fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Má někdo nazkoušený ShellV-PowDIESEL na celou nádrž?aspoň? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9537 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Hranáček [ 26 bře 2007 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | Má někdo nazkoušený ShellV-PowDIESEL na celou nádrž?aspoň? |
nejlépe i zimní,na tvrdý zátah třeba 150km/h po dálnici,delší cestu? Žere Vám to míň, výrazně, aspoň o 1-2 dl? Co kouření a starty? Dík za zkušenosti. budu testovat nově vyvíjený OMV, čepnu ho v Rakousku, on ani ten co je dosud u nás není snad špatný,na letní jsem jezdil i teď... |
Autor: | catrr [ 26 bře 2007 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
jednou jsem načepoval v Rakous naftu a myslel jsem že se auto zbláznilo úplný rozdílv jízdních vlastnostech |
Autor: | Hranáček [ 26 bře 2007 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | no ale asi k lepsimu,ne? |
A co to bylo za znacku?Oni tam maji hodne i AVANTI, ktera je u nas vzacna,BP(ta u nas byla do r.98 nez to prevzal OMV taky) a mnoho jinych...Oni to tam snad maji ladene na vetsi zimu a zamrzani,ne? ja cepoval jen v rijnu 99 par litru bionafty ve Vidni,potrebne k dojeti. Do Toleda a nic-jelo to,samozrejme smrdelo,jako s nasi...BN...(:-) Z |
Autor: | dj.DEKL [ 26 bře 2007 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
V-Power Diesel je vhodnej pro TDCi, VW PD apod. vstřikování. Nějakej větší rozdíl ve výkonu a spotřebě jsem na Transitu TDDi nepoznal. Link |
Autor: | Hranáček [ 27 bře 2007 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | V-Power Diesel a OMV,Agip-zimní |
tak je asi zbytečné to lít do starých šunek. Já liju přes léto od kamioňáka OMV, ta se taky pozná, jak je trošku jinak barvená-a spokojenost.auto přede,krapet ztihlo.v zimě ovšem hlučí,to je jasné. A v zimě Agip nebo OMV. Známý od Slavkova má Audi 80 1.9TD z r.90, nalítáno přes 250 a ten tvrdí, že tam pozná rozdíl i když tam dá "základní" Shell Extra diesel, natož V-Power diesel... |
Autor: | Jack [ 29 bře 2007 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: V-Power Diesel a OMV,Agip-zimní |
Hranáček píše: tak je asi zbytečné to lít do starých šunek. Já liju přes léto od kamioňáka OMV, ta se taky pozná, jak je trošku jinak barvená-a spokojenost.auto přede,krapet ztihlo.v zimě ovšem hlučí,to je jasné. A v zimě Agip nebo OMV. Známý od Slavkova má Audi 80 1.9TD z r.90, nalítáno přes 250 a ten tvrdí, že tam pozná rozdíl i když tam dá "základní" Shell Extra diesel, natož V-Power diesel...
Bral jsem ho dvakrát když jsem bral auto na závody. Za sebou vlek s loděma a motor táhl líp. Spotřeba šla dolů o půl litru (z 10 na 9,5) ale možná to bylo tím, že jsem nemusel tak často podřadovat na 4. Ale když jezdím prázdný tak v porovnání například s OMW nevidím rozdíl. |
Autor: | mrJekill [ 29 bře 2007 20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rakouská nafta je jedna z nejlepsích obecne ponevadz je mastnejsi nez nase. Brat znackovou naftu je znat,ale je to pripad od prippadu.Znackova paliva jsou kvalitnejsi diky pridavanym aditivum,ale tato aditiva pridavaji do tanku pouze a jen lide a obcas se muze stat,ze tato aditiva se do tanku ,,zapomenou,,pridat a prodaji se pod rukou. |
Autor: | Hranáček [ 30 bře 2007 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | aditiva jednou ANO jednou NE |
to jsem taky slyšel od hodně obchodníkú s palivy-v sakách,ne v montérkách, že ty aditiva se někdy dají místo zimních napůl zimní a k tomu ulitej zbytek letních nebo origoš prodají někomu a do paliva mixnou nějaké noname,dlouho skladované,prošlé apod. oni to prý nestíhaj kontrolovat nechávaj to na COI apod,která zintentivnila a zlepšilo se to prý pod 10% špatných paliv za posl. 2 roky...Nespoléhám na to a i k značk. např. OMV dávám ještě v poměru 1:1000 navíc ten VIF či Bishop 1:4000 v zimě a pak jsem taky mohl dlouhodobě změřit spotřebu po okreskách 3.95L/100km-jízda tak na 4-5 při 85-90 km/h a na syntetiku 5w-40,odlehčený vůz bez zad.sedadel a povinné výbavy,jen lékárnička. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |