fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zapojení LPG
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=28240
Stránka 1 z 2

Autor:  svita [ 08 bře 2010 11:48 ]
Předmět příspěvku:  zapojení LPG

Zdarec.
Je tu někdo, kdo vážně rozumí zapojení plynu?
Kam zapojím elektronický směšovač do forda? Myslím tím ovládání spouštění, aby to pouštělo jen při jdoucím motoru a z kopce to vypínalo?
Dík Svíťa.

Autor:  tomin [ 08 bře 2010 12:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

1.6 zetec nevypina vstriky az nekam k 2800 ot. Takze smula a od benzin vstriku to nemuzes odvodit.
Jedine si snimat nejakou elektronikou otacky motoru, rychlost jizdy a polohu TPS a podle toho to rozhodnout.

Autor:  svita [ 08 bře 2010 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Když bych tam dal normální směšovač (elektronický) co tam patři, tak ten musím někam zapojit... kam? Na + od zapalování určitě ne, protože to by mi pouštělo plyn pořád i při vypnutým motoru..:-)

Autor:  tomin [ 08 bře 2010 12:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Mas od toho schema ? Zapoj to tak jak to vymyslel vyrobce.

Autor:  svita [ 08 bře 2010 12:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Schéma nemám... Zatím tam mám starý podtlak... takže tam budu muset hodit elektronický směšovač... To schéma tu někde je? :-)

Autor:  tomin [ 08 bře 2010 12:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

To schema ? Jake presne myslis ? O jakem systemu mluvis ?
Na netu jsem tehdy stahnul schema od Lovtec. Zkus to pohledat, bylo to tam prehledne rozkreslene.

Autor:  svita [ 08 bře 2010 13:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Jde mi jen o to... mám směšovač, který pouští plyn, když je na jednom kontaktu +12V... Otázka zní: Kam ten kontakt zapojit? Bývá na to spešl elektronika od lpg nebo to jen stačí zapojit někam např. na ovládání klapky, ventylů nebo vstřiků atd..??

Autor:  tomin [ 08 bře 2010 14:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

1./2. odkaz v google:
http://www.hlpropan.cz/montinstruction.htm
pro 1.8 SkodaVagen (multistrik jako Zetec): http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokume ... LE0008.pdf
Maji to bodle na zapalovaci civku.

Autor:  svita [ 08 bře 2010 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

tomin: To je přímo na zapalovací cívku? Takže to bude pouštět plyn kdy? Pořád?

Autor:  tomin [ 08 bře 2010 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Podle mne to bude snimat pulsy zapalovaci civky a pusti to plyn jen kdyz se motor bude tocit.

Autor:  svita [ 08 bře 2010 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

ale když jedeš, tak se motor točí pořád..:-D

Autor:  svita [ 08 bře 2010 14:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

To vypadá, že nějaká ta elektronika to pouští v závislosti na cívce a na otevření škrtící klapky, ale moc se v tom nevyznám..:-)

Autor:  EwanS50 [ 08 bře 2010 23:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Normální je, že z tý cívky to snímá jen počet otáček a třeba při 2t. to zapne plyn a dokud se motor točí, tak nevypne. Lovtec musí bejt myslim ovládanej plusem, ale jde to i omotánim o VN kabel a zaizolepovánim. Aspoň tak to normálně dělaj plynaři :-)

Autor:  svita [ 09 bře 2010 00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

A od té cívky to jde do nějaké elektroniky nebo rovnou na směšovač?

Autor:  EwanS50 [ 09 bře 2010 01:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Od cívky do jedný krabičky, která vyhodnocuje jen tohle a sama se zapíná po sepnutí klíčku, k ní je připojený zbytek plynu. Do druhý jde ten actuator, kterej nějak řídí množství a pak třetí, která hlídá TPS. Aspoň tak to má Lovtec. Někdo to má všechno v jedný škatuli.

Autor:  tomin [ 09 bře 2010 01:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Ptas se furt na nejaky imaginarni system.
Systemu pro LPG je kvanta a kazdy muze byt udelany nejak jinak.
Jak by nejake rele na smesovaci mohlo poznat, jestli se motor toci napr. 2000 ot. ???
To musi vyhodnotit nejaka elektronika.

Dival si se na to schema co jsem ti posilal ? Vidis tam kam to vede od te civky ?

Autor:  svita [ 09 bře 2010 10:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

No, vede to z cívky do nějakýho nesmyslu..:-) Zkusím to sehnat, nebo bych nějaký obvod udělal... Jen jsem si říkal, žestli to není možný zapojit na nějaký obvod v autě, který se vypíná v tomto případě... Jinak ten systém je takový, jaký momentálně splaším...:-) Ale nějaký směšovač který se elektrickým ventylem otevírá a zavírá...

Autor:  lala [ 19 bře 2010 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Dám Ti dobrou radu.Pokud s tím autem chceš jezdit a ne lítat tak o tom vůbec neuvažuj.1.6 zetek má plastové saní takže tam musíš dát sekvenci a jestli jsi to nikdy nedělal tak to dej nějakému plynaři jinak pozdravuj Remka!!!!!

Autor:  svita [ 20 bře 2010 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Plyn už jsem dělal kolikrát, jinak bych se do toho ani nepouštěl... Spíš mám problém s autem než s plynem..:-)

Autor:  tomin [ 20 bře 2010 14:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

to lala:
kdyz mam jeste hlinikove, dava se tam to nasavane s krokovym motorem ?
Na kolik to celkem cca vyjde ?
Pokud verze s krokovym m., zajimalo by me, jestli jsou vsechny systemy delane na zakalade
snimani napeti od TPS nebo jestli jsou nektere sofistikovanejsi a napr. si meri sirku vstrik. pulzu.
Dik predem za info.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/