fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 06:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 pro 2009 11:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 21:46
Příspěvky: 74
Bydliště: Třebíč
Zdravím,
mám nějakej čas LPG.Dočetl jsem se v manuálu že je třeba mít v nádrži alespoň 10l benzinu,jinak údajně hrozí riziko zničení čerpadla.Jednoduchou záležitostí by bylo při přepnutí na LPG odpojit napájení čerpadla.Stane se něco,když nebude palivová soustava natlakovaná ? Při přepnutí na benzín by asi byla nějaká prodleva,než to napumpuje -to by mi nevadilo. Řešil to někdo ?

_________________
Fiesta 1.4i 16V duratec, 2002,5dv, LPG (BRC sequent 24,toroid),FlashLube
Kawasaki ZX9R Ninja


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2009 13:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Nějak nerozumím tomu co píšeš, přeci když startuješ, tak to startuje na benzín, takže čerpadlo běží a když přepneš na plyn, tak benzínové čerpadlo neběží, tak v čem je problém? Nebo z jakého důvodu chceš odpojovat čerpadlo?
To s tím zničením čerpadla je myšleno tak, že kdybys tam měl minimum benzínu, tak časem odejde čerpadlo, protože není ponořené a nasává vzduch v zatáčkách apod.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 pro 2009 11:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 21:46
Příspěvky: 74
Bydliště: Třebíč
No ,mám takovej pocit že benzínový čerpadlo jde pořád (i při provozu na LPG).Usuzuju tak podle toho,že když přepnu na benzín,tak to vůbec nepoznám (zádný škubnutí,jen při volnověhu je na okamžik pokles otáček )
Někde jsem četl že prostě jak se neodebírá benzín,tak čerpadlo dřív odejde.O to mi jde.Dal bych tam relátko,aby při přepnutí na LPG se odpojilo benzínový čerpadlo.

_________________
Fiesta 1.4i 16V duratec, 2002,5dv, LPG (BRC sequent 24,toroid),FlashLube
Kawasaki ZX9R Ninja


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 pro 2009 23:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2008 13:40
Příspěvky: 236
Bydliště: Pardubice
je to tak, bezi to porad - pokud to nejak neodpojis.. ja to mam prepinacem


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2009 18:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 21:46
Příspěvky: 74
Bydliště: Třebíč
Super,dík za info.
Dořeším to odpojováním automaticky po přepnutí na plyn.

_________________
Fiesta 1.4i 16V duratec, 2002,5dv, LPG (BRC sequent 24,toroid),FlashLube
Kawasaki ZX9R Ninja


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 22:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Benzínové čerpadlo jede opravdu pořád když je málo benzínu tak trochu hučí jak čerpá vzduch,nejjednodušší je připojit tam jedno relé které bude napojené na cívku spínání plynu a tímpádem při zapnutí plynu se hned odpojí benzínové čerpadlo a při vypnutí plynu se hned zapne,tlak v benzínovém potrubí se hned neztratí stratí se až za nějaký čas,za jaký? to si vyskoušejte sami na liště :-D já ještě uvažuji o zmenšení benzínové nádrže :-) nelíbí se mi jak tam to málo benzínušplíchá amjí to tak vozi subaru už z výroby :-) nádrž cca do 20l

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2010 14:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zdravim tak jsem vám chtěl poreferovat jak jsem nakonec vyřešil odpojování palivového čerpadla,nakonec jsem koupil odpojovací relé to jsem nainstaloval k palivové nádrži pod zadními sedadly u vstupu konektorů a odtuď jsem vedl kabel k plynové nádrži a zde připojil nalpg ventil takže v momentě jak se mi auto přepne na lpg tak se sepne relé a odpojí se palivové čerpadlo, zatím to mám 3 týdny v provozu a neoběvily se žádné komplikace

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 02:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 21:46
Příspěvky: 74
Bydliště: Třebíč
Dobrý řešení. :idea:

_________________
Fiesta 1.4i 16V duratec, 2002,5dv, LPG (BRC sequent 24,toroid),FlashLube
Kawasaki ZX9R Ninja


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 dub 2013 22:37 
Offline
Forďák

Registrován: 11 črc 2006 00:03
Příspěvky: 293
Bydliště: Jílové u Prahy, Luka pod Medníkem
nojo, já jsem si to taky zapojil přes rozpínací relé, které mi to rozepne přívod k benz. pumpě, +jsem dal na cívku od přívodního ventilu od LPG jak tu bylo zmíněno.
Jenže já mám to LPG nastavené tak že tam mam tzv ,,překrývání" - to znamená že v tom momentě jak to dosáhne teplotu tak se to přepíná, ale aby ten přechod byl co nejplynulejší, tak mi tam v tu chvíly (cca 5 vteřin, nevím přesně) jde zároveň LPG ale ještě i benz. - ten se v tom okamžiku pomalu snižuje až přestane jít.. Je to užitečná věc - díky tomuto se mi to nepřepíná v závislosti na teplotě a otáčkách ale jen na teplotě.
Nevýhoda na otáčkách byla ta, že když jsem měl motor ohřátý, tak při každym opětovnym startu když jsem třeba chtěl někde jen tak pomalinku popojet, tak jsem jel furt na benz.. než jsem mohl vyvynout cca 1800-2000otáček (na míň to prý nastavit nejde).. teď prostě když tam mam už tu správnou teplotu, tak když chcípnu, znovu nastartuju, tak se to okamžitě přepne - což pro mě třeba osobně je dost užitečná věc.. Když má člověk LPG tak ať taky jezdí co nejvíc na LPG :) ale proto musim tam mít tohle překrývání..
Jenže když jsem si zapojil takhle to rozepnutí tý benz. pumpy. Tak jakmile to nastartuju, beží to na benz. jak se ohřeje- tak mi to hned chcípne, protože v tu danou chvíly ( cca 5 vteřin )při tom přepínání potřebuju mít ještě i benz. ale už jde proud na tu cívku od LPG takže mi to tu benz. pumpu hned rozepne.
Takže v mym případě to takhle mít zapojený nemůžu... jedině bych to musel mít ještě přes nějaký časový spínač, aby v tom momentě přepínání tam ještě do benz. pumpy nějakou chvilku ten benz. šel a až pak se po chvíli vypnul (ale ne hned)..

Napsal jsem to možná dost složitě, ale jen jsem chtěl naspat to, že ve všech případech to rozepínání benz.pumpy takhle zapojené být nemůže.
Zatím jsem to udělal zase tak že mi jde pumpa furt, ale časem si to chci přes ten nějaký časový spínač vymyslet.
Další možnost by byla tu pumpu neodpojovat automaticky ale ručně- jednoduše si udělat na vypínač a vždy si jí sám vypnout, jenže při mý skleroze to je na nic, protože to bych furt věčně zapomínal vyplý, takže bych pak každou chvíli startoval jak blbec a pořád nic :mrgreen:

_________________
1.8 16v, 3dv., '92.
Tel: 777551257.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2013 20:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Ty máš podtlak co ? co máš za systém lpg ? já mám prins je to závislé jen na teplotě teplota se zvýší a hned se to přepne a to i na volnoběhu, mám sekvenční vstřikování plynu

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2013 20:45 
Offline
Forďák

Registrován: 11 črc 2006 00:03
Příspěvky: 293
Bydliště: Jílové u Prahy, Luka pod Medníkem
Rosťa-RS píše:
Ty máš podtlak co ? co máš za systém lpg ? já mám prins je to závislé jen na teplotě teplota se zvýší a hned se to přepne a to i na volnoběhu, mám sekvenční vstřikování plynu

Jestli si myslel mě, tak já mam taky sekvenc - Lovtec Magic

_________________
1.8 16v, 3dv., '92.
Tel: 777551257.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2013 22:05 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2010 07:30
Příspěvky: 5
zdarec, něco k tématu.. lpg montuju a sám mám magic ve dvou autech, teplota spínání se dá nastavit už od 20 stupňů, osobně bych raději volil 30, některá auta jsou na nedostatečně zplynovaný lpg choulostivá a chcípou nebo se dusí, taky vstřiky tím trpí, myslím plynové. to samý otáčky, přepínání se dá nastavit myslím už od 400, ideál je 600, když to dobře přepíná. a čas přepínání se dá taky nastavit, bohatě stačí 0,3 sec na každý vstřik, to potom klidně může čerpadlo odpojit a tlak skoro neklesne než se to přepne. a nastavit se dá ještě tolik šikovnejch parametrů, že kam se na ně hrabou nějaký drahý prinzové )) když se všechno pěkně sladí, vůbec nepoznáš ani při volnoběhu, že to přeplo , tam i zpět. pokud budete potřebovat radu nebo pomoc, dělám servis u Mor. Třebové, 775566650, Pavel


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 čer 2013 22:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Vitej. Tak to si prosim prihlas toto lakno.
viewtopic.php?f=70&t=34249&start=20
Je tam dost lidi s ladenim LPG.
Kazda rada zkuseneho cenna. :smt006

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2013 10:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2013 22:08
Příspěvky: 194
Bydliště: Hranice
já jsem si přidal na benzínové čerpadlo vypínač :) jelikož mám LPG přivedené do sání..a tudíž hned startuju na LPG :) tak to mám rozpojené jenom v zimě startuju na benzín a po přepnutí na LPG vypnu, alespoň se benzínové čerpadlo nezničí..jo a jinak benzínové čerpadlo tlačí furt :)

_________________
Ford Escort 1.6 66kw Zetec r.v. 1998 LPG COMBI GHIA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2013 12:40 
Offline
Forďák

Registrován: 11 črc 2006 00:03
Příspěvky: 293
Bydliště: Jílové u Prahy, Luka pod Medníkem
já už to mam taky vymyšlený..
u mě je to právě horší že mam ten sekvenc a to překrývání.
koupil jsem si v hyperalbertu v akci za 100 takovou tu krabičku na automatický spínání světel, je tam spoždění, že se světla po otočení klíčku sepnou až po 10-20sekundách, což je ideální.
takže mam rozpínací relé které rozepne b.pumpu, když jde proud na přívodní ventil od lpg (takhle mi to normálně při přepínání z benz. na lpg chcípne, protože to potřebuje ještě aby chvilku ta b.pumpa běžela než se to přepne úplně) a právě na to spínání toho rozpín. relé vložim ten čas. spožďovač (to na ty světla)- takhle by to mělo fungovat. Pak dam vědět až to tam budu mít. Kdyby měl někdo to samý jako já a potřeboval tohle (ne jen obyč vypínač nebo obyč rozpínací relé), tak udělam schéma a pošlu to sem.

_________________
1.8 16v, 3dv., '92.
Tel: 777551257.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 říj 2013 12:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
:smt026 skvělé řešení :smt023

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 říj 2013 20:52 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
Chtěl jsem taky udělat odpojování čerpadla, ale ono nemá žádný dráty. Prostě je přimontovaný na motoru a jen dvě hadičky na něm :lol: :lol: :lol:

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 říj 2013 11:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
To je výzva ho odmontovat a dát elektrický :-D aspoň by se v zimně ten karbec na té škodárně hned naplnil :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2013 16:43 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
Rosťa-RS píše:
To je výzva ho odmontovat a dát elektrický :-D aspoň by se v zimně ten karbec na té škodárně hned naplnil :-D

Omluv se prevíte!!! Srovnávat Sierru se škodárnou. A to elektrický už mě taky napadlo, jen co jsem zatím vrakoval auta, tak to všichni měli v nádrži :? Dát to k motoru jsem zkoušel, ale blbě sajou a někde dozadu pod auto,na to ty mrdky nejsou stavěný.

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 říj 2013 22:00 
Offline
Forďák

Registrován: 11 črc 2006 00:03
Příspěvky: 293
Bydliště: Jílové u Prahy, Luka pod Medníkem
W50L píše:
Rosťa-RS píše:
To je výzva ho odmontovat a dát elektrický :-D aspoň by se v zimně ten karbec na té škodárně hned naplnil :-D

Omluv se prevíte!!! Srovnávat Sierru se škodárnou. A to elektrický už mě taky napadlo, jen co jsem zatím vrakoval auta, tak to všichni měli v nádrži :? Dát to k motoru jsem zkoušel, ale blbě sajou a někde dozadu pod auto,na to ty mrdky nejsou stavěný.



to určitě ne, to by se muselo dát buď venovní pumpu dát vedle nádrže (jenže zas problém vývod že nádrž na to nemá vývod nikde dole) a nebo vnitřní pumpu do nádrže...to spíš ale samozřejmě s tim budou taky nějaký vyfikundace..
To je to, že některý čerpadla maj jako sací sílu (jako např na motoru u aut s karbecem) nebo tlačnou sílu (elektrický u nádrže nebo v nádrži) - tam musí jít ten benzín sám od sebe samospádem

_________________
1.8 16v, 3dv., '92.
Tel: 777551257.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz