fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
"TURBO" http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=26&t=4274 |
Stránka 5 z 6 |
Autor: | Wizzy [ 05 srp 2008 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak už psal dřív Standa, tak řídící jednotka a ozvlášť s MAFem by to celkem v klidu rozdejchala, ale napadla mě jiná - a dost závažná - obstrukce. V sání je podtlak, že jo? A kam je připojená hadice od posilovače brzd? Uuuuž zapaluje? A na co mají TD vývěvu? Takže jestli se někomu podaří na Zetecu vytvořit v sání přetlak, tak honem od něj pryč, až se to éro pokusí zstavit. (mimochodem ten přetlak ještě nikdo tím elektroturbem asi nevytvořil, poznali bychom to podle inzerátu "prodám zbytky z Esca" - tolik k tomu, jestli to už někdo úspěšně vyzkoušel) |
Autor: | LeMans [ 05 srp 2008 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty vole wizzy hooodně dobrej postřeh ..to by skoro udělalo z posilovače zeslabovač no a bojím se, jestli tím nenasadíš brouka do hlavy např. MariSovi ale věřím že to má vyřešené a že s tím počítá... |
Autor: | mariS [ 07 srp 2008 10:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo no.. kdyz slapnu na plyn tak se otevre skrtici klapka a v sani je pretlak z turba co? a kdyz chci slapnout na brzdu tak musim nejdriv dat nohu z plynu co? takze vlastne se priskrti pritok vzduchu z turba (krom toho ze blowoff ho posle pryc ze sani pred klapkou) a v sani za klapkou vznika podtlak.. no a muzes klidanko brzdit podle libosti nebo se pletu? |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Že by? Takhle by to mohlo fungovat, to jo... Ono by se to asi snažilo protéct i přes volnoběžňák, ale ten blowoff to pořeší... Ovšem ten se k PC ventilátorku jako accesory nedává |
Autor: | mariS [ 07 srp 2008 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
RS Turbo taky nema zadnou vyvevu a podtlak na posilovac je natazenej ze sani za klapkou... NO STRES ale je pravda ze sem u RST nezkousel jak to brzdi kdyz se tomu slape na plyn |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
RST je pro celé chlapy Ale je fakt, že ta klapka to asi řeší dostatečně, TD klapky nemají, proto musí mít vývěvu. Takže jsem se zase zamyslel nad kulovým prdem, tak nic |
Autor: | mariS [ 07 srp 2008 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
PC ventilatorek potrebuje neco lepsiho nez blowoff.. tlaci tolik vzduchu ze musis regulovat odfukovani uz od volnobehu i pri seslapntym plnym plynu nebo umerne snizit otacky turboventilatoru |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže se tam našroubuje ventil z papiňáku? |
Autor: | mariS [ 07 srp 2008 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli ja se na tu drahou prestavbu na turbo nevyseru a nesezenu ventilatorek.. stejne mi doma odesel kompl tak muzu vykuchat ten a starej papinak doma taky mam tak je pulka prace hotova a ja si s tim tak lamal hlavu |
Autor: | Wizzy [ 07 srp 2008 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
No vidíš, a že se nezeptáš |
Autor: | mariS [ 07 srp 2008 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz ja si nevsiml ze dulezity veci k tematu "TURBO" se neresi v tuningu ale tuzingu.. ja vzdycky myslel ze tuzing je jako parodie na tuning a jde presne o pacnej efekt nez by tuning mel mit ale zas myslet znamena hovno vedet.. stehuju muj topic s autem do tuzingu.. tady je to pro vostry borce |
Autor: | LeMans [ 11 srp 2008 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
maris: no s tím podtlakem bys mohul mít problém když bys projížděl zatáčku zároveň na brzdě i na plynu.. |
Autor: | Wizzy [ 11 srp 2008 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
To by tak musel jet hodně dlouho, na posilovači (nebo hadici) je zpětný ventil, který udržuje "zásobu" podtlaku v posilovači, šak jak vypneš motor, ještě dvakrát, třikrát posilovač zabere, než brzda ztvrdne... |
Autor: | LeMans [ 11 srp 2008 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
to jo ale tam nemám NIKDY přetlak kdežto u turba... ale to sou jenom blbé teorie.. |
Autor: | Krtek-NA [ 11 srp 2008 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podtlak by mě netrápil, protože to zajisté nevydrží motor - na co potom brzdit když to ani nepojede. |
Autor: | Wizzy [ 11 srp 2008 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Krtku, maris chce zmetca udělat tak, aby ho to turbo neroztrhlo, takže by mu to mohlo vydržet. LM: I u turba je za klapkou podtlak, když ji zavřeš. |
Autor: | LeMans [ 11 srp 2008 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
wiizzy: jenže když jedeš do zatáčky pod brzdou i plynem zároveň, tak ta klapka zavřená NENÍÍÍÍ!! pač stojíš na plynu a kvůli lepší adhezi předních kol způsobené přesunem těžiště při brždění stojíš i na brzdě. |
Autor: | Wizzy [ 11 srp 2008 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale já vím, jak to funguje...enem to asi nevíš ty...pokud bude stát na brzdě a nebude brzdou pumpovat, tak se mu ten podtlak nespotřebovává a brzdit to bude |
Autor: | LeMans [ 11 srp 2008 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
no to je právě to co sem psal že ten nemá NIKDY přetlak, kděžto turbo ano tudíž se s ním nepočítá a nevím, jestli ten ventil přetlak vydrží ale to jejenom blbá teorie.. a asi sem to napsal blbě.. |
Autor: | mariS [ 11 srp 2008 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
borci vy vymyslite teorie jak me odradit od turba nebo co? Zetec bude fungovat uplne stejne jako CVH.. je to jen motor, 4 pisty, klikovka, ventily.. proste motor.. zas takovej pilot abych jezdil zatacky pod brzdou i pod plynem nejsem takze se snad nikde nevymaznu nebudu do toho tlacit moc takze to bude spis jen zivejsi 1,8, pocitam max 200 koni a to sem tenhle motor uz videl bez vymeny vnitrku s 230 konema a borec s tim prej jezdi uplne bezne bez problemu za pokus to proste stoji, nesmite se vseho hned tak bat |
Stránka 5 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |