fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozdíl mezi typem motoru RTD a RTG
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=9642
Stránka 1 z 1

Autor:  dilada [ 29 bře 2007 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Rozdíl mezi typem motoru RTD a RTG

Jaký je rozdíly mezi motory typu RTD a RTG u forda?

Autor:  Hranáček [ 30 bře 2007 12:47 ]
Předmět příspěvku:  a co vše je prosím RTA a RTH ?

kdo to vysvětlí? díky...Jaký je motor 1.6 D, co má za označení?

Autor:  Walker [ 30 bře 2007 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Takže nejprve k vysvětlení kódů motorů....první písmeno značí obsah L=1,6, R=1,8.....druhé písmeno určuje druh benzín/nafta a kompresi...u dieselu je vždy T (td má F a V)....takže 1,6 d začíná LT a 1,8d RT...třetí písmeno určuje model auta a jeho vybavení (posilovač řízení , vstřikovací systém + elektrickou výbavu (typ a výkon startéru či alternátoru))....snad to určuje i typ vany motoru ..plech, hliník, hliník s chladičem oleje...a teď kde byly použity jaké motory...
Fiesta II 9/83-11/89 1,6d LTB....čistě mechanické rotační vstřikování 40kw
Fiesta III 1/89-12/95 1,8d RTC,RTD,RTG...čistě mechanické rotační vstřikování...44kw
Fiesta IV 8/95-1/02 měla již modernější typy motorů než Escort, vstřikování bylo mechanické rotační s elektronickým řízením pomocí EEC-V řídící jednotky...RTJ,RTK byly až na tu změnu vstřikování shodné s předchozím typem RTx...a nesly označení ENDURA-DE (44kw)...pak byla nová řada motorů LYNX (jiný blok i hlava,rozvod řetězem k čerpadlu, od čerpadla k vačce ozubený řemen) typ RTN a RTQ...nesl označení ENDURA-DI....výkon 75koní...předchůdce motorů Duratorq...
Escort + "ruksak" Orion III 1,6d LTC....40kw
...................................IV 1,8d RTA,RTB...44kw
V-VII 1,8d RTE,RTF,RTH...vše čistě mechanické rotační vstřikování...44kw
to je tak zhruba vše pro základní rozlišení motorů... :D

Autor:  dilada [ 30 bře 2007 18:05 ]
Předmět příspěvku:  díky

děkuji za vysvětlení, a ještě se zeptám, jestli je velkej problém u fiesty 1.8 r.v. 91 44kw, když je v TP typ RTG a v autě RTD?Fakt tomu nerozumim tak se ptám.Vyhodili mě kvůli tomu z evidenčky... :(

Autor:  Walker [ 30 bře 2007 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím jak kde, já měl podobnej problém, ale spíš jen papírovej, protože u fordů je číslo motoru stejný s karosérií (VIN). Měl jsem omylem zapán motor RTB a přitom v autě byl už od výroby motor RTA...z evidenčky jsem dostal papír " Z hlediska evidenční kontroly nevyhovuje" a s ním jsem došel na registraci, že chci tu chybu opravit v TP. Když jem jim vysvětlil že sehnat motor se stejným výrobním číslem jako je karoserie jen RTB řady je asi stejně pravděpodobný jako vyhrát let na mars, tak to pochopila vcelku pohodová úřednice a chyby opravila a auto přihlásili...pokud je opravdu ten motor jinej, bude potřeba doložit nějakej doklad, že ten typ motoru byl v daným modelu výrobcem použit...snad by měl stačit výpis technických dat obou motorů RTD a RTG, že se jedná o téměř identické motory používané právě v tomto modelu auta...nebo odkaz na webové stánky, kde to je jasně poznat (elit e-cat)...pokud jsou tam normální lidi, tak to snad stačí, jinak bohužel se bude muset pro tento výpis do forda...nevím zda stačí jen zajít do značkového servisu kde to vypíšou i s razítkem nebo až na Ford homologace....ale vzhledem k tomu, že se nejedná až o nějakou přestavbu ale jen výměnu téměř identického motoru, tak snad bude stačit jen "ověřitelný" výpis těch technických dat bez razítka...obecně největší hrůzu spouští ti na STK a na úřadu evidence jsou normální lidi...

Autor:  dilada [ 31 bře 2007 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

já měla právě problém s těma úředníkama...musela bych na homologační centrum....přitom jsem si zjistila a celkem snadno, že tenhle typ tam být může...díky moc!

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/