fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

"TURBO"
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=26&t=4274
Stránka 5 z 6

Autor:  Wizzy [ 05 srp 2008 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jak už psal dřív Standa, tak řídící jednotka a ozvlášť s MAFem by to celkem v klidu rozdejchala, ale napadla mě jiná - a dost závažná - obstrukce. V sání je podtlak, že jo? A kam je připojená hadice od posilovače brzd? Uuuuž zapaluje? A na co mají TD vývěvu? ;-)
Takže jestli se někomu podaří na Zetecu vytvořit v sání přetlak, tak honem od něj pryč, až se to éro pokusí zstavit.

(mimochodem ten přetlak ještě nikdo tím elektroturbem asi nevytvořil, poznali bychom to podle inzerátu "prodám zbytky z Esca" - tolik k tomu, jestli to už někdo úspěšně vyzkoušel)

Autor:  LeMans [ 05 srp 2008 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

ty vole wizzy hooodně dobrej postřeh ..to by skoro udělalo z posilovače zeslabovač :) no a bojím se, jestli tím nenasadíš brouka do hlavy např. MariSovi :) ale věřím že to má vyřešené a že s tím počítá...

Autor:  mariS [ 07 srp 2008 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

no jo no.. kdyz slapnu na plyn tak se otevre skrtici klapka a v sani je pretlak z turba co? a kdyz chci slapnout na brzdu tak musim nejdriv dat nohu z plynu co? takze vlastne se priskrti pritok vzduchu z turba (krom toho ze blowoff ho posle pryc ze sani pred klapkou) a v sani za klapkou vznika podtlak.. no a muzes klidanko brzdit podle libosti ;-) nebo se pletu?

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

Že by? Takhle by to mohlo fungovat, to jo... Ono by se to asi snažilo protéct i přes volnoběžňák, ale ten blowoff to pořeší... Ovšem ten se k PC ventilátorku jako accesory nedává :-)

Autor:  mariS [ 07 srp 2008 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

RS Turbo taky nema zadnou vyvevu a podtlak na posilovac je natazenej ze sani za klapkou... NO STRES ;-)
ale je pravda ze sem u RST nezkousel jak to brzdi kdyz se tomu slape na plyn :-D

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

RST je pro celé chlapy :-D
Ale je fakt, že ta klapka to asi řeší dostatečně, TD klapky nemají, proto musí mít vývěvu. Takže jsem se zase zamyslel nad kulovým prdem, tak nic :-)

Autor:  mariS [ 07 srp 2008 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

PC ventilatorek potrebuje neco lepsiho nez blowoff.. tlaci tolik vzduchu ze musis regulovat odfukovani uz od volnobehu i pri seslapntym plnym plynu :-D nebo umerne snizit otacky turboventilatoru

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 10:23 ]
Předmět příspěvku: 

Takže se tam našroubuje ventil z papiňáku?

Autor:  mariS [ 07 srp 2008 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

:-D jestli ja se na tu drahou prestavbu na turbo nevyseru a nesezenu ventilatorek.. stejne mi doma odesel kompl tak muzu vykuchat ten a starej papinak doma taky mam tak je pulka prace hotova :-D a ja si s tim tak lamal hlavu :-D

Autor:  Wizzy [ 07 srp 2008 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

No vidíš, a že se nezeptáš ;-)

Autor:  mariS [ 07 srp 2008 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

kdyz ja si nevsiml ze dulezity veci k tematu "TURBO" se neresi v tuningu ale tuzingu.. ja vzdycky myslel ze tuzing je jako parodie na tuning a jde presne o pacnej efekt nez by tuning mel mit ale zas myslet znamena hovno vedet.. stehuju muj topic s autem do tuzingu.. tady je to pro vostry borce :-D

Autor:  LeMans [ 11 srp 2008 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

maris: no s tím podtlakem bys mohul mít problém když bys projížděl zatáčku zároveň na brzdě i na plynu..

Autor:  Wizzy [ 11 srp 2008 11:17 ]
Předmět příspěvku: 

To by tak musel jet hodně dlouho, na posilovači (nebo hadici) je zpětný ventil, který udržuje "zásobu" podtlaku v posilovači, šak jak vypneš motor, ještě dvakrát, třikrát posilovač zabere, než brzda ztvrdne...

Autor:  LeMans [ 11 srp 2008 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

to jo ale tam nemám NIKDY přetlak kdežto u turba... ale to sou jenom blbé teorie..

Autor:  Krtek-NA [ 11 srp 2008 11:26 ]
Předmět příspěvku: 

Podtlak by mě netrápil, protože to zajisté nevydrží motor - na co potom brzdit když to ani nepojede. :wink:

Autor:  Wizzy [ 11 srp 2008 11:46 ]
Předmět příspěvku: 

Krtku, maris chce zmetca udělat tak, aby ho to turbo neroztrhlo, takže by mu to mohlo vydržet.
LM: I u turba je za klapkou podtlak, když ji zavřeš.

Autor:  LeMans [ 11 srp 2008 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

wiizzy: jenže když jedeš do zatáčky pod brzdou i plynem zároveň, tak ta klapka zavřená NENÍÍÍÍ!! pač stojíš na plynu a kvůli lepší adhezi předních kol způsobené přesunem těžiště při brždění stojíš i na brzdě.

Autor:  Wizzy [ 11 srp 2008 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ale já vím, jak to funguje...enem to asi nevíš ty...pokud bude stát na brzdě a nebude brzdou pumpovat, tak se mu ten podtlak nespotřebovává a brzdit to bude ;-)

Autor:  LeMans [ 11 srp 2008 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

no to je právě to co sem psal že ten nemá NIKDY přetlak, kděžto turbo ano tudíž se s ním nepočítá a nevím, jestli ten ventil přetlak vydrží ale to jejenom blbá teorie.. a asi sem to napsal blbě..

Autor:  mariS [ 11 srp 2008 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

borci vy vymyslite teorie jak me odradit od turba nebo co? :-D
Zetec bude fungovat uplne stejne jako CVH.. je to jen motor, 4 pisty, klikovka, ventily.. proste motor.. zas takovej pilot abych jezdil zatacky pod brzdou i pod plynem nejsem takze se snad nikde nevymaznu :-D nebudu do toho tlacit moc takze to bude spis jen zivejsi 1,8, pocitam max 200 koni a to sem tenhle motor uz videl bez vymeny vnitrku s 230 konema a borec s tim prej jezdi uplne bezne bez problemu
za pokus to proste stoji, nesmite se vseho hned tak bat :-)

Stránka 5 z 6 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/