fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
eskort 1.6 16V LPG http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=30678 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Chris [ 05 říj 2010 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | eskort 1.6 16V LPG |
zdravim, mam eskort 96 1.6 16v Zetec a mam moznost podtlak s ECU, teda LANDI RENZO A1-V05 z civica vti 6g. Teda mam otazku kto by to vedel nahodit, popripade nejaky navod. Ako je to v cechach da sa to zapisat, ak nemam od toho ziadne papiere. (eskort ma ceske SPZ) Aka je tam priemerna spotreba? dik Chris |
Autor: | COLLOUR [ 03 úno 2011 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
Pokud můžu doporučit, tak bych dal do escorta sekvenční vstřikování. Málo žere a jede jak ďas, mám Landi Renzo a spokojený. Rozdíl mezi benzínem a LPG v jízdě žádný. Jen u pumpy platím míň. Spotřeba 8,5 dlouhá trať 90-110 Km/h, pak tak max 10l a to i s naloženým vozíkem. Podtlak bude žrát o dost víc, a s tím zápisem bude asi taky problém. Sekvence včetně zápisu do Tp a montáže dnes vychází asi od 26tis do cca 35tis. podle systému. |
Autor: | Rosťa-RS [ 16 kvě 2011 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
a o kolik bere podtlak víc plynu ? já jen že zase sekvence se zapíná alespoň mně až při 40 stupních takže když jezdím do práce 10 km tak min 3 km jedu na benzín podtlak zas nebere skoro vůbecžádný benzín |
Autor: | COLLOUR [ 16 kvě 2011 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
No ten podtlak sice zapíná dřív. Plyn se dává od 40 stupňů, kvůli tomu aby nešel do válce studený a tím nezničil vstřikovací ventily. Podle mně se i dá u té sekvence nastavit dřívější spínání, ale je tam pak problém že můžou odejít vstřiky jak benzínu tak i plynu. A každopádně auto o 30% lenivější a zvedne se spotřeba tak o litr. Moje landi renzo umí i startovat na plyn. Ale i tak je lepší nastartovat benzín a tak já uvažuji dát 1:1 ethanol s benzínem a tak redukovat náklady. |
Autor: | CzTony [ 16 kvě 2011 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
Mam dlouholetou zkusenost s podtlakem - 80tis. km. Na jizde je znat lehka ztrata vykonu - subjektivnich 15%. V zime nechavam pred jizdou ohrat motor, v lete jezdim s klima. 2x denne 16km - do prace a zpet. Obcas vyjizdky, dovolene. Jsem na Sumave - nahoru, dolu, brzda, plyn Prum. spotřeba 10l. Z BA na LPG prepne po 3 vterinach. Obcas najedu par km (2-3) na BA. Motor uz ma 270tis. km za sebou. Esco by muselo byt nadherne aby si zaslouzilo investici 25tis. |
Autor: | COLLOUR [ 16 kvě 2011 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
No já jsem měl klasický plyn do sání a už bych ho, potom co zkusil sekfenční, nechtěl. Jezdilo to podle počasí. Teď není rozdíl mezi plynem a benzínem, to vozím za autem 1,2t, dokonce že i se sekvenčním to jede lépe. No já mám spotřebu na dlouhých cestách cca 8,5l, krátké cesty 10l LPG, ze začátku jsem měl spotřebu i nižší , ale nechal jsem si upravit plyn na výkon,tak se mi to o něco zvedlo. Ten sekvenční systém se dá pak případně přehodit do jiného auta, pokud auto nepřečije láhev 10 let. |
Autor: | Rosťa-RS [ 15 čer 2011 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
Ten podtlak se mpřepíná při 40stupních a i tak když se přepne tak to občas zdechne jinak ty vstřikovače nezamrzají osobně odskoušeno, funguje to i při 20stupních akorát to má problém přejít z volnoběhu do otáček a má to tendenci při tom zdechnout,dělá to i vám? |
Autor: | COLLOUR [ 15 čer 2011 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
Mě né, a to jsem to zkoušel jednou startovat i na studený plyn a jelo to v pohodě. Manželka měla fiestu na podtlak a ta nastartovala ne benzín a po přidání plynu se jí to přeplo hned na LPG, i když bylo auto studené, a jelo to bez problému. Jestli nebude chyba ve filtrech, já mám 2, jeden je na kapalné fázi a jeden na plynné. Taky mi to jednu dobu dělalo a vymněnil jsem filtry a zas to jelo. |
Autor: | Rosťa-RS [ 16 čer 2011 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
filtry mám teď nové,těma to není dělalo to vždycky takto,a co máš za systém já mám prins |
Autor: | COLLOUR [ 17 čer 2011 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
Landi Renzo Omegas , předtím na fiestě BRC |
Autor: | CzTony [ 17 čer 2011 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: eskort 1.6 16V LPG |
Mam galaxyka od listopadu a uz 2x mi to pri prepnuti na LPG chciplo (jezdim denne), vypada to ze nestihne podat vcas palivo. Beru to jako vlastnost a neresim. Na escortu mi momentalne take zlobi pri rozjezdech, rekl bych ze spise pri teplem motoru. Musim zvednout otacky jeste nez se rozjedu. Myslel jsem na vadu v LPG, ale kdyz jsem si prepnul nevedomky kolenem na BA, zjistil jsem ze je problem stejny. V nizkych otackach nejde do tahu a chcipa. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |