fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=19247
Stránka 3 z 5

Autor:  svita [ 14 úno 2010 09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Pokud najezdíš tolik ročně, tak určitě předělat! Nebo si kup diesel.:-D Nebo máš asi tučnou výplatu..:-)
volil bych podtlakový... Plynař mi říkal, že dávat sekvence do takhle starýho auta je nesmysl.. Na přání že to dělá, ale je to o 10tis. víc.. Návratnost proti podtlaku je o mnoho delší, protože to zas o tolik víc nežere...
Že by mi to někdy zpětně střelilo do sání se mi nestalo a nechápu, proč by taky mělo..:-)

Autor:  J.R. [ 14 úno 2010 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

vzhledem k tomu, ze to dnes muzes prendavat z auta do auta tak jedine vstrikovace

Autor:  svita [ 14 úno 2010 23:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

J.R. píše:
vzhledem k tomu, ze to dnes muzes prendavat z auta do auta tak jedine vstrikovace

Jen tak přendat? No minimálně ti to musí udělat servis, ne? Ten ti polovinu věcí vymění, protože ty jsou jetý a cena se moc nepohne..:-)

Autor:  J.R. [ 15 úno 2010 19:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

co?? cena je 5000

Autor:  Neo5 [ 20 úno 2010 22:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Asi před dvěma dny k nám (do Ford Janiš v Olmu) přijel chlápek že potřebuje podložky nad hydroštěly na starý mondeo 1,8 16V. Ve skladě jsme je neměli a když jsem se ho ptal co s tím autem je, tak říkal, že to jezdilo 60t km na plyn a totálně vypálené a zničené sedla ventilů a ventily.. ventily šly nové, ale pořád to bylo málo.. Pořád tam byla vůle kterou ani hydroštel nedokázal vymezit..
Po téhle zkušenosti bych si do auta nikdy plyn nedal.. Ty trable, které s tím pak jsou za to nestojí.. Aspoň teda mě ne..
Pokud plyn tak do nějaké staré škodovky nebo mít auto origo dělané na plyn..
Můj táta to má ve formanu a každých 10tis. nově štěluje vůle ventilů a dává nové svíčky páč se mu to vypaluje.. U hydroštělů jezdíš, jezdíš a nějednou nějak motor nechce jet a ....

Autor:  mrJekill [ 21 úno 2010 00:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

U staré kraksny co jezdila původně na Special musíš štelovat ventily,protože motor nemá tvrzený sedla ventilů,ale u auta,který je konstrukčně dělaný na natural tj.benzín bez příměsi olova,nebo aditiva olovo nahrazující,můžeš jezdit na plyn úplně bez problémů a známek opotřebení.Promiň,ale to co popisuješ je naprostá kravina.Ventily se totiž bez látek,které by tlumily nárazy ventilu na ventilové sedlo (případ i u LPG) ZAKLEPÁVAJÍ což znamená,že vůle se nezvětšuje ale naopak zmenšuje a ventily časem bez štelování podfukují a proto motor třeba nestartuje a po čase se začnou ventily podpalovat a opět se bude vůle zmenšovat a ne zvětšovat,aby to vyřešili nějaké podložky HOWGH

Autor:  J.R. [ 21 úno 2010 07:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

ano, je to hovadina a ten typek co jezdil 60tis na lpg ti mozna nerek ze to auto predtim jezdilo 500tis na benzin a dopado by to steje i kdyby to na plyn nedal. jedno z mych ex aut 2.0 dohc uz ma na plyn najeto 140tis km, celkove 320tis a motor nema nejmensi problem, a to je tam obyc podtlak - takze....

Autor:  Neo5 [ 22 úno 2010 09:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

je to tvrzení proti tvrzení.. Psal jsem co jsem slyšel.. Omlouvám se, že píšu podle Tebe kraviny, ale myslel jsem to podle svého nejlepšího vědomí a svědomí.. Už se k tomuto tématu nebudu vyjadřovat.. :roll:
Podle mě se ti bude každé ventilové sedlo kvůli plynu vymačkávat.. jedno víc, jedno míň.. Protože plyn má mnohem vyšší spalovací teplotu a postupně vypaluje povrchovou úpravu..
Hawk

Autor:  sierus [ 22 úno 2010 10:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

no a proto je přípravek flashlube který tomu zabraňuje.aspoň výrobce to tvrdí.chtělo by to aby sem napsal někdo kdo to používá delší dobu.já to mam v autě 2 měsíce

Autor:  mrJekill [ 22 úno 2010 11:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Já s tebou naprosto souhlasím,že se bude ventilový sedlo vymačkávat.Mě jenom zarazilo,proč by se zaklepáváním ventilu měla zvětšovat ventilová vůle,dokonce až někam mimo rozsah hydroštelu.Logicky,zaklepává-li se ventil,noří se hlouběji do hlavy motoru a tudíž se přibližuje k vahadlům na hlavě motoru umístěným a tudíž se vůle mezi venti ventilem a vahadlem zmenšuje.Kdysi jsem měl taky plyn ve Škodovce a ventily jsem dělal každou chvilku,než jsem to nechal předělat na tvrzený sedla,pak už byl klid.Myslím,že ještě dnes bych si dal s kýmkoli závod ve štelování ventilů na Shade.Tuším.že jsem to dělával do deseti minut :smt035

Autor:  Neo5 [ 22 úno 2010 12:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Závody ve štelování ventilů.. :) S tou vůlí je mi to už jasný.. ten chlápek prý nechal dělat nové sedla, takže prý byl i nový ventil krátký.. Tak už je mi to jasné.. Sedla byly vyšší než měli být a proto potřeboval ty podložky..

Autor:  COLLOUR [ 01 bře 2010 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Já když jsem přestavoval escorta na plyn, tak jsem se na flashtube ptal a bylo mi řečeno, že escort s motorem zetec 16 to nepotřebuje a jsou to vyhozené peníze, spočítejte kolik peněz dáte na km víc, když ho budete používat. Já jezdím se sekvenčním plynem a mám 67 000Km (a to tahám i přes 1tunu na vozíku), a musím zaklepat, bez problémů. Takže pokud by to dělalo 0,2kč/km, tak už mám 13 400Kč doma a za to mám min dva motory z vrakáče. A nemluvě o počtu hlav na auto.

Kdybych koupil další autko tak rozhodně hned do plynu. Pokud ušetřím 30tis za 30tis km, tak za to koupim motor, přehodím a ještě mi zbyde :-)

Autor:  wahi [ 15 kvě 2010 19:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Na plyn sem daval svou ghiu pri najetych 150000km, najel sem 120 tis. na plyn a ani jedna zavada, jede jak šlak. mam tam sekvencni, u fedora v prostejove super udelany, kvalitni servis, rychla prace, 33000,-kc. doporucuju, uzasny uspory, vyplati se brat dobry plyn (flaga, tomegas...)

Autor:  skaldal [ 16 kvě 2010 08:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Tak tak, jde o ušetřené peníze za najeté kilometry, pán s Mondeem za 60.000km ušetřil minimálně 60.000,-Kč, takže ho nějaká hlava nemusí pálit, nehledě na to, že ji určitě nezničil plyn za 60tkm.
Mě se vždycky líbí, jak někdo kdo to nikdy neměl někde něco slyší a hned si je jistej, že to je na prd.
Ale co, "jen ho nechte, ať se bojí". :lol:

Autor:  sierus [ 16 kvě 2010 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

jasný čim víc lidí se bojí tim menší bude poptávka po plynu a nepoleze cena nahoru jako u benzínu.tak se bojte a nepřestavujte :twisted: :mrgreen:

Autor:  Mouse [ 16 kvě 2010 13:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

tak já bych přestavěl klidně na plyn, ale já tolik nenajezdím a tím pádem návratnost by byla dost dlouhá

Autor:  svita [ 19 kvě 2010 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Tak jsem byl dnes v servisu s fordem a chtělo by to nový kroužky a gufera.. děsně to žere olej..
Borec mi tam říkal, že mi to udělal plyn.. Já bych možná řekl, nedostatečné mazání a plyn.. žeprý když pak spravují tyto motory tak rovnou mění i všechny ventyly za ventyly na plyn..
Co myslíte? Stalo se to někomu když auto po 100tis. přestavěl, že zlikvidoval motor? Já měl za to, že to byl spíš problém škodovek s litinovou hlavou.. Jinak mám favorita na plyn a ten furt lítá jak steklej..:-)

Autor:  sierus [ 19 kvě 2010 20:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

jo to ti borci v servisech řikaj hrozně rádi aby z tebe měli co největší kšeft.ale zase naopak nevim proč proti tomu zákazníky odrazujou když jim ten hrozně špatnej plyn dělá kšeft.co mi řikal muj mechanik u kterýho si nechávam opravovat auto tak spusta věcí který se ti stanou při provozu na plyn tak se stanou i při provozu na benzín.je to prostě opotřebení jako každý jiný.nechci shazovat názor mechanika u kterýho jsi byl ale zeptej se i jinde a porovnej to.co mam zkušenosti tak se někteří vše snaží co nejvíc nafouknout abys dostal strach a vyrejžovali co nejvíc prachů.

Autor:  EwanS50 [ 20 kvě 2010 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Co to je ventil na plyn? Ventilu je uplně šumák, jestli okolo něj teče vzduch s benzínem nebo plynem. Myslíš, že máš v háji pístní kroužky? To je tak 1800-2000,- sada (KolbenSchmidt). zkusil bych vyměnit jen ty gufera na ventilech, ale jak myslíš ty...

Autor:  svita [ 21 kvě 2010 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Ventyly na plyn jsou stavěný asi na vyšší teploty.. předtím jsem o tom taky neslyšel.. Chtěl jsem měnit jen gufera, ale když jsem tam s tím zajel, tak to vypadalo, že si jsou stopro jistí, že to jsou kroužky.. :-)

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/