fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zapojení LPG
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=28240
Stránka 2 z 2

Autor:  svita [ 21 bře 2010 13:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Chlapi, jak se tam dostane plyn, když nemám sešlápnutý plyn, předpokládám, že je tam nějaký el.mag. ventyl(nalevo pod klapkou??), který to pouští... je to zapnuto/vypnuto nebo to plynule reguluje? Napadá mě, že bych snímal otáčky motoru a polohu klapky(když je zavřená) a podle toho bych odpojoval (z kopce) ten volnoběžný ventyl... šlo by to? :-)

Autor:  lala [ 03 dub 2010 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

to tomin:
na hlinikové saní můžeš dát krokač,všechno bere z TPS- nic jiného se na krokač nedělá.cena je od17 000-18 000kč podle toho od jakého výrobce tam dám.Ideál je sekvent tam si upravíš mapu a dobu vstřiku jak potřebuješ.

Autor:  Fox [ 15 srp 2010 01:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

svita píše:
Zdarec.
Je tu někdo, kdo vážně rozumí zapojení plynu?
Kam zapojím elektronický směšovač do forda? Myslím tím ovládání spouštění, aby to pouštělo jen při jdoucím motoru a z kopce to vypínalo?
Dík Svíťa.

V první řadě nechápu proč by to mělo vypínat LPG z kopce.

Autor:  tomin [ 15 srp 2010 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

lala: dikes
fox: no urcite to myslel aby dosahl nejake uspory pri brzdeni motorem, stejne jako to dela jednotka benzinova

Autor:  Fox [ 15 srp 2010 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

tomin píše:
lala: dikes
fox: no urcite to myslel aby dosahl nejake uspory pri brzdeni motorem, stejne jako to dela jednotka benzinova

Jasan, jakoby cut-off.Ale v tomhle pripade pokud mu motor nesaje tak tam plyn vicemene nejde.To by se musel zavrit ventil na reduktoru a stejne tam zbyde lpg v hadici a pak nez se tam dostane bude tam dira.

Autor:  Frenk [ 17 zář 2010 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

Odpojovani plynu pri jizde z kopce je blbost jak je v prispevku nademnou pac tam bude velka dira ve vykonu ...

Zapojeni smesovace - ten bude zapojeny stejne jako ostatni vetily - ty mas zapojene jak ?

Bud je to pripojene na indukcni civku a z ni to vede do RJ ktera vyhodnoti jestli motor bezi aby nezustal "pustenej plyn" kdyz zapomenes vypnout zapalko ...

Nebo to muzes udelat "prasacky" jako to mam ja - Vezmes si vyvod do benzinoveho cerpadla za otresovym cidlem (tudiz po sepnuti zapalovaní bud rovnou startujes nebo to nechas "nasytit" - mysleno ta dobe kdy by ti jinak bezelo cerpadlo) Na ten drat das prepinaci rele ktere si ovladas z kabiny a to bud pusti proud do cerpadla nebo do ventilu LPG - k tomu jeste pripojis druhe rele ktere ktere ti bude odpojovat vstriky a jsi v klidu... - Vim ze je to "prasecina" ale jezdim takhle 3tim rokem, startuju na LPG, BA zapinam jen kdyz dojde LPG a smes si nastavuji sam "šroubem" - je to defacto to samé co se dřív používalo na Karb motory ...

Autor:  Wolfy21R [ 06 led 2011 05:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: zapojení LPG

nechcem vytvárať zbytočne novú tému,takže ak to nevadí vtierknem sa do tejto.
Moja otázka : Bude problém keď si nehám nainštalovať nasavacie LPG ak mám plastové sanie?Aká je pravdepodobnosť že mi to buchne?Čo som prečítal tak x ludí to má bez problémov a zasa pár ľudom to strelilo.LPG sústavu mám doma zo starého auta, takže montáž nebude zapísana do tp no nehavám ju na servis.Na čo si dať pozor?

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/