fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 13 kvě 2024 05:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: N.O.S.!!!!!
PříspěvekNapsal: 05 bře 2005 22:44 
Tak me tu napadlo, jestli nekdo nevi kolik stoji sada NOSu pro verzi, kde se plyn vstrikuje do chladice turba.a jak se t o vlaste plni zda se plni lahve nebo se koupi cela nova a na kolik ta lahev prijde.a hlavne.Myslite, ze by to vydrzel fordz roku 1987?chci tamdat turbodmychadlo.amm ho koupene cekam az bude mit kasmos cas na montaz.puvodne tam nebylo tak se budemalinko asi predelava.ale on uz to delal tak je to v poho.To NOS me zajima zatimciste teoreticky.treba casem..... :twisted:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 01:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Ze ja to vubec oteviral..... :roll:

No offense, ale axetome, nechces jit vratit obcanku ?

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 01:31 
Dawe píše:
Ze ja to vubec oteviral..... :roll:

No offense, ale axetome, nechces jit vratit obcanku ?
hele!!ciste teoreticky me to zajima jo??se do me nenavazej.proste jen chci zatim vedet co ta sranda stoji.je mi jasny ze bych vodpalilmotor.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 01:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Ciste teoreticky se zase muzes jit divat na FF2 a nezakladat stupidni tuzersky dredy.

Co kdyby jsi nekdy zkusil svoje otazky polozit googlu, neco hledat, neco si precist a ne jenom cekat, ze se zeptas a vsichniti do hlavy nalejou vedomosti ?
Aspon si zjisti par zakladnich udaju, aby ses uz priste takhle blbe neptal.
A to nemluvim pouze o tomto tematu. Ale o vetsine tvych threadu.

Mel jsem z escortackeho fora radost, ze se tu neobjevuje moc "hura tuneru" (no az na zname firmy, ze ano :wink: ) a nevim proc musis tak nadsene zakladat kraviny typu modry diody, vrtany kotouce, NOS a dalsi na tomto foru.

Neslo by to zasirat nekde jinde ?

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 09:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Myslím, že na to můžeš rovnou zapomenout... asi by se chudák motor rozpůlil :twisted:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 11:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
Dawe: Uz jsme premejsleli nad tim udelat sekci "Axetom resi dalsi kraviny", ale pak z toho seslo. Kazdopadne i tou montazi turba je dost velka pravdepodobnost, ze mu foukne trsneni pod hlavou, nebo se to potka, tak budeme mozna mit pokoj :wink:


Axetom: pokud vim, tak neni zadna verze, ktera vstrikuje cokoliv do turba, ale pochopitelne se vsechno strikuje do sani. Pak uz je rozdil jesli sucha nebo mokra verze a jestli monobod nebo vicebod. Nejdriv si o tomhle neco zjisti nez to sem zacnes strkat. Dobry clanky byly na tuning.cz.

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 11:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
koukám aceton zase perlí :P http://autoweb.lutin.cz/nitro_oxid_systems.htm

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2005 14:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
JR: konečně jsi udělal tu správnou rubriku :twisted:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2005 00:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 kvě 2004 11:53
Příspěvky: 53
Bydliště: Chomutov
jo ta tu chyběla !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2005 18:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Axetom: Na NOS se u naftaku vykasli, ale kamos vymyslel super zlepsovak, misto nafty pouziva smes nafty a sojoveho oleje (v Globusu za 13.90litr) a jezdi to o mnoho lip. ma to dokonce v Mercedesu takze zadnej strach ze na tvyho staryho escorta by to nefungovalo. Zaprve usetris, zadruhe ti to prida aspon 15% vykonu, zatreti nebude tvoje auto smrdet spalenou naftou, ale bude krasne vonet po smazenych hranolkach.

