fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

eskort 1.6 16V LPG
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=30678
Stránka 1 z 1

Autor:  Chris [ 05 říj 2010 19:17 ]
Předmět příspěvku:  eskort 1.6 16V LPG

zdravim,

mam eskort 96 1.6 16v Zetec a mam moznost podtlak s ECU, teda LANDI RENZO A1-V05 z civica vti 6g.
Teda mam otazku kto by to vedel nahodit, popripade nejaky navod.
Ako je to v cechach da sa to zapisat, ak nemam od toho ziadne papiere. (eskort ma ceske SPZ)
Aka je tam priemerna spotreba?
dik
Chris

Autor:  COLLOUR [ 03 úno 2011 16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

Pokud můžu doporučit, tak bych dal do escorta sekvenční vstřikování. Málo žere a jede jak ďas, mám Landi Renzo a spokojený. Rozdíl mezi benzínem a LPG v jízdě žádný. Jen u pumpy platím míň. Spotřeba 8,5 dlouhá trať 90-110 Km/h, pak tak max 10l a to i s naloženým vozíkem.

Podtlak bude žrát o dost víc, a s tím zápisem bude asi taky problém.

Sekvence včetně zápisu do Tp a montáže dnes vychází asi od 26tis do cca 35tis. podle systému.

Autor:  Rosťa-RS [ 16 kvě 2011 10:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

a o kolik bere podtlak víc plynu ? já jen že zase sekvence se zapíná alespoň mně až při 40 stupních takže když jezdím do práce 10 km tak min 3 km jedu na benzín podtlak zas nebere skoro vůbecžádný benzín :-D

Autor:  COLLOUR [ 16 kvě 2011 10:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

No ten podtlak sice zapíná dřív. Plyn se dává od 40 stupňů, kvůli tomu aby nešel do válce studený a tím nezničil vstřikovací ventily.
Podle mně se i dá u té sekvence nastavit dřívější spínání, ale je tam pak problém že můžou odejít vstřiky jak benzínu tak i plynu.
A každopádně auto o 30% lenivější a zvedne se spotřeba tak o litr.
Moje landi renzo umí i startovat na plyn. Ale i tak je lepší nastartovat benzín a tak
já uvažuji dát 1:1 ethanol s benzínem a tak redukovat náklady.

Autor:  CzTony [ 16 kvě 2011 11:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

Mam dlouholetou zkusenost s podtlakem - 80tis. km.
Na jizde je znat lehka ztrata vykonu - subjektivnich 15%.
V zime nechavam pred jizdou ohrat motor, v lete jezdim s klima.
2x denne 16km - do prace a zpet. Obcas vyjizdky, dovolene.
Jsem na Sumave - nahoru, dolu, brzda, plyn :-)
Prum. spotřeba 10l.
Z BA na LPG prepne po 3 vterinach. Obcas najedu par km (2-3) na BA.
Motor uz ma 270tis. km za sebou.

Esco by muselo byt nadherne aby si zaslouzilo investici 25tis.

Autor:  COLLOUR [ 16 kvě 2011 13:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

No já jsem měl klasický plyn do sání a už bych ho, potom co zkusil sekfenční, nechtěl. Jezdilo to podle počasí. Teď není rozdíl mezi plynem a benzínem, to vozím za autem 1,2t, dokonce že i se sekvenčním to jede lépe. No já mám spotřebu na dlouhých cestách cca 8,5l, krátké cesty 10l LPG, ze začátku jsem měl spotřebu i nižší , ale nechal jsem si upravit plyn na výkon,tak se mi to o něco zvedlo.

Ten sekvenční systém se dá pak případně přehodit do jiného auta, pokud auto nepřečije láhev 10 let.

Autor:  Rosťa-RS [ 15 čer 2011 17:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

Ten podtlak se mpřepíná při 40stupních a i tak když se přepne tak to občas zdechne jinak ty vstřikovače nezamrzají osobně odskoušeno, funguje to i při 20stupních akorát to má problém přejít z volnoběhu do otáček a má to tendenci při tom zdechnout,dělá to i vám?

Autor:  COLLOUR [ 15 čer 2011 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

Mě né, a to jsem to zkoušel jednou startovat i na studený plyn a jelo to v pohodě. Manželka měla fiestu na podtlak a ta nastartovala ne benzín a po přidání plynu se jí to přeplo hned na LPG, i když bylo auto studené, a jelo to bez problému.

Jestli nebude chyba ve filtrech, já mám 2, jeden je na kapalné fázi a jeden na plynné. Taky mi to jednu dobu dělalo a vymněnil jsem filtry a zas to jelo.

Autor:  Rosťa-RS [ 16 čer 2011 20:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

filtry mám teď nové,těma to není dělalo to vždycky takto,a co máš za systém já mám prins

Autor:  COLLOUR [ 17 čer 2011 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

Landi Renzo Omegas , předtím na fiestě BRC

Autor:  CzTony [ 17 čer 2011 08:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: eskort 1.6 16V LPG

Mam galaxyka od listopadu a uz 2x mi to pri prepnuti na LPG chciplo (jezdim denne), vypada to ze nestihne podat vcas palivo. Beru to jako vlastnost a neresim.

Na escortu mi momentalne take zlobi pri rozjezdech, rekl bych ze spise pri teplem motoru. Musim zvednout otacky jeste nez se rozjedu. Myslel jsem na vadu v LPG,
ale kdyz jsem si prepnul nevedomky kolenem na BA, zjistil jsem ze je problem stejny. V nizkych otackach nejde do tahu a chcipa.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/