fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=25453
Stránka 1 z 1

Autor:  fojtik.j [ 06 zář 2009 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Nazdarek, chci nechat prestavět esco 1,8 16V 77kw EFI má hliníkové sání, takže by tam podle mě nemuselo být sekvenční vstřikování jako u 1,6 16V 66kw kde mám umělé sání. To sekvenční vstřikování je jen kvůli tomu aby se při spětném šlehnutí nerozletělo umělé sání a neudělalo další poškození motoru. Bohužel to sekvenční je tady v brně 26500,- se vším všudy a zapsaním v TP. Ted jsem koupil esco 1,8 16V 77kw EFI je tam hliníkovému sání, takže by tam nemuselo být sekvenční vstřikováni? Je to tak nebo se pletu.

Díky za odpovědi pep

Autor:  EwanS50 [ 06 zář 2009 11:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Máš nejlepší zajít za plynařema a zeptat se. Myslim, že i v plastu jde normální. U Escorta by mělo normální jít v pohodě.

Autor:  fojtik.j [ 06 zář 2009 13:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Njn to je sice pravda, jenže tady místní plynaři chtějí moc rychle zbohatnout takže ti samozdřejmě řeknou to zařízení za 26500,- jelikož spolíhají že lidi jsou blbý.

EwanS50 píše:
Máš nejlepší zajít za plynařema a zeptat se. Myslim, že i v plastu jde normální. U Escorta by mělo normální jít v pohodě.

Autor:  skaldal [ 06 zář 2009 14:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Solidní firma ti poradí ci je nejlepší pro tebe a upozorní na možná rizika. Pokud s nima není řeč, našel bych si jinou firmu, protože u těch nesolidních pak bude i problém servis po montáži, natož po záruce.
A k tomu zbohatnutí firem bych jen dodal - ty si myslíš, že to sekvenční je dražší proto, že oni na něm víc vydělají?? Nenapadlo tě třeba, že ta sada je dražší? Oni vydělají jen za montáž a nějakej rabat na té montážní sadě. Oni ji taky musí dodavateli zaplatit a určitě ji nemají za stejnou cenu jako podtlakový systém. :roll:
To je jako kdyby se tě v servisu zeptali, jestli chceš namontovat ramena Starline za 2000,- nebo originály za 4000,-. Taky by sis myslel, že na těch originálech víc vydělají???

Autor:  EwanS50 [ 06 zář 2009 16:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

No většinou je to tak, že maj třeba 30% na dílu (sadě) a samozřejmě čím dražší ten díl (sada) je, tím víc vydělají. Samozřejmě na to mají vliv další faktory... ale tohle je základ autoopraven/prodejců dílů

Autor:  fojtik.j [ 06 zář 2009 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Já myslím že zadarmo by to nedělal. Aby vycházel šul nul. Jestli víš přesné ceny sad LPG tak nám je řekni ať jsme v obraze. Přece nebudu podnikat abych nevidělal ne?

skaldal píše:
Solidní firma ti poradí ci je nejlepší pro tebe a upozorní na možná rizika. Pokud s nima není řeč, našel bych si jinou firmu, protože u těch nesolidních pak bude i problém servis po montáži, natož po záruce.
A k tomu zbohatnutí firem bych jen dodal - ty si myslíš, že to sekvenční je dražší proto, že oni na něm víc vydělají?? Nenapadlo tě třeba, že ta sada je dražší? Oni vydělají jen za montáž a nějakej rabat na té montážní sadě. Oni ji taky musí dodavateli zaplatit a určitě ji nemají za stejnou cenu jako podtlakový systém. :roll:
To je jako kdyby se tě v servisu zeptali, jestli chceš namontovat ramena Starline za 2000,- nebo originály za 4000,-. Taky by sis myslel, že na těch originálech víc vydělají???

Autor:  fojtik.j [ 06 zář 2009 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Upřímě řečeno, být v kůži obchodníka taky bych nabídl to nejdražší na kterým nejvíc vydělám. Taky ta firma co myslím, je tady v brně na trhu od roku 1994, takže za ty roky musí vědět za jaké ceny nakupovat.

Autor:  sierus [ 15 zář 2009 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

pokud máš sání z kovu tak neni s klasickým podtlakem problém.jediný rozdíl je že u sekvence není takový pokles výkonu jako u podtlaku.ikdyž u podtlaku je to nějakých 5-10 procent tak u tý sekvence většinou ne víc jak 2-3 procenta.vesměs to nepoznáš.jde jen o to kolik do toho chceš vrazit

Autor:  Rosťa-RS [ 12 říj 2009 09:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

ono to sekvenční je jednodušší na montáž a na nastavení proto ho rádi montují

Autor:  COLLOUR [ 20 říj 2009 23:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Já bych si jiná než sekvenční do auta nedal. Při podtlakovém je větší spotřeba LPG a jede to podle počasí, měl jsem to ve fiestě, teď mám sekvenční a je to nebe a dudy. Tahal jsem i karavan a bez problému, Žáden rozdíl mezi benzínem a plynem. Mám v Escortovi taky kovové parohy, ale sekvenční je sekvenční. A se spotřebou 8,5 l LPG na delších trasách. Systém mám Landi Renzo. Nevyplatí se až tak moc šetřit. Potom člověk chodí kolem auta a uvažuje jak to udělat aby to jelo a ono to stejně pak jednou jede dobře a jednou je to horší. Dáte o 10000 víc, vždyť LPG po 100tis. km Vám vydělá 100tis KČ do kapsy - 36000 za přestavbu tak jste pořád v plusu 64 tis. Já to najedo za 4 roky.

Autor:  lala [ 23 říj 2009 18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

COLLOUR píše:
Já bych si jiná než sekvenční do auta nedal. Při podtlakovém je větší spotřeba LPG a jede to podle počasí, měl jsem to ve fiestě, teď mám sekvenční a je to nebe a dudy. Tahal jsem i karavan a bez problému, Žáden rozdíl mezi benzínem a plynem. Mám v Escortovi taky kovové parohy, ale sekvenční je sekvenční. A se spotřebou 8,5 l LPG na delších trasách. Systém mám Landi Renzo. Nevyplatí se až tak moc šetřit. Potom člověk chodí kolem auta a uvažuje jak to udělat aby to jelo a ono to stejně pak jednou jede dobře a jednou je to horší. Dáte o 10000 víc, vždyť LPG po 100tis. km Vám vydělá 100tis KČ do kapsy - 36000 za přestavbu tak jste pořád v plusu 64 tis. Já to najedo za 4 roky.

je to přesně tak jak píšeš akorát dneska je sekvence už za 26 000,respektivě já ji za tuto cenu montuji. Montáž je podstatně složitější protože tam musíš nastavit palivové mapy.
Montáž trvá ve dvou lidech 2 dny a cena sady je asi 20 000kč takže žaden zázrak na tom nemáš,a to nemluvím o softu ,kabelu,notasu který si musíš koupit a trochu zkušeností aby jsi vědel jak napojit řj motoru.

Autor:  COLLOUR [ 23 říj 2009 18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Ten co mi to dělal mi taky nabízel levnější varianty, ale já chtěl tu nej. Buť BRC a raději Landi renzo. Levnější se mi moc nezamlouvají. Mám roční nájezd 30-40 tis km. tak jsem nechtěl šetřit. Raději mám bezproblémový provoz. A taky je to už cca 2 roky co mi ho montovali, s ceny jsou dnes jako na houpačce.

Autor:  lala [ 23 říj 2009 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

COLLOUR píše:
Ten co mi to dělal mi taky nabízel levnější varianty, ale já chtěl tu nej. Buť BRC a raději Landi renzo. Levnější se mi moc nezamlouvají. Mám roční nájezd 30-40 tis km. tak jsem nechtěl šetřit. Raději mám bezproblémový provoz. A taky je to už cca 2 roky co mi ho montovali, s ceny jsou dnes jako na houpačce.

já montuji ELPIGAZ na svém autě mam najeto 100 000km, zatím bez problemu.

Autor:  COLLOUR [ 23 říj 2009 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Známý ho měl a měl s tím problémy, odešly vstřiky, ale to je různé. Já to nemontuji, ale nechtěl jsem riskovat, tak jsem dal na doporučení a jestli dát o 7 tis. víc a mít jistotum, tak raději jsem volil tenhle systém. Nikomu nevnucuji, ale v systémech je Landi renzo na špici, podle toho co jsem četl. Každá ať si vybere ten svůj. Ale hlavně sekvenční :smt007

Autor:  lala [ 23 říj 2009 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

COLLOUR píše:
Známý ho měl a měl s tím problémy, odešly vstřiky, ale to je různé. Já to nemontuji, ale nechtěl jsem riskovat, tak jsem dal na doporučení a jestli dát o 7 tis. víc a mít jistotum, tak raději jsem volil tenhle systém. Nikomu nevnucuji, ale v systémech je Landi renzo na špici, podle toho co jsem četl. Každá ať si vybere ten svůj. Ale hlavně sekvenční :smt007

s tímto samozřejmě sohlasím

Autor:  Rosťa-RS [ 28 lis 2009 11:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

jinak nejlepší je prins vsi ne brc, prins pracuje z větším tlakem jsou tam kvalitnější vstřikovače a tak,skuste si o tom něco najít na netu třeba na jiných forech

Autor:  fojtik.j [ 25 bře 2010 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

nazdarek, už jste někdo laboroval prasknout od 1,8 16V zeteca lpg z filcky? Pokud se nepletu tak filcka je jednobod vstřik a zetec je více bodovej. Pokoušel jste se o to někdo?

celkem mě oslovyla tato nabídka KIT MAGIC 4 http://www.elpege.cz/lpg-product/lpg-magic-galerie.html

dík pepa

Autor:  Michal Ševeček [ 26 bře 2010 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

záleží jaká felunka MPi je 4bod

Autor:  EwanS50 [ 26 bře 2010 18:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Přestavba LPG esco 1,8 16V 77kw EFI

Pokud si chceš koupit starší sekvencí, radši bych se optal plynařů a nechal jim to tam i namontovat. Ta sekvence neni taková sranda jako podtlak.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/