Tak i já sem hodim ten "šrot" ať je tu něco k pobavení
:
V rodině od února 2013 - Vyměněn za polovičně sežrané Modeo II. Majitel jak jsme se dozvěděli se ho zbavil za dá se říct 10k kvůli sraní v elektrice, asi byl líný si zjistit, jak moc se u Forda jebe pojistkovka. On ho v listopadu 2012 koupil z bazaru za 32k. Pod ruku nám přišel s originálními 29xxx KM.. Za rok 2013 25k investice
Motor:
1.8TD v základu - Sotva zajetej, Originálních 46xxx KM
Stejně jako každej Ford TD se sere..
Kastle:
Kombi - V bazaru kompletně dělaná, prahy + lemy nové + ochraný nástřik, Nosníky jak nové, podlaha krása
Výbava:
ABS - Mimo provoz (Bubny bez ABS - Pojistkovka bez ABS)
El. okna - Klasika
Mlhovky - Před výměnou
Klima - Nenaplněná (V životě sem ji nepotřeboval)
Tažný - Hold dělník no
Plány:
Lízátko z Laguny - Klasika
Vyleštění krytu ventilů + sání - Těsnění pod dekl mám, nejsou gumičky pod šrouby
Rozhoduju se mezi náporovým sáním na kapotu, nebo přesunutím cooleru před chladič + prodloužení svodů, tudíž kompletně přesrat turbo systém
Zkusit co dá sotva zajetej motor - Tlačit 1,2Bar+, odstavit EGR, vymyslet sání atd. (Neserte mi sem ty vaše Zetecy, Jak nepíská turbo tak to nechci )
Snižovat se nebude, Kombík si to nezaslouží..Fotky jsou z léta 2013 - Na autě se zatím nic nezměnilo.. Momentálně se dává nárazník do laku, Výměna hl. světel + přebroušení 5. dveří od rezi.
Aktuální foto:
Vyfasoval jsem křídlo, tak se hned začalo makat - Zbrousit starej lak, leželo to pod stromy, bylo to zpuchřelí..
Obroušeno + Lak
Vycentrování pro vrtání:
Tuzing v interiéru - Zatím to všichni chválili, jen mi v barvy-laky řekli že mi barva stačí na celej interiér - tak jsem kývl a šel, bohužel mi nedošlo, že to stříkám já, takže Mám toho cca půlku (zatím). Na fotce není rámeček rádia, ten ještě nebyl unboxlej, jinak už tam je