fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Každá rada dobrá http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=26&t=11152 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | nepaltuning [ 27 čer 2007 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | Každá rada dobrá |
Prosím o rady a vaše zkušenosti koupily jsme ford escort 1,6 karburátor a chceme ho přestavšt na sprinty. Jelikoš nemám moc zkušeností s tímto autem budu rád za každou radu a tip co mi dáte. Chtěli by chom se pokusit o sesazení hond v kategorii do 1600. |
Autor: | Eskláda [ 28 čer 2007 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | LeMans [ 28 čer 2007 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
jen by mě zajímalo, jaké rady od nás autor čeká v rubrice tuzing.. |
Autor: | Eskláda [ 28 čer 2007 11:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
a proto ty samopaly |
Autor: | skaldal [ 28 čer 2007 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
LeMans píše: jen by mě zajímalo, jaké rady od nás autor čeká v rubrice tuzing.. No třeba kolikatku rouru od kamen tam namontovat, kolik nalepit rychlých pruhů a tak podobně, ne?
|
Autor: | PH [ 28 čer 2007 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych doporucoval dva pruhy, mlhovky pod prahy ala neon, tygrovane potahy na sedadla, plysovy na volant a hlavne co nejvic diod |
Autor: | Martin_in_Capri [ 28 čer 2007 15:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Každá rada dobrá |
nepaltuning píše: Prosím o rady a vaše zkušenosti koupily jsme ford escort 1,6 karburátor a chceme ho přestavšt na sprinty. Jelikoš nemám moc zkušeností s tímto autem budu rád za každou radu a tip co mi dáte. Chtěli by chom se pokusit o sesazení hond v kategorii do 1600.
Základem stavby speciálu na sprinty je odlehčení a zvýšení výkonu a přilnavosti poháněné nápravy. Začal bych odlehčením... Interiér pryč, vysekat i asfaltovou izolaci, odvrat přebytečný plechy, kapota lamino, blatníky lamino, dveře lamino, zadní vrata lamino, okna – plexisklo – nedoporučuje se s touto úpravou bourat, neboť si člověk poté může otevřít velkoobchod s trsátkama na kytary... Vyhodit povinou výbavu, reserva pryč, , světla pryč, prostě vše co váží a je tam navíc, tak pryč... V rámci odlehčování se též doporučuje, aby řidič měl minimální váhu a řídil pokud možno ve slipech... Dále pokud už není co odlehčovat, tak se vezmou samolepící folie a těma se polepí auto v maximální možnéé míře... – doporučuji svěřit osobě znalé věci, neboť čím více tam bude vzduchových bublin, tím lépe... Vozidlo bude tímto nadnášeno... Zároveň se doporučuje do pneumatik nafoukat Helium – kola budou auto taky nadnášet... Zvýšení výkonu – ideální je začít upravovat motor atmosferický a maxima úprav dosáhnout při zachování atmosferického tlaku plnění... místo vzduchového filtru je ideální použít dámskou silonku černé barvy - je lehčí než jakýkoliv vzduhový filtr, propustnost se dá upravit naděláním různě velkých ok a v černé barvě déle vydrží „čistá“... Dále je potřeba dát ostrou vačku, vyleštit a slícovat sací kanálky.. stejný postup je třeba aplikovat na výfuk... pokud možno žádný tlumič, žádný koncový díl, prostě lešenářskou trubku od začátku do konce.... v rámci zvedání výkonu je záhodno též odlehčit setrvák – ideální je použití gramofonové desky s příměsí metalu (delší životnost) – rok ani polka se nehodí... Je třeba použít keramickou spojku, aby byl výkon motoru přenášen do převodovky a posléze na silnici.... – doporučuji použít keramický talíř po babičce... Dalším stupněm úprav je odlehčení řemenic – nejlepší je použít plastová víčka od barev ve spreji... Určitě výhodou je očipování řídící jednotky motoru, pokud motor řj nemá, tak do interiéru umístíme kalkulačku zn tesla MR609... nárust výkonu je garantován... Další stupeň úpravy je tlakové plnění – ideální je křeček v kolečku, nebo turbo poháněné řemenem od vrtule umístěné na střeše vozidla... Určitě bych použil rajský plyn – ten obdržíme tak, že necháme rajčata hnít ve sklepě tak dlouho, až začnou vylučovat pro běžné smrtelníky strašný smrad, pro automobilové nadšence rajský plyn... Ten nachytáme do pet lahví... a zadhradní hadicí spojíme se sáním... Přílnavost poháněných zvýšíme dodatečnou montáží Obrovského křídla nad ní... pneu jsou velmi důležité proto je ideální použití štangly salámu Mortadela průměr cca 30cm... No a pokud by jste chtěli vědět jak to potom všem jede, tak to jede jako Kráva.... |
Autor: | Toplemurka [ 28 čer 2007 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Každá rada dobrá |
Tak to je věcná a vyčerpávající odpověď pro začátek a určitě bych se podle ní řídil |
Autor: | nepaltuning [ 28 čer 2007 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Omlouvám se jsem na vašich stránkách poprvé a spletl jsem si rubryku, přesunu to do správné. |
Autor: | PH [ 28 čer 2007 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale ze jsme ti poradili, co? ,-))) |
Autor: | nepaltuning [ 28 čer 2007 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
To teda fakt jo dík. |
Autor: | sedloň [ 28 čer 2007 23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych to dal do Tele-Tele |
Autor: | ricci9 [ 12 led 2008 05:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin_in_Capri: Já bych tady radši takový upravy neventiloval, nebo se fakt někdo chtí a pak nám támhle se super biturbo fordem natrhne na silnici prdel |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |