fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=19247 |
Stránka 3 z 5 |
Autor: | svita [ 14 úno 2010 09:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Pokud najezdíš tolik ročně, tak určitě předělat! Nebo si kup diesel. Nebo máš asi tučnou výplatu.. volil bych podtlakový... Plynař mi říkal, že dávat sekvence do takhle starýho auta je nesmysl.. Na přání že to dělá, ale je to o 10tis. víc.. Návratnost proti podtlaku je o mnoho delší, protože to zas o tolik víc nežere... Že by mi to někdy zpětně střelilo do sání se mi nestalo a nechápu, proč by taky mělo.. |
Autor: | J.R. [ 14 úno 2010 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
vzhledem k tomu, ze to dnes muzes prendavat z auta do auta tak jedine vstrikovace |
Autor: | svita [ 14 úno 2010 23:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
J.R. píše: vzhledem k tomu, ze to dnes muzes prendavat z auta do auta tak jedine vstrikovace Jen tak přendat? No minimálně ti to musí udělat servis, ne? Ten ti polovinu věcí vymění, protože ty jsou jetý a cena se moc nepohne.. |
Autor: | J.R. [ 15 úno 2010 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
co?? cena je 5000 |
Autor: | Neo5 [ 20 úno 2010 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Asi před dvěma dny k nám (do Ford Janiš v Olmu) přijel chlápek že potřebuje podložky nad hydroštěly na starý mondeo 1,8 16V. Ve skladě jsme je neměli a když jsem se ho ptal co s tím autem je, tak říkal, že to jezdilo 60t km na plyn a totálně vypálené a zničené sedla ventilů a ventily.. ventily šly nové, ale pořád to bylo málo.. Pořád tam byla vůle kterou ani hydroštel nedokázal vymezit.. Po téhle zkušenosti bych si do auta nikdy plyn nedal.. Ty trable, které s tím pak jsou za to nestojí.. Aspoň teda mě ne.. Pokud plyn tak do nějaké staré škodovky nebo mít auto origo dělané na plyn.. Můj táta to má ve formanu a každých 10tis. nově štěluje vůle ventilů a dává nové svíčky páč se mu to vypaluje.. U hydroštělů jezdíš, jezdíš a nějednou nějak motor nechce jet a .... |
Autor: | mrJekill [ 21 úno 2010 00:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
U staré kraksny co jezdila původně na Special musíš štelovat ventily,protože motor nemá tvrzený sedla ventilů,ale u auta,který je konstrukčně dělaný na natural tj.benzín bez příměsi olova,nebo aditiva olovo nahrazující,můžeš jezdit na plyn úplně bez problémů a známek opotřebení.Promiň,ale to co popisuješ je naprostá kravina.Ventily se totiž bez látek,které by tlumily nárazy ventilu na ventilové sedlo (případ i u LPG) ZAKLEPÁVAJÍ což znamená,že vůle se nezvětšuje ale naopak zmenšuje a ventily časem bez štelování podfukují a proto motor třeba nestartuje a po čase se začnou ventily podpalovat a opět se bude vůle zmenšovat a ne zvětšovat,aby to vyřešili nějaké podložky HOWGH |
Autor: | J.R. [ 21 úno 2010 07:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
ano, je to hovadina a ten typek co jezdil 60tis na lpg ti mozna nerek ze to auto predtim jezdilo 500tis na benzin a dopado by to steje i kdyby to na plyn nedal. jedno z mych ex aut 2.0 dohc uz ma na plyn najeto 140tis km, celkove 320tis a motor nema nejmensi problem, a to je tam obyc podtlak - takze.... |
Autor: | Neo5 [ 22 úno 2010 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
je to tvrzení proti tvrzení.. Psal jsem co jsem slyšel.. Omlouvám se, že píšu podle Tebe kraviny, ale myslel jsem to podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.. Už se k tomuto tématu nebudu vyjadřovat.. Podle mě se ti bude každé ventilové sedlo kvůli plynu vymačkávat.. jedno víc, jedno míň.. Protože plyn má mnohem vyšší spalovací teplotu a postupně vypaluje povrchovou úpravu.. Hawk |
Autor: | sierus [ 22 úno 2010 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
no a proto je přípravek flashlube který tomu zabraňuje.aspoň výrobce to tvrdí.chtělo by to aby sem napsal někdo kdo to používá delší dobu.já to mam v autě 2 měsíce |
Autor: | mrJekill [ 22 úno 2010 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Já s tebou naprosto souhlasím,že se bude ventilový sedlo vymačkávat.Mě jenom zarazilo,proč by se zaklepáváním ventilu měla zvětšovat ventilová vůle,dokonce až někam mimo rozsah hydroštelu.Logicky,zaklepává-li se ventil,noří se hlouběji do hlavy motoru a tudíž se přibližuje k vahadlům na hlavě motoru umístěným a tudíž se vůle mezi venti ventilem a vahadlem zmenšuje.Kdysi jsem měl taky plyn ve Škodovce a ventily jsem dělal každou chvilku,než jsem to nechal předělat na tvrzený sedla,pak už byl klid.Myslím,že ještě dnes bych si dal s kýmkoli závod ve štelování ventilů na Shade.Tuším.že jsem to dělával do deseti minut |
