fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

lpg do rs2000
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=31&t=56964
Stránka 1 z 2

Autor:  Michal Ševeček [ 03 úno 2014 04:46 ]
Předmět příspěvku:  lpg do rs2000

Nazdar panove přemejšlím že necham předělat sve Rs na plyn. Určitě chci sekvenc, ale nevim kterou značku a jestli dat flashlube bo ne? Co na to dlouhodobě řeknou sedla ? Dikzy za rady a připominky a prosim nepsat nic o tom že to do rs nepatři neni to žadny ferari a cenu už žadnou taky nema

Autor:  LPG1 [ 03 úno 2014 12:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Hele, dnes už všechny lpg systémy jsou dobrý, já říkám že dnes už není vyloženě špatná sekvence ale špatná montáž. To přimazávání můžeš dát nic tím nezkazíš, to je otázka 800 kč když si to namontíš sám, ale nemám informace že by těch motorů docházelo k nějakýmu opotřebení. Taky jich asi moc na lpg nejezdí ...

Autor:  Michal Ševeček [ 03 úno 2014 17:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

A ty přimo delas lpg?

Autor:  LPG1 [ 03 úno 2014 18:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Tak papíry a licence na to mám, ale v podstatě to dělám jen jako hobby pro sebe a známý 8)

Autor:  Michal Ševeček [ 03 úno 2014 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

A odkud si?

Autor:  LPG1 [ 03 úno 2014 19:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Momentálně z Vranova nad Toplou :lol:
A od 5 do 10 měsice z Lignana :wink:
Jinak, poradim, popíšu ale nic nedělám :twisted:

Autor:  Michal Ševeček [ 03 úno 2014 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Ok pane i tak diky

Autor:  Rosťa-RS [ 04 úno 2014 14:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Flash lube bych nedával mám najeto 100na lpg motor má teď nalítáno kolem 230tis km a je to cajk. Prý dávají do plynu cosi aby to bylo v pohodě s těma sedlama. Ford není škodárna :-D jinak ten Magic mi připadá v pohodě navíc kluci jak s tím pořád něco štěpí tak mají zkušenosti. Přeprogramuješ si to doma :-D já mám Prins připadá mi taky v cajku je ale dost drahý už bych do něj nešel nejde na to sehnat program abych si mohl do toho fušovat doma sám :-D

Autor:  Michal Ševeček [ 04 úno 2014 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Tak asi pujdu do Elpigaz za 20 000 a nebo do Lovato za 23 000. Dělaj to tady k kromeřižu a podle všeho dobré reference takže pokud by měl někdo nějaký poznatky ohledně těchle systémů sem s tím díky

Autor:  Rosťa-RS [ 05 úno 2014 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

neznám :-D ale až to budeš mít a nebo by jsi chtěl diagnostiku tak se klidně ozvi rát se střetnu s forďákem z kolegou :-D dnes valím na volejbal do Kromclu :-D sežeň si něco aby jsi na to sehnal sovtware na doma :wink:

Autor:  LPG1 [ 05 úno 2014 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Rosťa-RS píše:
Flash lube bych nedával mám najeto 100na lpg motor má teď nalítáno kolem 230tis km a je to cajk. Prý dávají do plynu cosi aby to bylo v pohodě s těma sedlama. Ford není škodárna :-D jinak ten Magic mi připadá v pohodě navíc kluci jak s tím pořád něco štěpí tak mají zkušenosti. Přeprogramuješ si to doma :-D já mám Prins připadá mi taky v cajku je ale dost drahý už bych do něj nešel nejde na to sehnat program abych si mohl do toho fušovat doma sám :-D

Jedna paní povídala :lol:
Automobilový benzín obsahuje přidané ochranné látky, tzv. aditiva, která jsou přidávána již v rafinérii. Tyto látky zajišťují ochranu částí motoru ve spalovacím prostoru podle normy DIN EN 589.



Alternativní palivo propan-butan, známé také po názvem „autogas“ či u nás běžně používanou zkratkou LPG (z angl. "liquefied petroleum gas", tedy "zkapalněný ropný plyn") taková aditiva neobsahuje, a to z několika důvodů:

Propan-butan se používá jako topný plyn a alternativně jako pohonná hmota. Tyto dva způsoby využití LPG rafinérie v podstatě nerozlišují. Přidávání aditiva do LPG - stejně jako je tomu u benzínu - v praxi není dost dobře možné, protože LPG je sice skladováno v kapalné formě stejně jako benzín, ale do motoru je LPG dávkováno již odpařené, tedy v plynné formě. Na rozdíl od benzínu, který je vstřikován do sacího kanálu před sací ventil motoru ve formě kapalné, a teprve po vstřiku se odpařuje. Na první pohled to nevypadá jako zásadní rozdíl, ale opak je pravdou. Plynové vstřikovače jsou velmi choulostivé na mechanické nečistoty, vznikající jako vedlejší produkt při změně skupenství – tedy při splynování kapalného propan-butanu v reduktoru neboli splynovači, a proto je nutné plyn před vstupem do vstřikovačů filtrovat. Z tohoto důvodu není možné provést aditivaci kapalné fáze LPG – aditivum by vlastně ucpalo filtr plynné fáze.

Autor:  Michal Ševeček [ 05 úno 2014 16:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

http://www.mtaplus.cz/26-lpg/47-prevodn ... -port.html
tady je nějaká diagnostika na ten elpigaz

Autor:  Michal Ševeček [ 05 úno 2014 19:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Tak sem našel teda firmu blízko, která dělá Magic II tak pujdu asi tam je to asi o 2000 dražší než elpigaz

Autor:  Walker [ 06 úno 2014 00:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Jentak aby řeč nestála, spočítal sis ekonomiku toho počinu?

Autor:  Michal Ševeček [ 06 úno 2014 00:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Ano RS pouzivam kazdodene a do jen do prace to mam 35km a moje mlada bydli 90km ode mne takze relativne dost najedu cca2500 mesicne a k tomu si chci rs nechat dostatečně dlouhou dobu

Autor:  Walker [ 06 úno 2014 01:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Jentak bajvoko, kolik myslíš že uspoříš na kilometr?

Autor:  Michal Ševeček [ 06 úno 2014 03:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

No melo by to uspořit až 1.5 ale ja počitam spíš jen s korunou ale i tak na dobu po kterou chci auto provozovat se mi to vcelku snad vyplati nehlede na to ze se da prendat i do jineho auta

Autor:  LPG1 [ 06 úno 2014 11:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

Ať píše co kdo píše je třeba počítat spotřebu benzínu + 20% navýšení u sekvence, u podtlaku po městě to může být i 40% navíc. Každopádně furt lpg stojí 50% benálu takže furt se jezdí levněji.
Jinak doporučuju pouzít mezikusy kabelových svazků ke vstřikovačům aby se nemuseli stříhat původní svazky
+ použít mezikusy pod vstřikovače aby se nenavrtávalo sání. Oni to vrtají přímo na autě a pak díry v sání po
demontáži lpg taky nevypadají nejlíp 8)

Autor:  Rosťa-RS [ 06 úno 2014 12:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

LPG1 píše:
Rosťa-RS píše:
Flash lube bych nedával mám najeto 100na lpg motor má teď nalítáno kolem 230tis km a je to cajk. Prý dávají do plynu cosi aby to bylo v pohodě s těma sedlama. Ford není škodárna :-D jinak ten Magic mi připadá v pohodě navíc kluci jak s tím pořád něco štěpí tak mají zkušenosti. Přeprogramuješ si to doma :-D já mám Prins připadá mi taky v cajku je ale dost drahý už bych do něj nešel nejde na to sehnat program abych si mohl do toho fušovat doma sám :-D

Jedna paní povídala :lol:
Automobilový benzín obsahuje přidané ochranné látky, tzv. aditiva, která jsou přidávána již v rafinérii. Tyto látky zajišťují ochranu částí motoru ve spalovacím prostoru podle normy DIN EN 589.



Alternativní palivo propan-butan, známé také po názvem „autogas“ či u nás běžně používanou zkratkou LPG (z angl. "liquefied petroleum gas", tedy "zkapalněný ropný plyn") taková aditiva neobsahuje, a to z několika důvodů:

Propan-butan se používá jako topný plyn a alternativně jako pohonná hmota. Tyto dva způsoby využití LPG rafinérie v podstatě nerozlišují. Přidávání aditiva do LPG - stejně jako je tomu u benzínu - v praxi není dost dobře možné, protože LPG je sice skladováno v kapalné formě stejně jako benzín, ale do motoru je LPG dávkováno již odpařené, tedy v plynné formě. Na rozdíl od benzínu, který je vstřikován do sacího kanálu před sací ventil motoru ve formě kapalné, a teprve po vstřiku se odpařuje. Na první pohled to nevypadá jako zásadní rozdíl, ale opak je pravdou. Plynové vstřikovače jsou velmi choulostivé na mechanické nečistoty, vznikající jako vedlejší produkt při změně skupenství – tedy při splynování kapalného propan-butanu v reduktoru neboli splynovači, a proto je nutné plyn před vstupem do vstřikovačů filtrovat. Z tohoto důvodu není možné provést aditivaci kapalné fáze LPG – aditivum by vlastně ucpalo filtr plynné fáze.


OK- Tak mi tedy vysvětli proč filtr plynné fáze je plný oleje? stejně tak i trubky k plynovým vstřikovačům??

Autor:  Rosťa-RS [ 06 úno 2014 12:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: lpg do rs2000

LPG1 píše:
Ať píše co kdo píše je třeba počítat spotřebu benzínu + 20% navýšení u sekvence, u podtlaku po městě to může být i 40% navíc. Každopádně furt lpg stojí 50% benálu takže furt se jezdí levněji.
Jinak doporučuju pouzít mezikusy kabelových svazků ke vstřikovačům aby se nemuseli stříhat původní svazky
+ použít mezikusy pod vstřikovače aby se nenavrtávalo sání. Oni to vrtají přímo na autě a pak díry v sání po
demontáži lpg taky nevypadají nejlíp 8)


No doporučuji si na toto dát fakt pozor když to navrtají na autě nechají dovnitř napadat piliny to je lepší tam ten lpg necpat. Domluvit se s plynařem že si to tam vrtneš a uděláš sám v faráři si s tím pak pohrej. Piliny ikdyž hliníkové v motoru ti poškrábou vložky ty nic nepoznáš jen to trochu míň pojede...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/