fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
N.O.S.!!!!! http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=26&t=1797 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | Návštěvník [ 05 bře 2005 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | N.O.S.!!!!! |
Tak me tu napadlo, jestli nekdo nevi kolik stoji sada NOSu pro verzi, kde se plyn vstrikuje do chladice turba.a jak se t o vlaste plni zda se plni lahve nebo se koupi cela nova a na kolik ta lahev prijde.a hlavne.Myslite, ze by to vydrzel fordz roku 1987?chci tamdat turbodmychadlo.amm ho koupene cekam az bude mit kasmos cas na montaz.puvodne tam nebylo tak se budemalinko asi predelava.ale on uz to delal tak je to v poho.To NOS me zajima zatimciste teoreticky.treba casem..... |
Autor: | Dawe [ 06 bře 2005 01:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ze ja to vubec oteviral..... No offense, ale axetome, nechces jit vratit obcanku ? |
Autor: | Návštěvník [ 06 bře 2005 01:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dawe píše: Ze ja to vubec oteviral..... hele!!ciste teoreticky me to zajima jo??se do me nenavazej.proste jen chci zatim vedet co ta sranda stoji.je mi jasny ze bych vodpalilmotor.
No offense, ale axetome, nechces jit vratit obcanku ? |
Autor: | Dawe [ 06 bře 2005 01:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ciste teoreticky se zase muzes jit divat na FF2 a nezakladat stupidni tuzersky dredy. Co kdyby jsi nekdy zkusil svoje otazky polozit googlu, neco hledat, neco si precist a ne jenom cekat, ze se zeptas a vsichniti do hlavy nalejou vedomosti ? Aspon si zjisti par zakladnich udaju, aby ses uz priste takhle blbe neptal. A to nemluvim pouze o tomto tematu. Ale o vetsine tvych threadu. Mel jsem z escortackeho fora radost, ze se tu neobjevuje moc "hura tuneru" (no az na zname firmy, ze ano ) a nevim proc musis tak nadsene zakladat kraviny typu modry diody, vrtany kotouce, NOS a dalsi na tomto foru. Neslo by to zasirat nekde jinde ? |
Autor: | dj.DEKL [ 06 bře 2005 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že na to můžeš rovnou zapomenout... asi by se chudák motor rozpůlil |
Autor: | JR [ 06 bře 2005 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dawe: Uz jsme premejsleli nad tim udelat sekci "Axetom resi dalsi kraviny", ale pak z toho seslo. Kazdopadne i tou montazi turba je dost velka pravdepodobnost, ze mu foukne trsneni pod hlavou, nebo se to potka, tak budeme mozna mit pokoj Axetom: pokud vim, tak neni zadna verze, ktera vstrikuje cokoliv do turba, ale pochopitelne se vsechno strikuje do sani. Pak uz je rozdil jesli sucha nebo mokra verze a jestli monobod nebo vicebod. Nejdriv si o tomhle neco zjisti nez to sem zacnes strkat. Dobry clanky byly na tuning.cz. |
Autor: | bibo [ 06 bře 2005 11:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
koukám aceton zase perlí http://autoweb.lutin.cz/nitro_oxid_systems.htm |
Autor: | dj.DEKL [ 06 bře 2005 14:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
JR: konečně jsi udělal tu správnou rubriku |
Autor: | Pepe [ 08 bře 2005 00:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo ta tu chyběla ! |
Autor: | deekay [ 14 bře 2005 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Axetom: Na NOS se u naftaku vykasli, ale kamos vymyslel super zlepsovak, misto nafty pouziva smes nafty a sojoveho oleje (v Globusu za 13.90litr) a jezdi to o mnoho lip. ma to dokonce v Mercedesu takze zadnej strach ze na tvyho staryho escorta by to nefungovalo. Zaprve usetris, zadruhe ti to prida aspon 15% vykonu, zatreti nebude tvoje auto smrdet spalenou naftou, ale bude krasne vonet po smazenych hranolkach. |
Autor: | Karel [ 14 bře 2005 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin. |
Autor: | carPWR [ 15 bře 2005 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin.
..muj otec mel 126tku a lil do ni redidlo, prej bylo levny nebo co ale vubec to nejelo....zralo to misto 5ti litru asi 8... |
Autor: | Návštěvník [ 03 dub 2005 00:52 ] |
Předmět příspěvku: | Teorie |
No něco pravdy májí také pokusy s přiděláním malého PC ventilátoru před vstup sání a kapání určitého množství vody na tento ventilátor. Ten z kapky udělá jemnou mlhu která přidá výkonu díky pozdějšímu uvolnění vodíku při zážehu ve válci. Možná to funguje ale otázkou je jak bude možná korodovat motor či jeho další části. Jestli jste si někdy všimli. Auto jezdí za mlhy nebo deště či po dešti a silném výparu vody ze silnice lépe |
Autor: | bibo [ 03 dub 2005 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Teorie |
Neferti píše: No něco pravdy májí také pokusy s přiděláním malého PC ventilátoru před vstup sání a kapání určitého množství vody na tento ventilátor. Ten z kapky udělá jemnou mlhu která přidá výkonu díky pozdějšímu uvolnění vodíku při zážehu ve válci. Možná to funguje ale otázkou je jak bude možná korodovat motor či jeho další části. Jestli jste si někdy všimli. Auto jezdí za mlhy nebo deště či po dešti a silném výparu vody ze silnice lépe
ty pseudoturba sou pěkné kraviny včetně kapání vody víš kolik metru krychlových vzduchu potřebuje malej motor na svojí funkci to bys těch větráčků tam musel mít 300 a musely by mít ještě regulaci otáček |
Autor: | Karel [ 03 dub 2005 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdys jste u te vody,cet jsem najinym foru o dekarbonizaci motoru vstrikovanim vody do sani.Pry to uplne vycisti motor(teda jen sani a valce)Co vy nato? |
Autor: | JanRypal [ 05 dub 2005 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: N.O.S.!!!!! |
axetom píše: Tak me tu napadlo, jestli nekdo nevi kolik stoji sada NOSu pro verzi, kde se plyn vstrikuje do chladice turba.a jak se t o vlaste plni zda se plni lahve nebo se koupi cela nova a na kolik ta lahev prijde.a hlavne.Myslite, ze by to vydrzel fordz roku 1987?chci tamdat turbodmychadlo.amm ho koupene cekam az bude mit kasmos cas na montaz.puvodne tam nebylo tak se budemalinko asi predelava.ale on uz to delal tak je to v poho.To NOS me zajima zatimciste teoreticky.treba casem.....
Do chladiče turba to je myslim tzv.suchý systém a ten prý přijde na něco kolem 60 tisíc. A provoz taky není nic levného. Navíc ten rajský plyn se docela těžko shání a ve větším množství podléhá nějaké registraci nebo co. To už sem nějak nepobral. Ale můžeš si to udělat na šlehačkové bombičky. Co bombička to jeden vstřik ..... |
Autor: | JanRypal [ 05 dub 2005 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hups, jak tak koukám, Bibo už to tady popsal lépe. Tak nic. Ale ten nápad s tou šlehačkou si nechám patentovat.... |
Autor: | PH [ 05 dub 2005 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
carPWR píše: Karel píše: To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin. ..muj otec mel 126tku a lil do ni redidlo, prej bylo levny nebo co ale vubec to nejelo....zralo to misto 5ti litru asi 8... Znamy jezdil s pianem mercedesem cele leto na pouzity fritovaci olej (zadarmo od kamose z hospody). Jediny problem je, kdyz se trosku ochladi. Dokonce jsem o reseni a prestavbe naftaku na olej cetl i na nejakych nemeckych strankach... |
Autor: | B1rck0ff [ 05 dub 2005 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: To mi pripomina, ze za mlada jsem lil do fichtla vse co teklo.Tedy aceton i naftu,ale po nafte se to nesmelo zastavit, jinak se muselo vse vycistit.A na ten aceton clovek nepoznal, ze to neni benzin.
Jednou jsme jeli ve skodivce s kamaradem blahoprat s lahvi cecenske vodky druhemu kamosovi ... kecame, kecame a najednou vyplivl motor... Co by clovek necekal, tim ze jsem kecali, tak jsme nedavali pozor na palivomer (nesvitilo mu hladove oko)... Mno co naplat, nejblizsi cerpacka cca 15 km daleko, takze s tezkym srdce nalil do nadrze cecenskou vodku a kamos dostal jenom finskou.... ) Ale schrupla ji holka, jak malinu, ani se moc necukala.. |
Autor: | Psycho [ 06 dub 2005 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak ted koukam na ty barbarský příspěvky.Ach jo.Vy lejete do fichtlů petrolej,ale já se zaobírám jiným směrem.Začínám uvažovat,co by to udělalo se simsonem,kdybych mu dal treba takovej Shell V-Power Racing |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |