fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

svíčky lpg
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=27120
Stránka 2 z 2

Autor:  J.R. [ 24 led 2010 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky lpg

jediny co je potreba udelat u brisku je , zvetsit vzdalenost elektrod o cca 0,2mm a je to v poklidu :wink:

Autor:  Rosťa-RS [ 05 říj 2010 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky lpg

A mohl bys prozradit jaká je výsledná hodnota když zvětšíš odtrh o 0,2?
jinak momentálně jsem vyhodil svíčky bosh ale to z důvodu že měly najeto cca 15 tis km a zdálo se mi že jedna elektroda se začíná naklánět myšleno ta která jde dovnitř svíčky jinak pak jsem udělal malou go zapalovacích kabelů přičemž jsem naměřil že jedna cívka má z neznámého důvodu větší odběr než druhý nepovedlo se vyřešit a osadil svíčky beru které ležely v šuplíku .-D

Autor:  J.R. [ 19 lis 2010 08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky lpg

davam 0,8

Autor:  vlesek [ 22 led 2011 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky lpg

Podle mých zkušeností není až tak důležitý výrobce (brisk na lpg - velmi špatné zkušenosti), jako vzdálenost elektrod. LPG se zapaluje mnohem hůř než benzín, proto ta menší vzdálenost. Mám osvědčenou značku Bosch +39 s ytriovou středovou elektrodou a hned na nových zmenším spáru až na polovinu. Nebyl nikdy problém. Životnost není jako u benzínu až 90 000 km, ale chce to vyměnit cca po 30 000 km. Při jejich ceně je to únosné. Některé druhy stojí okolo 400 Kč/kc, Bosch-ky 3x méně. Doporučili mi je v Prostějově, tamní plynaře považuji s Gerou Hradec Králové za špičkové.

Autor:  CzTony [ 30 bře 2011 14:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky lpg

I na LPG mi vyborne chodi jak stare echt motorkrafty 4ks cca 1000,- tak nove 4ks za cca 450Kc. Nemam jediny duvod porizovat jine super extra LPG svice.

Autor:  PAVIK [ 10 pro 2011 22:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky lpg

Taky používám klasické svíčky a ne nějaký spešl na LPG. Měním je po stejné době jako bych jezdil na benzín a nikdy nebyl problém a to už mám na plyn něco naježděno :-) Dokonce bych řekl, že jsou po demontáži v lepším stavu, než byly na benzín. Pokud někomu odchází, připisuju to špatnému seřízení nebo závadě na zapalování. Teď na Escortu mám Motorcraft, předtím na jiných autech jsem kupoval úplně nejlevnější Brisky, který pro daná auta byly a úplně v poho bez závad. Nejhorší zkušenost mám s NGK. Ty jsem naivně kupoval, když jsem s autama začínal (R5 GTE, P205 GTI...) a několikrát problém u nových - při napíchnutí na diagnostiku bylo vidět, jak jsou roztřepaný a dělají několik špiček, jak jiný značky po několika desítkách tisíc km. Tak jsem tenkrát přešel na Brisk a dodnes spokojenost. :D

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/