fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford Escort [1.8 TD - 66kW][1.6 16v - 66kW]
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=33449
Stránka 2 z 3

Autor:  Raito [ 04 říj 2011 12:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Sundal jsem ten hnusnej plastovej nárazník. Byl to tvrdej boj protože předchozí majitel předchozí nárazník asi urval (našel jsem po něm zbytky) a tenhle tam připích na dva šrouby, který zrezly. Katastrofa... Po sundání nárazníku nepřekvapující nález rzi všude kam se člověk podívá. Na fotkách to ještě neni ale jal jsem se to zatim bruskou narychlo povrchově odčistit. Až si pojedu pro pro nárazník, kapotu, blatníky (prostě celej předek :D) co mam domluvený z jinýho Escorta tak se bude hoblovat a lakovat (snad už příští tejden).

Pak sem sundal kola a rozebral třmeny abych osvobodil kotouče (mimo jiné zrezlý jak hovado), během dneška nebo zejtřka si jdu totiž vyzvednout nový + destičky. Vypadá to, že mi na obou stranách chybí část podběhu, takže sem si je přidal na TO BUY list.

Začínám si pomalu připadat jak restauratér veterána :-D

Fotodokumentace:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Autor:  Raito [ 05 říj 2011 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Tak kotouče i destičky nasazeny ale čekalo mne nemilé překvapení na levym kole. Odvzdušňovák se už po letech stal pevnou součástí třmenu a za boha sem ho dolu nedostal ani jednim z několika typů nářadí... Ono by se odvzdušňovat ani nemuselo, kdybych nezkoumal, proč je těsnící guma na tlačícím válci tak rozdrbaná až mi vypad a dostal se mi tam vzduch.

Takže na to-buy list se nově přidávaj nový třmeny :D Výplata se celkem blíží, takže oko mi padlo na třmeny ATE, jeden za 2 500,- (celkem slušná cena, v autokelly maj jeden za 3 300,- a jsou dražšší než od BOSCHe). Vezmu rovnou oba, jenom jeden je podle mne nesmysl. Když už renovace tak kompletní.

Kdyby někdo věděl o prostornější garáži, která by sloužila jako menší dílnička v okolí Prahy 8 nebo v Teplicích tak mi můžete dát vědět :) S nájmem do 1 500,- když tam bude elektřina, do 1 000,- bez elektřiny.

Fotodokumentace:
Obrázek Obrázek

Autor:  futura [ 05 říj 2011 16:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Nebylo by ekonomictejsi vzit z bazaru jiny trmeny a popripade je repasovat? Na tohle auto davat novej za takovy prachy mi pripada jako mrhani.

Autor:  Raito [ 05 říj 2011 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

futura píše:
Nebylo by ekonomictejsi vzit z bazaru jiny trmeny a popripade je repasovat? Na tohle auto davat novej za takovy prachy mi pripada jako mrhani.


Jo nakonec to asi tak bude, konzultoval sem to se známym, automechanikem a taky se přiklání k tomuto :) Takže nakonec se budou kupovat jen brzdový hadičky, sprej a brusnej papír :D ... tedy co se třmenů týče :)

Autor:  Raito [ 06 říj 2011 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Tak jsem dneska neodolal a z nudy v práci koupil H4 žárovky OSRAM Cool Blue za 320,- (přišlo mi to jako celkem slušná cena za 4000k) a poměrně mě mile překvapily, svítěj fakt bíle :) ... Teď ještě jak dlouho vydržej :)

Fotodokumentace:
Obrázek Obrázek Obrázek

Autor:  Jerikkk [ 06 říj 2011 20:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Mě vydrželi po 2,5 roku :wink:

Autor:  Raito [ 06 říj 2011 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Tak to je paráda, snad vydržej stejně :-D

Autor:  kowmen [ 06 říj 2011 21:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

WOOW sviti to fakt dobře :)

Autor:  blackford [ 06 říj 2011 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

musim taky rict, ze Osramy cool blue mam taky, nejlepsi zarovky co jsem v autech mel..... vydrzi pomerne dlouho.....spokojenost :smt023

Autor:  Raito [ 06 říj 2011 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

kowmen píše:
WOOW sviti to fakt dobře :)


No foťák v mobilu to docela přehání, neni to až tak oslňující... tady to skoro vypadá až jako 12 000k xenony :D ve skutečnosti to svítí o jen něco líp než normální ale bíle, mno :-D

Autor:  Raito [ 11 říj 2011 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Tak další menší úprava, kterou bych zde rád zmínil :) Koupil jsem "nový" kola Borbet 16" obutý do leťnáků 205/55/R16. Do prvního listopadu času dost :D ... samozřejmě sem je teda hned nadšeně obul. První důležitej poznatek je, že profil 55 je kapánek moc a bude to chtít sehnat nějaký 45ky :) Ale jinak se mi líbí a autu to přidalo dost na vzhledu :)