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2005 20:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin. :lol: :lol: :lol:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2005 00:34 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Karel píše:
To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin. :lol: :lol: :lol:


..muj otec mel 126tku a lil do ni redidlo, prej bylo levny nebo co ale vubec to nejelo....zralo to misto 5ti litru asi 8...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Teorie
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 00:52 
No něco pravdy májí také pokusy s přiděláním malého PC ventilátoru před vstup sání a kapání určitého množství vody na tento ventilátor. Ten z kapky udělá jemnou mlhu která přidá výkonu díky pozdějšímu uvolnění vodíku při zážehu ve válci. Možná to funguje ale otázkou je jak bude možná korodovat motor či jeho další části. Jestli jste si někdy všimli. Auto jezdí za mlhy nebo deště či po dešti a silném výparu vody ze silnice lépe :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Teorie
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 10:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
Neferti píše:
No něco pravdy májí také pokusy s přiděláním malého PC ventilátoru před vstup sání a kapání určitého množství vody na tento ventilátor. Ten z kapky udělá jemnou mlhu která přidá výkonu díky pozdějšímu uvolnění vodíku při zážehu ve válci. Možná to funguje ale otázkou je jak bude možná korodovat motor či jeho další části. Jestli jste si někdy všimli. Auto jezdí za mlhy nebo deště či po dešti a silném výparu vody ze silnice lépe :-)


ty pseudoturba sou pěkné kraviny včetně kapání vody víš kolik metru krychlových vzduchu potřebuje malej motor na svojí funkci to bys těch větráčků tam musel mít 300 a musely by mít ještě regulaci otáček :P

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 21:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Kdys jste u te vody,cet jsem najinym foru o dekarbonizaci motoru vstrikovanim vody do sani.Pry to uplne vycisti motor(teda jen sani a valce)Co vy nato? :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: N.O.S.!!!!!
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 12:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
axetom píše:
Tak me tu napadlo, jestli nekdo nevi kolik stoji sada NOSu pro verzi, kde se plyn vstrikuje do chladice turba.a jak se t o vlaste plni zda se plni lahve nebo se koupi cela nova a na kolik ta lahev prijde.a hlavne.Myslite, ze by to vydrzel fordz roku 1987?chci tamdat turbodmychadlo.amm ho koupene cekam az bude mit kasmos cas na montaz.puvodne tam nebylo tak se budemalinko asi predelava.ale on uz to delal tak je to v poho.To NOS me zajima zatimciste teoreticky.treba casem..... :twisted:


Do chladiče turba to je myslim tzv.suchý systém a ten prý přijde na něco kolem 60 tisíc. A provoz taky není nic levného. Navíc ten rajský plyn se docela těžko shání a ve větším množství podléhá nějaké registraci nebo co. To už sem nějak nepobral. Ale můžeš si to udělat na šlehačkové bombičky. Co bombička to jeden vstřik :lol: .....

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 12:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Hups, jak tak koukám, Bibo už to tady popsal lépe. Tak nic. Ale ten nápad s tou šlehačkou si nechám patentovat....

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 18:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
carPWR píše:
Karel píše:
To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin. :lol: :lol: :lol:


..muj otec mel 126tku a lil do ni redidlo, prej bylo levny nebo co ale vubec to nejelo....zralo to misto 5ti litru asi 8...

Znamy jezdil s pianem mercedesem cele leto na pouzity fritovaci olej (zadarmo od kamose z hospody). Jediny problem je, kdyz se trosku ochladi. Dokonce jsem o reseni a prestavbe naftaku na olej cetl i na nejakych nemeckych strankach...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 22:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
Karel píše:
To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin. :lol: :lol: :lol:


Jednou jsme jeli ve skodivce s kamaradem blahoprat s lahvi cecenske vodky druhemu kamosovi ... kecame, kecame a najednou vyplivl motor... Co by clovek necekal, tim ze jsem kecali, tak jsme nedavali pozor na palivomer (nesvitilo mu hladove oko)... Mno co naplat, nejblizsi cerpacka cca 15 km daleko, takze s tezkym srdce nalil do nadrze cecenskou vodku a kamos dostal jenom finskou.... :))

Ale schrupla ji holka, jak malinu, ani se moc necukala.. :lol:

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 dub 2005 13:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
No tak ted koukam na ty barbarský příspěvky.Ach jo.Vy lejete do fichtlů petrolej,ale já se zaobírám jiným směrem.Začínám uvažovat,co by to udělalo se simsonem,kdybych mu dal treba takovej Shell V-Power Racing

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz