fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 00:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 říj 2013 11:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Jááájjjj omlouvám se jsem netušil že sierra nemá elektrický čerpadlo,sierra je samo úplně jiný vůz
No myslel jsem to dát čerpadlo do nádrže a pak ještě vracečku zpět :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2013 15:24 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
Mám ještě escorta a ten má taky mechanický podávání benzínu.
U toho elektrickýho, nebylo by nejjednodušší napojit relátko do série s pojistkou?

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2013 22:06 
Offline
Nováček

Registrován: 08 dub 2005 21:16
Příspěvky: 44
Bydliště: Vimpersko
No já jsem toho moc nečetl ani neviděl, ale mám pocit, že se čerpadlo při natlakování vypne, soudě podle stavu při zapnutí klíčku - benzinové čerpadlo chviličku jede a pak zastaví. No možná je to při běhu motoru jinak. Každopádně jsem za 9 let a 150 tis. km neměl s benzinovým čerpadlem problém a to jezdím 99,999% na LPG, přepínám na LPG okamžitě.

_________________
Kód:
Ford Escort Combi 1.6 16V ANL           Ford Galaxy 2.3 16V WGR         Renault Scenic I RX4 2.0 16V
LPG Vialle AMS F-Type                   LPG STAG 300-4 / Tomasetto      LPG LandiRenzo
1997/06                                 1999/05                         2000/06
Zetec 1.6 EFI (90ps) L1H                DOHC 2.3 (145ps) Y5B            2.0L L4 DOHC 16V FWD
STATE BLUE, RAVEN                       Červená základní                Zelená metalíza
Dovezeno z NL                           Dovezeno z DE                   Dovezeno z IT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 říj 2013 16:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
to dělá jen aby se trochu benzínu podalo, můj escort má 230 tis a to původní mi kikslo musel jsem koupit nové za 800 :-D ide tam dát jakékoliv které spňuje patřičné tlakové parametry

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2013 10:33 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
CzTony píše:
No já jsem toho moc nečetl ani neviděl, ale mám pocit, že se čerpadlo při natlakování vypne, soudě podle stavu při zapnutí klíčku - benzinové čerpadlo chviličku jede a pak zastaví. No možná je to při běhu motoru jinak. Každopádně jsem za 9 let a 150 tis. km neměl s benzinovým čerpadlem problém a to jezdím 99,999% na LPG, přepínám na LPG okamžitě.


Žiju v naprosto stejném domnění jako CzTony - čerpadlo spíná pouze když spadne tlak na liště. Ten spadne akorát při odběru. Pokud jedu na lpg, tak je odběr benzínu 0 - tlak nepadá - čerpadlo se nemá důvod roztáčet. Něco jiného je třeba u systému BRC s přívstřikem benzínu, ale já mám AC Stag 300+ a ten to neumí. Vám někomu běží čerpadlo pořád?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2013 11:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ještěre, ono ale Escort nemá na liště žádný čidlo tlaku ;-) Má jen mechanický barometrický regulátor podle tlaku v sání a vratku do nádrže (udržuje stálý tlakový rozdíl proti tlaku v sání)
A pokud mě paměť neklame, tak 2.0 Duratec taky nemá, jen je ten sytém už zjednodušený bez vratky a vylepšený tím, že na liště se udržuje konstatní absolutní tlak a rozdíl proti změnám v tlaku sání si EEC reguluje podle délky vstřiku - tlak v sání si snímá tMAPem. Ale ten regulátor tlaku paliva je opět jen mechanický.
Čili podle mě čerpadlo jede furt..

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2013 12:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Cerpadlo se nevypina, co vim, nikdy. Porad jede na "max."
Jediny inteligentnejsi system je "returnless", kde ECU ridi PWM vykon do pumpy a tim meni tlak v liste.
Ale to Ford pouzil snad jen u V8 Mustangu, coz se nas moc netyka :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 pro 2013 14:52 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Já teda když otočím klíčkem, tak čerpadlo natlakuje (zabzučí) a ztichne...resp. proč tedy ztichne :?:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014 13:14 
Offline
Nováček

Registrován: 30 říj 2011 21:41
Příspěvky: 32
Protože je to přes řj tak nastavený aby čerpadlo před startem natlakovalo a vyplo. Když běží motor tak řj pustí čerpadlo a běží už pořád. Vem si deku, lehni si pod auto a poslouchej čerpadlo jestli někdy vypne. Nevypne :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 úno 2014 13:55 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Mrcha :-D

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 úno 2014 12:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Escort je poloviční mustang :-D No jo no furt se točí :-D a pak jednou budete mít málo benzínu nezjistíte to protože pojedete v kopcu na plyn, ejhle čerpadlo pofičí na sucho a zadře se jak to moje vy pak někam dojedete vypnete motor a už nenastartujete.... :smt012 jako já...

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 06 úno 2014 12:51 
Offline
Nováček

Registrován: 30 říj 2011 21:41
Příspěvky: 32
No takže resumé:
pokud máš furt v nádrži dost benzínu tak čerpadlo není třeba odpojovat.
Pokud tam smrkáš za 100 kč benzín když už to nechce na něj ani startovat tak je lepší čerpadlo odpojovat
páč by se stejně spálilo ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz