fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=19247
Stránka 4 z 5

Autor:  EwanS50 [ 21 kvě 2010 22:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Kecy. Kroužky, pač musej rozebrat celej motor a to už z toho budou něco mít. Zajímalo by mě, jestli někdo někdy slyšel o ventilu na plyn. Podle mě opět jen trik :-)

Autor:  svita [ 22 kvě 2010 08:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

No, když děláš jen gufera, tak stejně musíš sundat hlavu a to je na tom myslím největší opruz.. k pístním kroužkům přibude ještě vana..;-)

Autor:  SONY [ 26 kvě 2010 10:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

ahoj, kam v Brně a okolí na přestavbu na LPG? jak to tak čtu, tak je s tím všude problém. Máte někdo s nějakym servisem dobré zkušenosti?

Autor:  SONY [ 09 čer 2010 09:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

tak jsem si nechal namontovat sekvenční LPG u FEDORA v Prostějově a vypadá to, že to funguje na jedničku - otáčky nekolísají, auto nezdechá, přepínání funguje krásně i na volnoběh po zahřátí. Dnes ráno (venku 22C°) se to na LPG přeplo po 45ti vteřinách. Auto sice ztratilo dost výkon, ale s tím jsem počítal...ikdyž nebudu lhát, sere mě to:-)
Jinak teda Fedorauto doporučuji, nový prostory asi i vybavení, fér přístup, s mechanikama se dá normálně mluvit a hlavně LPG funguje :-)

Autor:  EwanS50 [ 09 čer 2010 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Jestli ztratilo dost výkonu, tak to nemáš dobře nastavený... Ideálně to jde nastavit pomocí tominova kabelu. Teď pokud vyčteš adaptace, tak je budeš mít určitě dost šílený. Jde to nastavit tak, aby byly pěkně v normě, jen si s tím pohrát....

Autor:  SONY [ 10 čer 2010 08:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

EwanS50 píše:
Jestli ztratilo dost výkonu, tak to nemáš dobře nastavený... Ideálně to jde nastavit pomocí tominova kabelu. Teď pokud vyčteš adaptace, tak je budeš mít určitě dost šílený. Jde to nastavit tak, aby byly pěkně v normě, jen si s tím pohrát....

ahoj, díky moc za reakci. Ztratilo to nějakej výkon, příklad: ve 120km/h jsem měl 3000otáček a ted tam mam 3200, celkově je to línější. Vubec netuším co je to tominův kabel a nevím co myslíš těmi adaptacemi :-)) za chvilku jdu na servisní prohlídku, můžeš mě prosím poradit co jim mám říct? Hlavně teda nerozumím těm adaptacím :-)
Ještě dotaz, je možný, že se změní zvuk ve vyfuku při provozu na LPG? P.S. ten výkon je slabší aji když přepnu na benzín - tak nevím jestli mi neprdl výfuk :-))) ale nic sem nenašel

Autor:  EwanS50 [ 10 čer 2010 08:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Při stejné rychlosti určitě nemůžeš mít jiné otáčky, leda bys měl zařazenou jinou rychlost, protože otáčky motoru jsou s otáčkami převodovky pevně spojeny a jsou závislé jen na zařazené rychlosti.
Tominův kabel je pravděpodobně nejlepší diagnostika na Fordy s OBD konektorem.
Více se dočteš zde

Zkus tady na fóru najít někoho, kdo ten kabel má a ať ti vyčte adaptace (ty tabulky co jsou později v tom tématu vkládané).
Pokud se budeš pohybovat přes 15%, tak je ten plyn špatně nastavený a chtělo by to nějak doladit. Pravděpodobně pokud ti plynaři nemají tenhle kabel, tak to nedokáží...

Auto na benzín mohlo ztratit výkon tak leda tou váhou nádrže a nebo ti tam dali nějaké nové svíčky, které nejsou Motorcraft...
Co jim říct na servisní prohlídce? Není škoda vyhazovat peníze za servisní prohlídky? Jak chceš, ale schopný mechanik je minimálně o půlku levnější a 2x zdatnější než mechanici od Forda :-) Jinak nevím, co bys jim chtěl říci...

Autor:  SONY [ 10 čer 2010 09:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

EwanS50 píše:
Při stejné rychlosti určitě nemůžeš mít jiné otáčky, leda bys měl zařazenou jinou rychlost, protože otáčky motoru jsou s otáčkami převodovky pevně spojeny a jsou závislé jen na zařazené rychlosti.
Tominův kabel je pravděpodobně nejlepší diagnostika na Fordy s OBD konektorem.
Více se dočteš zde

Zkus tady na fóru najít někoho, kdo ten kabel má a ať ti vyčte adaptace (ty tabulky co jsou později v tom tématu vkládané).
Pokud se budeš pohybovat přes 15%, tak je ten plyn špatně nastavený a chtělo by to nějak doladit. Pravděpodobně pokud ti plynaři nemají tenhle kabel, tak to nedokáží...

Auto na benzín mohlo ztratit výkon tak leda tou váhou nádrže a nebo ti tam dali nějaké nové svíčky, které nejsou Motorcraft...
Co jim říct na servisní prohlídce? Není škoda vyhazovat peníze za servisní prohlídky? Jak chceš, ale schopný mechanik je minimálně o půlku levnější a 2x zdatnější než mechanici od Forda :-) Jinak nevím, co bys jim chtěl říci...


ok, s těmi otáčkami se snad mílím. Vlákno s Tominovym kabelem si hned pročtu, díky za link.

Ten výkon na benzín....pochybuju, že bych tu zátěž na výkonu poznal (já). Pravděpodobně to bude těma svíčkama, dali mě tam BOSH a ani se neptali, tak to mě trošku naštvalo, protože jsem tady četl že jedině Motocrafty :-(

Tu servisní prohlídku mám první zdarma, tak jim tam vše řeknu, jinak bych tam s tím nejel.

Kdyby jsis o někom, kdo má ten kabel, věděl tak mi prosím moc dej třeba tady, vědět. Díky moc za rady.

Autor:  miki21 [ 10 čer 2010 15:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=5102
Tenhle Ti už pomoc nabízel :smt006¨
Jinak přijeď do Částkovic a jak znám Perňu,tak se bez noťasu nehne a za mírnou úplatu a ve střízlivé chvilce...:lol:

Autor:  SONY [ 10 čer 2010 15:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

miki21 píše:
http://www.fordfans.cz/phpbb3/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5102
Tenhle Ti už pomoc nabízel :smt006¨
Jinak přijeď do Částkovic a jak znám Perňu,tak se bez noťasu nehne a za mírnou úplatu a ve střízlivé chvilce...:lol:

:-) jj, už jsem s ním domluvenej. A dík :-)

Autor:  Ivan [ 10 črc 2010 00:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

V srpnu chci udělat přestavbu na LPG. Pročítal jsem si na toto téma diskuzi, ale ještě bych rád věděl, jakou konkrétní značku zařízení (chci sekvenční) vybrat. Nebo je to jedno? Pravděpodobně to budu nechat montovat v Autoplyn Centrum Zlín - Želechovice. Nabízejí toto: http://auto-plyn-lpg.cz/sekce/cenik . Poraďte :roll: , díky.

Autor:  Sasa2002 [ 10 črc 2010 11:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Já mám v autě sekvenční systém STAG a jsem maximálně spokojen. Nechal jsem předělávat v lednu 2008 a od té doby jsem najel 82 tisíc km. Za tu dobu jsem neměl absolutně žádný problém a momentálně se chystám do první investice filtru. :)

Ale doporučuji nechat namontovat od firmy, která má opravdu dobré reference, abys neměl problémy.

Autor:  Ivan [ 10 črc 2010 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Je vůbec nějaký rozdíl mezi Stag, Elpigaz, Tartarini, Landi-Renzo atd. nebo je to jen o výrobci? Má někdo zkušenosti?

Autor:  Sasa2002 [ 10 črc 2010 12:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

STAG je vyráběný v Polsku. Ale je to klasicky italský systém.

Autor:  Ivan [ 11 črc 2010 00:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Takže je to jedno........... ??

Autor:  sierus [ 11 črc 2010 09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

jedno to celkem je nejdůležitější je kdo a jak to udělá.pokud to budou prasata tak budeš mít problémy i s tim nejlepším systémem.hledej reference na firmu kde si to chceš nechat udělat a i se hodně ptej.známích i cizích co třeba potkáš někde na parkovišti.tím by jsi měl snížit riziko na minimum

Autor:  Ivan [ 13 črc 2010 23:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Dnes jsem byl v servisu, kde montují LPG. Je to přímo u nás na Vsetíně. Pánovi jsem popsal jaké mám auto (nebyl jsem tam svojim) a on mi doporučil systém Magic 2. Řekl mi, je to dobrá volba kvalita/cena. Že není tak složitý, je nenáročný na údržbu, další servisní náklady minimální. Je to vyráběno v ČR. Cenově asi 26 tis. Kč - musel by vidět auto a udělat přesnou nabídku. Přimazávání by neřešil drahým FlashLube, ale něčím (nepamatuju si přesný název) za málo peněz, co se přidá do (asi oleje) a vydrží to tam (chrání to) ventily a sedla hodně dlouho.
Asi začnu pátrat, kdo má Magic 2 a jaké s ním má zkušenosti. Tady na FF fóru jsem nezaregistroval, že by ho někdo měl. Nebo se pletu?

Autor:  SONY [ 14 črc 2010 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

to Ivan: ja mam LPG zatím jen 2000km, takže moc radit nemůžu, ale zatím jsem opravdu hodně spokojenej. Mam zařízení STAG 4 (Polska vyroba). Když jsem shaněl info před montáží atd, tak většinou lidi říkali, že ty Polsky systemy jsou na nic, že jsou poruchovy. Ja se pak ptal v servisu, kde mě to i montovali (Fedor Auto, Prostějov), jak na tom ty polsky systemy jsou, jestli se nevyplatí si připlatit za Tartarini nebo něco podobnýho. Bylo mě u nich řečeno, že s tím nemaj žádný problémy a že to poruchovy není. Tak jsem si to tam nechal namontovat a vše funguje perfektně!!! jezdím za 1,3 - 1,6Kč na kilometr, na benzín to dělalo 2,7Kč na kilometr. Ani Flash Lube tam nemam....ale pro klid duše si ho tam nech dát:-)
Za sebe můžu http://www.fedorauto.cz/ jen doporučit, neměl sem z nich pocit, že by někoho chtěli brát na hůl a LPG namontovat a nastavit taky umí dobře. Jen kdyby jsi tam jel, tak jim řekni ať ti tam nedavaj jiny svíčky než motorcrafty. Mají dokonce nějaky slevy na montáž LPG -2000Kč

Autor:  kombík [ 18 črc 2010 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

Systému LPG je hodně a nejsou všechny stejné ke špičce patří prins ,landi renzo, střední třída BRC ,tartariny, elpigaz je to rozlišené i cenou.Neznamená to,že ty levné jsou špatné.Každý by měl uvádět jaký má systém ,kolik s ním má najeto poruchy, a hlavně kdo mu to montoval a jak seřídil.U plynu je nejdůležitější správný směšovací poměr ,chudá směs při vyšším zatížení způsobuje zaklepání ventilů a proto je potřeba kontrolovat vůle ventilů po 20000 km a ne jak u focusu po 150000 km.Budu přestavovat třetí auto na plyn na sekvenci ,která je o nečem jiném než ,co jsem měl.Na LPG má najeto 100000 km.Kdo má jakou sekveci a jak mu to šlape.

Autor:  Ivan [ 20 črc 2010 09:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prestavet nebo neprestavet - fakt nevim. poradte.

No, posbíral jsem za pár dní nějaké další informace v servisech i od uživatelů. Je fakt, že každý chválí to svoje,to je normální. Pokud se nic nezmění, asi se rozhodnu pro STAG. Zajímavé ovšem je, že se ceny montáže u tohoto zařízení v jednotlivých servisech liší skoro až o 5000,-Kč (samozřejmě zohledňuji akční ceny). Je možné kombinovat jednotlivé části (regulátory, vstřikovače) od různých výrobců? Pokud ano, tak to by mohl být jeden z důvodů.

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/