fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 03:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 31 led 2013 20:06 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Zdravím všechny, v první řadě tu nechci hanit ani doporučovat lpg, ale po mých zkušenostech v motoru 2.5 v6 nikdy víc, minimálně do tohodle motoru :( . Mám sekvenci Magic 2 a vstřikovače Magic fx a musím říct že po asi 30ti návštěvách plynařů :twisted: :twisted: jsem se rozhodl koupit kabel na plynovou a fordí jednotku abych si to podle adaptací srovnal a vyladil sám. Adaptace celkem sedí, ale projev motoru je teda nic moc. Volnoběh není pravidelný, při přepnutí IMRC auto škubne a decelerace dělá bohaté adaptace které v plynové jednotce uměle ubírám stylem hokus pokus :| :| Sranda je že po základním najetí a kalibraci jede motor krásně hladce, necuká, krásnej volnoběh, ale po určité době se rozjedou adaptace a rozsvítí se kontrolka motoru :twisted:
Takže si můžu vybrat: bud auto krásně pojede a bude mít adaptace uplně rozhozený a po pár desítkách km se rozsvítí kontrolka motoru, nebo poladim plynovou jednotku tak aby seděli adaptace ve fordí jednotce, ale projev motoru není nic moc. Navíc každá řada válců je jinak nastavená aby odpovídala bohatost, pokud to v plynové jednotce necháte v původním nastavení tak je bank1 daleko bohatší než bank2 a to znamená kontrolku :(
Takže se systémem Magic2 jsem to auto krásně znehodnotil a holt jezdim jak to jezdí a doufám že motor podle adaptací až zas tolik netrpí. Samozřejmě na benzín je vše v nejlepším pořádku :D :-D :-D

Budu rád když se přes toto forum spojím s někým kdo má stejný motor a stejný systém LPG jako já a třeba se i povede konečně s něčí pomocí naladit auto k mojí spokojenosti. Samozřejmě můžu poslat screeny atd. jak to mám vše nastavené pro porovnání atd.

Nyní budu čekat jestli toto téma někoho osloví a a pomůže nebo alespon poradí co stím :D :D

Všem děkuji za rady a názory, toto je moje osobní zkušenost.... díky za podporu....

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 18 úno 2013 16:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zdravím tvůj problém mne celkem zaujal, vypadá to že problém je úplně jinde než ho hledáš, já mám systém prins, a tedy zetec motor což je čtyřvál a samozřejmě se muže stát že jsem úplně mimo. Pro začátek by mne zajímalo jestli tvůj systém má podtlakovou regulaci plynu nebo tento prvek byl při instalaci opomenut? Pak ještě jestli benzínové vstřiky mají tuhle regulaci nebo ne? a dále v kterých v jakých odvětvích se zhoršené adaptace projevují, jestli je to cik cak nebo ne? Mi trvalo než jsem odladil LPG systém dva roky teď jsem s ním jakžtakž spokojený. Nicméně ještě sem napiš, co používáš za svíčky ale to není tak důležité. Důležité je celé zapalování jako komplet LPG hoří hold úplně jinak.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 19 úno 2013 08:07 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Ahoj, jasně používá to normálně podtlk ze sání, to jestli je podtlak navrtán na správném místě můžu jen doufat :D Jinak stou bohatostí to je tak že přední řada válců je bohatá a zadní chudá, to jsem dohnal korekcema v plynové jednotce. Jinak svíčky mam Bosch na LPG odtrh 0.7mm, ale měl jsem origo sklepnuto 1,1 - 1,2mm a stejný. Svíčky nový, kabely taky. Snad už zkusit jen jiný zapalovací modul ??? :o Ale jinak na benzín krása právě. Zajímavé také je že když to nechám běžet na volnoběh a to auto nejde zrovna pravidelně a přidám délku vstřiku, tutíš to obohatím tak se auto krásně zklidní, ale pouze do doby než si benzínová jednotka na základě bohaté směsi sníží délku vstřiku, potom je to uplně stejné :evil: :evil:

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 19 úno 2013 10:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Sám sis odpověděl, proč jedna strana je bohatá a druhá chudá??? !!!! není to divný? skus ty tři a tři vstřiky přehodit mezi sebou. Bodejď by se to netřepalo když do třech válců si jde bohatší směs a do třech chudší. Nechceš tady dát fotky pro předctavu ??? Jo a ty máš jeden reduktor nebo dva reduktory.
Odpoj z reduktoru tu hadičku podtlaku a skus jestli tam je podtlak. Jinak bych prosil vážně to foto jak to tam vypadá a je to tam daný. S jakým pracuješ tlakem na vstřikovačích? vstřikovače máš magic jet nebo magic fix ? Jsou vůbec všechny stejný ?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 19 úno 2013 11:59 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Fotky určitě dodám, teď jsem mimo barák. Mám jeden reduktor a vstřikovače mám Magic FX, všechny jsou určitě stejné. Zkusím přehodit mezi sebou lišty se vstřikovači, ale nevim proč by každá dávala jinak, ale zkusím to. Ten podtlak taky zkusím odpojit, mělo by to asi z tý hadičky foukat dovnitř jestli tam je teda podtlak. Já se v těch technickejch věcech nevyznám, ale soft mám docela zmáklej. Ale stimhle si taky poradim. Zkusim určitě přehodit ty lišty. Jestli bude bohatost obráceně jsou špatný lišty. To foto dodám :-) díky :D

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 19 úno 2013 12:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zamyslel jsem se nad tvým problémem a měl by, jsi zkontrolovat tuto věc.

http://nagaz24.pl/magic-jet-single-inje ... ,p,en.html

Rozklikni obrázky jsou tam různé typy podle trysek.

TZV kalibrační tryska. Změř ji, podívej se, jestli ji tam máš a pak na těle vstřikovače je nálepka s nápisem class 2 nebo nějaké jiné číslo. Buď se ti do jedných vstřikovačů blbě dostává plyn, protože máš příliš nízký tlak LPG. Ale to se mi nezdá protože na volnoběh by mělo být vše ok. Nebo servisák se přehmátl a máš dvoje typy vstřikovačů. Zkontroluj to a dej vědět ;-) vidím to na dvojí typ :-D Ještě mám další nápad ale to až potom.

Však v klidu času ;-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 19 úno 2013 16:48 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Hned jak se dostanu domů nebo přímo k servisákoj nafotím a dám vědět :-) samozřejmě děkuju za podporu, protože už se stím trápím skoro rok a pořád nic. Jinak tlak mám dobrej, nepadá a na volnoběh je cca. 1.15. Ještě jeden problémek tu je, ale to by mohlo vysvětlovat právě nesrovnalost třeba těch trysek, že při brždění motorem mám bohatou směs, ale na každý řadě samozřejmě dosti jinak bohatou, jednu víc než druhou. Ještě napíšu, děkuju mooc :-) :)

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 20 úno 2013 08:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Možná je to blbost, ale jak to má V6 s lambdami, nemá dvě, pro každou řadu zvlášť? A není možné, že by byly pro řídící jednotku plynu blbě zapojené - prohozené?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 20 úno 2013 08:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
:smt080 On totiž plyn není pro normální lidi ale pro kutily. Tady ty trysky mají.

Mi to zase dělá že když to mám studené a při 40st.C mi to přepne na plyn a já přišlápnu tak to zdechce chce to mít specificky těžkou nohu pak to nedělá. Měl jsem pujčený nový vstřikovače a ty to nedělaly, jenže mne nestojí vstřikovače 2500 ale 14000 Tak právě přemýšlím, jestli by tam ty magic jet nešly naroubovat :-D Ale celkově je strašný nedostatek informací. Ty svoje vstřiky jsem měl i rozlisovaný a čistil je. Jenže prostě nový je nový, myslím si že mi každý dává jinak tlak plynu. Mohl by jsi pro mne zkusit. Změřit ten tlak lpg obyčejným manometrem na kola jestli ti ukáže kolem jedné. Jinak s foto se nepárej jen mi šlo o představu jak to u tebe vypadá, když to bude těma vstřikovačemá nemá cenu to fotit leda by ses chtěl mi a ostatním pochlubit ;-D.
Říkal jsi, že záš dobře software. Mohl bys mi vysvětlit jednu věc. Podtlak ze sání vede do reduktoru, kde přidává tlak plynu a pak ještě do takové krabičky kde vede ještě klasický tlak plynu a teplota asi ne. A nebo, na trubku, kde se měří tlak plynu a teplota asi jo. Otázka zní jak a zda jestli jednotka LPG kalkuluje s tlakem v sání? Používá se tam ta veličina podtlaku tlaku ze sání k něčemu? K nějakým výpočtům?
Prins VSI totiž toto nemá.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 20 úno 2013 10:14 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Na otázku odpovím asi takto... podle podtlaku se řídí dávka plynu do vsřikovačů, protože se najíždí mapa benzín versus podtlak. Tzn. že to chce kvalitně najet benzínovou mapu aby potom jednotka věděla a spočítala kolik LPG je potřeba při určitém podtlaku. Ona si totiž zapíše při jakém podtlaku je potřeba koliko benzínu a potom to přepočítá na LPG. Bohužel nepracuje s LIVE daty, tím myslím že by v reálném čase podle délky vstřiku benzínu upravila délku vstřiku LPG. Bohužel to asi není moc dokonalé, ale všude mi bylo řečeno že to má normílně jezdit. Stím že když seřídím bohatost směsi na dobrou hodnotu tak se to krásně podle adaptací drží, jen teda ty banky mezi sebou to je bordel největší....

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 20 úno 2013 16:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Jo tak tak to u mne pracuje s life daty na benzínový vstřikovač ide čas třeba 2 a řídící jednotka k tomu přidá třeba 8% a to je výsledná veličina jak dlouho bude otevřený vstřikovač. šteluje se to tak že na volnoběh se koukneš kolik ty časy jsou přepneš na plyn a koukáš jak se ty benzínové časy mění, ty procenta to je konstanta pro veškeré otáčky pak ze sání se mění tlak LPG pokud se mění tlak benzínu. Nic víc. Asi mají všechny vstřikovače konstantní roztřik. jak ben tak lpg případne nedokonalosti doladí sama jednotka auta. Já říkám že ta jednotka prins je úplně blbá ona totiš vlastně umí jen toto :-D a pak zapínat LPG při 40 st :-D Jenže problém nastává když prudce přidáš plyn na volnoběh a než ten systém celý zareaguje plus prodleva než se zvýší tlak na těch plynových vstřikovačích tak to zdechne na nedostatek paliva :-D ale dělá to jen po přepnutí plynu a třeba tak do 60stup jak se to potom zahřeje je to v pořádku. Chtěl bych právěže použít vstřikovače magic jet místo stávajících.
Jenže výroci vůbec neposkytují žádné informace hlavně magic.

http://www.prinsautogas.com/en/products ... ctors.html

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 20 úno 2013 17:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Teda jestli to nesnima sirku pulsu od vstrikovacu, ale jen a pouze tlak v sani, tak je to dost na ho...,
protoze pak to nemuze vedet o tom, ze ECU motoru nekdy zavre vstriky uplne a tak to nemuze nikdy brzdit motorem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 21 úno 2013 08:59 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Délku vstřiku benzínových vstřikovačů taky asi snímá, ale nejsem si jistý jestli se tím přesně řídí, proč by se jinak najížděl model podle podtlaku na benzín a potom ještě na LPG aby si to sedlo? V softu délky vstřiku vidím jak benzín tak LPG na jedné stránce. Tam to podle pozorování funguje dobře :-) přidám a délky vstřiku obou paliv se zvednou v daném poměru... bohužel stejně směs jako taková je na h.... :evil: a musím to honit korekcema a to dost ostře... Příští týden jedu k plynařoj a přeměříme všechny vstřiky a trysky a zkusíme vyměnit vstřikovací lišty 2x3 za jednotlivé. Protože délky hadiček od vstřikovačů po samotné trysky v sání nejsou úplně stejné. Ještě přemýšlím jestli tam nehodit staré svíce, protože za studena to víc cuká na ty LPG Bosch, ale zase spotřeba šla dolů a když se to ohřeje je to stejné jako předtím...

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 22 úno 2013 12:00 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Wizzy píše:
Možná je to blbost, ale jak to má V6 s lambdami, nemá dvě, pro každou řadu zvlášť? A není možné, že by byly pro řídící jednotku plynu blbě zapojené - prohozené?


Řídící jednotka plynu lambdy vůbec nevidí. Já je můžu sledovat přes Fordiag. Podle toho jsem taky přišel na všechny ty blbosti ohledně LPG. Jinak se mi vždy po nějakém čase rozsvítila kontrolka motoru a zahlásila chudou nebo naopak bohatou směs podle nastavení v plynové jednotce. v té době ještě bez Fordiag takže se nevědělo co se vůbec děje :D teď alespoň vím co se děje v motoru a jaká je směs :D

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 25 úno 2013 13:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Hoffmanns píše:
Wizzy píše:
Možná je to blbost, ale jak to má V6 s lambdami, nemá dvě, pro každou řadu zvlášť? A není možné, že by byly pro řídící jednotku plynu blbě zapojené - prohozené?


Řídící jednotka plynu lambdy vůbec nevidí. Já je můžu sledovat přes Fordiag. Podle toho jsem taky přišel na všechny ty blbosti ohledně LPG. Jinak se mi vždy po nějakém čase rozsvítila kontrolka motoru a zahlásila chudou nebo naopak bohatou směs podle nastavení v plynové jednotce. v té době ještě bez Fordiag takže se nevědělo co se vůbec děje :D teď alespoň vím co se děje v motoru a jaká je směs :D


S těmi dvoum almbdami má pravdu jestli má V6 dvě problém by opravdu v tom být mohl :-D Ale většinou si na to plynaři dávají bacha.
U PRINS se LPG nenajíždí striktně bere délků vstřiků z benzínových vstřikovačů a k tomu přidává akorát konstantu která se tam nastaví při prvotním seřízení. Motorem to normálně brzdí, Nejde signál do benzínových vstřikovačů. Tak nejde signál ani do plynových.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 25 úno 2013 13:39 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Brdění motorem jsem zkoušel a zkušenost u tohoto motoru je že se vstřiky odpojují kolem 3000ot./min. samozřejmě bez zátěže. Navíc vidím vstřiky jak benzínu tak LPG a odpojí se současně tzn. že moje jednotka na benzínové vstřiky taky kouká :D ale to je asi vše :D Dnes odpoledne jedu k plynařoj tak uvidím co stím vyvede, každopádně chci zkusit nechat přehodit vstřikovače mezi řadami válců a kouknout co to udělá s adaptacema :) jestli to jen nečte délky vstřiků obráceně :) no a plynař chce zkusit připojit plynové vstřikovače na samostatné větve co to udělá. Teď tam mam 2 vstřikovací lišty po 3 vstřikovačích. Tak jsem zvědav jak to dopadne :-D

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 28 úno 2013 13:57 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Tak problém se zdá být vyřešen, s plynařem jsme předělali celý systém vstřikování LPG a dali menší vstřikovací trysky. Nyní jsou adaptace mezi řadami válců celkem vyrovnané bez jakékoliv korekce v plynové jednotce. Zlepšila se i odezva na sešlápnutí plynu a auto je celkově živější. :-D :-D :-D Co jsme udělali? Vyhodili jsme vstřikovací lišty a nahradili je samostatnými vstřiky. Tím jsme zkrátili délku hadic mezi vstřikovačem a ústím do saní. Dále jsme trysky průměru 2,5mm nahradili průměrem 2,2mm podle HL Propan předepsáno pro 150 - 180koní. No a bohaté adaptace jsem vyřešil tím že jsem v plynové jednotce změnil křivku v bodě brždění motorem, prostě jsem zkrátil vstřik v tomto bodě a ochudil to :-D Nyní skoro po roce můžu říct že mě ten plyn nechává v klidu spát :) uvidíme až najedu nějaké další kilometry co to udělá v benzínové jednotce :) Fotky dodám později, pro srovnání zapojení těch vstřikovačů :-D :-D :-D

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013 00:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Paráda !!! :-) super blahopřeji :-D !!! Dej vědět jak to vypadá pak :-)

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 12:41 
Offline
Nováček

Registrován: 18 zář 2012 06:27
Příspěvky: 39
Bydliště: Turnov
Tak se zase po delší době hlásím, vše funguje jak má, než se motor zahřeje není to úplně ono, ale to asi nebude nikdy. Prostě LPG. Ale trápí mě jiná věc a tou je vysoká spotřeba :cry: :shock: sice to může být tím že jsem nechtěl jezdit na chudou směs a tak jsem to nastavil tak abych to měl v adaptacích jen mírně chudé, ale spotřeba skoro 17L/100km? :o :o Může mít nějaký vliv na spotřebu sportovní vložka v sání? Jak to je vůbec u lpg? Vadí mu více vzduchu nebo mu to naopak prospěje? Je mi jasné že když tam dám papírák tak směs vlastně obohatím a teoreticky by měla spotřeba jít malinko dolů. Co si o tom myslíte? :-D díky za rady a tipy ;-)

_________________
Ford Mondeo MK3 2.5 V6 125kW GHIA r.v. 2002 sekvence LPG Magic 2. Na zimu plechy, na léto 18tky hliník :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mondeo MK3 2.5 v6 + LPG Magic2
PříspěvekNapsal: 20 bře 2013 13:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
:shock: A na benzin to jezdi za kolik ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz