fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
svíčky lpg http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=27120 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | svita [ 26 pro 2009 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | svíčky lpg |
Zdarec. Jaké používáte svíčky, popřípadě svíčky na lpg? Teď jsem kupoval nové svíčky v autodoplňkách a dal mi svíčky na lpg "Brisk dr15ys silver"... Původní svíčky jsem tam měl "denso pt16vr13" a když jsem je srovnal, tak ta původní svíčka má extradlouhý závit př. 23mm a brisk pomalu o centimetr kratší, tedy jako běžná svíčka... Co je tohle za svíčky? Budou ty Brisky dobrý nebo tam fakt patří něco s tak dlouhým závitem? Dík Svíťa. |
Autor: | Mouse [ 26 pro 2009 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
proboha žádné Brisky tam nedávej a dej tam co tam patří a to buď origo Motorcraft AYFS 22F1, pokud se ti je teda ještě povede sehnat a nebo osvědčená jiná varianta NGK PTR5A-13 a svíčky do zeteca jsou delší |
Autor: | svita [ 26 pro 2009 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
Aha, no prostě jsem počítal, že když mu řeknu, že chci svíčky na 1,6 escort z 96 na lpg, že mi je dá správně.. |
Autor: | svita [ 27 pro 2009 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
No, jen abych využil tohoto tématu... V 96tým 1,6, dělal se jiný motor než zetec? Třeba "nezetec"?:-) Něco normálního do čeho nepatřily dlouhý svíčky? |
Autor: | miki21 [ 27 pro 2009 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
pokud to je 16ti ventil,tak to je Zetec. |
Autor: | svita [ 27 pro 2009 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
No a v tom roku se dělaly i jiný 1600 motory, který nebyly 16V? |
Autor: | Mouse [ 27 pro 2009 14:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
v tomto roku nemám tušení, ale jinak se dělaly i motory 1.6 8V a to zetec není, ale ty ho máš a tam patřej ty delší svíce |
Autor: | EwanS50 [ 28 pro 2009 05:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
V roce 96 do esca nezetec buď 1.8D(TD) nebo 1.4l CVH. Nic jiného nezetec. DR15YS jsou na nějakou starou chrchlu a pokud si dobře vybavuji značení tak na 99% nemají kužel jako svíčky na Zetec, ale těsnění "na čelo" |
Autor: | svita [ 28 pro 2009 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
EwanS50: Jo, s tím kuželem máš taky pravdu.. A jsou nějaký zetecový svíčky na lpg? |
Autor: | EwanS50 [ 28 pro 2009 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
Normální doporučený do Forda tam běhaj perfektně... |
Autor: | svita [ 28 pro 2009 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
Jaký je rozdíl ve svíčkách na plyn a na benzín? Různá teplota? Nebo složení kontaktů? ?? |
Autor: | J.R. [ 28 pro 2009 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
svicky pro plyn maj postribreny kontakty. ja jsem driv na 2,0 16v pouzival postribreny brisky, ted na dalsiho 2,0 jsem dal uplne obyc brisky za 40kc a je to naprosta pohoda, nechapu co se toho vsichni tak bojej. klidne je bych je menilt kazdych 20tis s olejem, ale ani to neni potreba.. na 2,3 mam origo platinovy a taky dobry. proste to dava jiskru a zapaluje to plyn, nevidim v tom zadnou vedu |
Autor: | Rosťa-RS [ 01 led 2010 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
souhlasím ono zas tak moc na těch svíčkách nezáleží a většinou je chyba v kabelech ve fajkách |
Autor: | svita [ 02 led 2010 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
No, ale u Zetecu, když tam dám svíčky, který jsou o centimetr kratší, tak tam to asi bude dělat problémy, ne? |
Autor: | EwanS50 [ 02 led 2010 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
Rosťa-RS píše: souhlasím ono zas tak moc na těch svíčkách nezáleží a většinou je chyba v kabelech ve fajkách Záleží na tom, co myslíš tim nezáleží, ale na svíčkách záleží. Každou chvíli někdo přinese válec na výbrus a k němu píst, kterej má rozteklý dno. V 99% je to z toho: "Dejte mi tam nějakou svíčku" (2T motorky) |
Autor: | Rosťa-RS [ 05 led 2010 13:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
No jo ale u dvoutaktů je to o něčem jiným myslel jsem to tak že je jedno jestli mám svičky bosch brisk nebo beru nebo motorcraft samozdřejmně na ten motor jaký má byt, svíčky které jsou kratší tam rozhodně nepatří zajít vyměnit,ty brisky nejsou zas tak špatný soused na ně jezdi už tak 20tis km a pořád fajn tak nevím co všichni proti nim máte většinou je chyba někde jinde |
Autor: | EwanS50 [ 05 led 2010 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
Já to taky nechápu, jezdim na Brisky skoro ve všem a i na měmeckejch forech je třeba do BMW R1100S doporučujou (Premium s 360° jiskřištěm) a je fakt, že ta motorka obsolutně ztratí vibrace, který má i s novejma NGK. Nikdy jsme s nima neměly problémy. Za to u NGK spadla do motoru ta vnitřní elektroda... |
Autor: | Rosťa-RS [ 06 led 2010 00:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
ja si myslím že to probíhá takto koupi někdo brisky začnou probíjet kabely kolem elektrody koupí nové svíčky ty to ze začátku nedělají takže vše ok pějě se chvála jak se dobře koupilo a jak ty brisky jsou na nic pak až se opalí i ty druhé začne se chodit a říkat jak je to celé na h.. pak se koupí nové kabely a vše fajn jenže se zapomnělo opomenout že to nima nebylo já jsem takto vystřídal troje než jsem přišel na to že to je kabelama teď mám doma svíček habaděj |
Autor: | J.R. [ 07 led 2010 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
do novyho auta bych dal z brisku asi pouze premium, do starych kramu je to jedno.. samozrejme by me v zivote nepadalo davat jiny rozmery. ale to tu snad byl jen jeden prispevek, jehoz autora mozna nenapadlo ze vetsina vyrobcu dela vetsinu rozmeru - stejne jako je to u pneu.. nebo? ale to je jedno... proste to jezdi |
Autor: | Vena [ 23 led 2010 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: svíčky lpg |
Měl sem v escortu na zkoušku brisky a jezdilo to taky, ale bylo to takový "utahaný" Prsknul sem tam potom ngk a je to sakra znát hlavně co se vyšších otáček týče a trošku se změnil i zvuk motoru... Jinak, že by byli brisky extra špatný se říct nedá ovšem jakou by potom měli výdrž, kdo ví... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |