fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=26&t=7716
Stránka 138 z 158

Autor:  sevaman [ 24 pro 2010 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

nádhera fakt nádhera není nad to vylepšit si auto předkem z fóbije, taky nad tím začnu přemýšlet :-D

Autor:  fonz [ 25 pro 2010 16:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  77milda77 [ 25 pro 2010 23:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Zajímavé u nás jezdí podobná ale je v červené a má dva stříbrné rychlo pruhy :D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 26 pro 2010 01:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Nic hrozneho, tuzing od miloteku :-D

Autor:  zdenal8 [ 27 pro 2010 22:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

No to ne. Pokud si na auto nenaplácáš všechno, co milotec nabízí. Ale není tohle spíš elis plast???

Autor:  KKKuba [ 28 pro 2010 01:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

já nevím, ale mě připadá že to křídlo tomu autu sluší.. ale v tomhle případě je to tak všechno..

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 02 led 2011 23:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Citace:
Ale není tohle spíš elis plast???

Nevim, jen jsem to placnul.. vim ze milotec dela podobnej tuzing

Autor:  fonz [ 05 led 2011 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  KKKuba [ 05 led 2011 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

tak tady má fakt někdo skrytý nadání pro styling.. :D

Autor:  Jiri_cek_CZe [ 06 led 2011 00:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Citace:
tak tady má fakt někdo skrytý nadání pro styling..

Ale, koukam, umi to hodne dobre schovat :-D

Autor:  pisty [ 06 led 2011 00:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Nádherné napasování, vkusně zvolený design, skvěle vystihnutá křivka karoserie a v neposlední řadě precizně zvládnutý lak včetně odstínu :roll:

Autor:  Vavris [ 06 led 2011 09:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

To vypadá jako kdyby tomu Escortu někdo prováděl orální sex :D :D

Autor:  KKKuba [ 06 led 2011 19:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

to jooo :-D :-D :-D

Autor:  fonz [ 09 led 2011 01:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

http://www.ford-escort.cz/

Autor:  anthAn [ 09 led 2011 05:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

I když je ten čumák z oktávy, tak mi šíleně připomíná (s)Opla (připomíná mi to Calibru), což byl nejhorší omyl lidsta po komunismu.

Autor:  Subdega [ 09 led 2011 09:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Chudák Escort, první i ten druhý teď naposled, to je hnus velebnosti :roll:

Autor:  sevaman [ 09 led 2011 11:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

anthAn píše:
I když je ten čumák z oktávy, tak mi šíleně připomíná (s)Opla (připomíná mi to Calibru), což byl nejhorší omyl lidsta po komunismu.

proč máš ten dojem?Né, že bych byl fanda, ale patřila mezi lepší auta, ale samozřejmě měla své..2.0 8v nebo 16v byly v pohodě V6 se srala a 2.0 turbo 4x4 byla šupa dokud fungovala a jako klasické auto ze začátku 90. let rezla. Vidíš v tom rozdíl oproti escortu? :-D až na to, že calibra měla bezrámové okna :D

Autor:  anthAn [ 09 led 2011 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Špatně jsem to sepsal. Ten názor byl na (s)Opla celkově, ne jenom na Calibru, což je mimojiné jenom přemaskovaná Vectra.

Autor:  sevaman [ 09 led 2011 14:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Calibra je ovšem postavena na základě vrcholné verze Vectra 2000, což znamená, že zadní náprava dostala zavěšení kol na trojúhelníkových ramenech. Podvozek byl dále upravován. Především byl snížen o 20 mm a přibyly brzdové kotouče o průměru 256 mm vpředu a 260 mm vzadu. Přední náprava využívala brzdy s vnitřním chlazením. Od podvozku výše už je vše jinak. Podobnost s modelem Vectra najdeme ještě v interiéru, který je na svou kategorii dosti prostorný


zas tak jenom přemaskované to asi nebylo :-)

Autor:  zde. [ 10 led 2011 11:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak to určitě nedělat.. Aneb Tun(z)ing kolem nás...

Calibra byl můj mokrý sen zhruba ve věku kdy mokré sny začínají :)

Stránka 138 z 158 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/