Obrázek

Autor:  PaulieTD [ 13 říj 2011 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Musím ti Eskyho pochválit, líbí se mi s jakým nadšením ho dávaš do "pucu" :) Je fakt pěknej :)
Já teď chci dát do kupy Mondeo , takže to bude taky boj , ale není nějak extra napadený korozí , což mě velmi potěšilo :) Časem snad mu snad taky založím nějakej topic :)

Autor:  Raito [ 13 říj 2011 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Oh, děkuju :-D No já to měl prorezlý až dost ale bude se teď zběsile vyvařovat + mam domluvenou hromadu náhradních dílů, zejména plechů :)

Autor:  PaulieTD [ 13 říj 2011 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

No naštěstí musim zaťukat, ale jsou "jen" :-D orezlý prahy, pravej přední blaník a na levých dveřích jsou asi 4 tečky , jinak zatim v poho , tak to chci udělat před zimou , než mi shnije pod rukama :D
Btw koukám , že v tom máš stejnej motor co já , akorát teda s menší spotřebou, nečežnem je,něco bych ti i doplatil ? :-D Mě to stabilně žere 6,5 - 7,5 l jak kdy , ono přechod z Toleda TDi , který jezdilo za 4 - 5 litrů je dost drastickej :-D

Autor:  Raito [ 14 říj 2011 07:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Nedoplatil, věř mi :D Sotva by jsi to viděl tak by jsi nespal z toho, jak auto může vypadat :D ... Měl ho předemnou nějakej magor co s tim jezdil dokud se to prostě téměř nerozsypalo a pak se mu nabízela možnost: Vyměnit to se mnou za hnusný, blbý, italský auto nebo to dát sešrotovat :D ... naštěstí jsem to Esco statečně "zachránil" a můžu z toho veterána opět postupně polehounku dělat auto :)

Autor:  Raito [ 17 říj 2011 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Tak sem se před pár minutama víceméně stal majitelem druhýho, plně pojízdnýho a daleko míň jetýho Escorta :D Jedná se o '97 1.6 16v Combi, všechny plechy co půjdou se budou přendavat na nafťáka. Takže Esco čeká pěknej velkej update.

Jinak tenhle víkend jsem přidal LED parkovačky, 5ti diodový. Fotodokumentaci přidám dneska večer. Zejtra se pochlubim tim druhym Escem :)

Autor:  Raito [ 17 říj 2011 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Tak slibovné fotky:

Obrázek Obrázek Obrázek

Autor:  Raito [ 18 říj 2011 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort 1.8TD 66kW

Tak mam doma i kombajna a po prvním svezení měnim totálně názor :D Diesel nechci, dostane ho mladá, já si beru benzíňáka... je uplně skvělej, v daleko lepším stavu a boží :D

Ford Escort 1.6 16v Zetec Combi '98 - mlhovky, centrál, dálkový ovládání, klimatizace, elektrický okna, otvírání kufru zevnitř, 2x airbag

Foto:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Autor:  Raito [ 20 říj 2011 09:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort [1.8 TD - 66kW][1.6 16v - 66kW]

Tak zde je porovnání parkovaček :) Vlevo Esco combi, originál parkovačky, vpravo TDčko s 5ti LEDkovejma žárovkama :) Rozdíl docela mazec, co? :-D

Obrázek

Autor:  Raito [ 26 říj 2011 11:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort [1.8 TD - 66kW][1.6 16v - 66kW]

Vypadá to, že s TDčkem bude konec... Velkýho (jak teď kombajnu řikám) sem si zamiloval, jezdí parádně a skoro nic mu zatim nechybí (až na čepy a pak jen drobnosti) a díky tomu mě rychle omrzelo cpát peníze do oprav TDčka, který nestartuje, má najeto buhvíkolik a předchozí majitel ho vyloženě zhuntoval. Nejspíš na jaře si odkroutí ještě párset kilometrů, protože přítelkyně bude mít už papíry a na oťukávání to postačí.

Pak se ho pokusim prodat jako celek na náhradní díly za malou sumičku (v podstatě motor je perfektní, zbytek nic moc)... samozřejmě si do Velkýho sám odrbu co se fakt bude hodit.

Nicméně Escům budu i nadále věrnej, jsou to dle mýho názoru fajn auta a pro mladou pak chystám po TDčku koupit taky nějakej Mk VII ale v dobrym stavu... a snad v létě bude už dost na to, abych se poohlíd po nějakym 2000 RS :)

O úpravách/opravách Esca Combi budu samozřejmě zde dál postovat ;)

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/