Autor: | Neo5 [ 22 úno 2010 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Závody ve štelování ventilů.. S tou vůlí je mi to už jasný.. ten chlápek prý nechal dělat nové sedla, takže prý byl i nový ventil krátký.. Tak už je mi to jasné.. Sedla byly vyšší než měli být a proto potřeboval ty podložky.. |
Autor: | COLLOUR [ 01 bře 2010 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Já když jsem přestavoval escorta na plyn, tak jsem se na flashtube ptal a bylo mi řečeno, že escort s motorem zetec 16 to nepotřebuje a jsou to vyhozené peníze, spočítejte kolik peněz dáte na km víc, když ho budete používat. Já jezdím se sekvenčním plynem a mám 67 000Km (a to tahám i přes 1tunu na vozíku), a musím zaklepat, bez problémů. Takže pokud by to dělalo 0,2kč/km, tak už mám 13 400Kč doma a za to mám min dva motory z vrakáče. A nemluvě o počtu hlav na auto. Kdybych koupil další autko tak rozhodně hned do plynu. Pokud ušetřím 30tis za 30tis km, tak za to koupim motor, přehodím a ještě mi zbyde |
Autor: | wahi [ 15 kvě 2010 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Na plyn sem daval svou ghiu pri najetych 150000km, najel sem 120 tis. na plyn a ani jedna zavada, jede jak šlak. mam tam sekvencni, u fedora v prostejove super udelany, kvalitni servis, rychla prace, 33000,-kc. doporucuju, uzasny uspory, vyplati se brat dobry plyn (flaga, tomegas...) |
Autor: | skaldal [ 16 kvě 2010 08:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Tak tak, jde o ušetřené peníze za najeté kilometry, pán s Mondeem za 60.000km ušetřil minimálně 60.000,-Kč, takže ho nějaká hlava nemusí pálit, nehledě na to, že ji určitě nezničil plyn za 60tkm. Mě se vždycky líbí, jak někdo kdo to nikdy neměl někde něco slyší a hned si je jistej, že to je na prd. Ale co, "jen ho nechte, ať se bojí". |
Autor: | sierus [ 16 kvě 2010 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
jasný čim víc lidí se bojí tim menší bude poptávka po plynu a nepoleze cena nahoru jako u benzínu.tak se bojte a nepřestavujte |
Autor: | Mouse [ 16 kvě 2010 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
tak já bych přestavěl klidně na plyn, ale já tolik nenajezdím a tím pádem návratnost by byla dost dlouhá |
Autor: | svita [ 19 kvě 2010 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Tak jsem byl dnes v servisu s fordem a chtělo by to nový kroužky a gufera.. děsně to žere olej.. Borec mi tam říkal, že mi to udělal plyn.. Já bych možná řekl, nedostatečné mazání a plyn.. žeprý když pak spravují tyto motory tak rovnou mění i všechny ventyly za ventyly na plyn.. Co myslíte? Stalo se to někomu když auto po 100tis. přestavěl, že zlikvidoval motor? Já měl za to, že to byl spíš problém škodovek s litinovou hlavou.. Jinak mám favorita na plyn a ten furt lítá jak steklej.. |
Autor: | sierus [ 19 kvě 2010 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
jo to ti borci v servisech řikaj hrozně rádi aby z tebe měli co největší kšeft.ale zase naopak nevim proč proti tomu zákazníky odrazujou když jim ten hrozně špatnej plyn dělá kšeft.co mi řikal muj mechanik u kterýho si nechávam opravovat auto tak spusta věcí který se ti stanou při provozu na plyn tak se stanou i při provozu na benzín.je to prostě opotřebení jako každý jiný.nechci shazovat názor mechanika u kterýho jsi byl ale zeptej se i jinde a porovnej to.co mam zkušenosti tak se někteří vše snaží co nejvíc nafouknout abys dostal strach a vyrejžovali co nejvíc prachů. |
Autor: | EwanS50 [ 20 kvě 2010 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Co to je ventil na plyn? Ventilu je uplně šumák, jestli okolo něj teče vzduch s benzínem nebo plynem. Myslíš, že máš v háji pístní kroužky? To je tak 1800-2000,- sada (KolbenSchmidt). zkusil bych vyměnit jen ty gufera na ventilech, ale jak myslíš ty... |
Autor: | svita [ 21 kvě 2010 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte. |
Ventyly na plyn jsou stavěný asi na vyšší teploty.. předtím jsem o tom taky neslyšel.. Chtěl jsem měnit jen gufera, ale když jsem tam s tím zajel, tak to vypadalo, že si jsou stopro jistí, že to jsou kroužky.. |
Stránka 3 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |