fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 13:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007 22:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
samozřejmě se hrozně nudím jak je u mě zvykem :-D v rychlosti jsem hodil do Inventoru přední coilovery...

tlumiče použiju ty žlutý KONI, akorát se z nich odpáře miska, na obrázku nejsou prokreslený
na tlumič nasazená trubka se závitem, zatím mi to vychází tak na M58x3, závit není prokreslenej
modrá matka to všechno ponese
červená je kontra a bude středit pružinu, na obou drážky pro klíč používanej pro matky KM17
místo normální horní misky ta bílá věc nahoře, dovnitř asi nechám vytočit plastovou vložku ať mi to tam neodře pístnici

co se materiálů týče tak trubka asi pozink ocel, matky dural, mosazný nebo broznový by mohly bejt lepší... nevim zatim... to vrchní uložení dural

třeba to bude fungovat

Obrázek

chci to 9.12. otestovaný na autě :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2007 22:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
a poznámka pro Futyho: s kolem se to prát nebude, je to až dost vysoko celý, vlastně to začíná v místě kde je přivařená původní miska k tlumiči, o to se opřu

nerez trubku takovouhle ve feroně nevidím... víš kam na ně? nechci toho celou tyč...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 08:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, poznamka vecna, to vis, ze bych prudil.Mas to hezky vymysleny, obrazek primo k sezrani,mohlo by to klapnout, ale ja jsem nejakej zaostalej a skeptickej, takze furt v tehle pripadech delam dreveny sablony a prizpusobuju primo na miste.Pokud pouzijes ty kratky pera, tak to potom vyjde na sirku u kola, ale podle mne bude omezena moznost vejskovyho posunu, kdyz budes chtit dolu, hodne rychle se ztrati predpeti pera.
Budu jen rad, kdyz to v praxi takhle nebude, ale holt jsem takovej kazisuk.
Jo trubka, uz jsem koukal, ale zameroval jsem se na rozmery myho phersona, tam by mohlo bejt bud 57x3 nerez, nebo duta ocel 56 vnejsi a 40 vnitrni prumer. www.lega.cz tusim.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 09:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Miloši...padám z tebe fakt na kolena a posléze hubou na zem...seš fakt guru všech opravdových tunerů...a co vy tady s futym předvádíte za diskuze...ani nemám odvahu se vůbec jakkoliv přidat se svým přístupem:" něco tady přibastlím, zavařím a uflexuju a pak se uvidí co to bude dělat".

Jen tak dál...myslím že z tý tvý Fiesty moc Fiestového už nezbude...co?

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 09:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
borci... http://www.hechts-tuningschmiede.de/Motorumbau.htm
mrknete na spodek stranky.. ten RS2000Turbo neni zas tak zajimavej:D ale to odpruzeni je neco podle vas

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 10:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, tohle odpruzeni je presne ono, navic ma moznost menit charakteristiku diky ty pridavny pruzine kratky. Presne takovou konstrukci mely ty poharovy Bilsteiny, akorat nebyly sroubovaci, ale spodek mel nekolik poloh zajistenych jeko segrovkou. Stejnej princip i zadni cerveny Koni. Se budu opakovat, ale on se diky pridavny pruzine dostal pod uroven origo misky a z myho nevedeckyho zkouseni vyplyva, ze kdyz kolo nepude ven, tak se to nevejde, nebo to bude drit.Koukam, ze mam ke konstrukci obdobny pristup jako Angi, tady neco flexneme, tady navarime, pripasujeme a furt dokola, dokud to nesedi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 10:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
mariS píše:
borci... http://www.hechts-tuningschmiede.de/Motorumbau.htm
mrknete na spodek stranky.. ten RS2000Turbo neni zas tak zajimavej:D ale to odpruzeni je neco podle vas
no ty joo to je mazec ...a pak ze to nejde udelat z atmosfery turbo :D a to odpruzeni je mazany :wink:

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 10:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ten Nemcourskej klucina toho ma vic vychytanyho.. docela z nej cerpam inspiraci, ale podvozek takhle zatim resit nebudu.. mozna az sjedu ty Koni tak pujdu do GAZu.. a pod kola se to asi nevejde.. ja musel na zadek dat podlozky protoze sem drhnul o tlumic.. mit jeste kolem pruziny tak mam kola uplne vedle auta

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 10:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jo a z tou flexkou se pripojuji ale ono to ani jinak moc nejde... neco si nechavam vyrobit podle vykresu ale jinak ciste kovarska a zamecnicka prace:D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 10:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Vykres?! Co to je?
Asi myslis balici papir nebo karton z krabice a tesarskou tuzku, jo tojo.
MariS , ty podlozky jsi daval jak tlusty, o kolik delsi stefty? Nebo sroubovany podlozky?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 12:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
taaaakže:
Angli děkuji, ale ono to tak žhavý nebude :D Spoustu věcí dělám taky zkusmo-jinak to nejde, spíš jen co si nechávám někde dělat tak kreslím. A když už to kreslím tak to mám rychlejc v CADu, ale autocad moc nemusím tak to dělám rovnou v Inventoru kde je všechno hezky vidět a jde to rychle. Co si třeba soustružím sám tak to vzniká až na mašině když to vidim :D Btw ty výkresy to je úchylka z ČVUT... A prosím jen tu do toho zasahuj, právě těma praktickejma...

mariS: dík za ten odkaz, nápad stejnej, on to řeší trochu jinak, doufám že mu to ty Koni žerou. Přecejen nejsou stavěný na tak tvrdý pružiny.

Ten escort má zjevně jinak řešenej stabík, že? To je věc kterou se mi na fianě nechce řezat. Na tělu tlumiče je držák kosti stabilizátoru. A na jiné řešení tohoto ve fiestě není moc místa. Problém je že ty péra co mám jsou dost krátký, tedy se zdá že předpětí nebude. Naopak trochu omezím chod směrem dolů, což mi vyhovuje kvůli unibalům místo silentbloků. Ale byla by tam dobrá ta pružinka krátká... Stlačená může mít tak 3cm a to bych se měl vejít. Teď tam moc místa není, ale pokud bych dělal nastavitelné klobouky tak si uvolním cca 4-5cm nahoře, místo té gumové obludnosti a dvou misek by tam bylo jen ložisko. Asi zkusím otravovat pana Hoška nebo Křístka (HP, Protlum) jestli nemaj pružiny, že bych se stavil :D

Máte někdo geniální nápad jak rozšířit lemy blatníků? Resp z čeho navařit lemy? XR nechci a laminát se mi taky nechce. Potřebuju tak 2cm ven všude, na CWC pokud by někdo podal protest tak letím... Používaj se vnitřní podběhy se škodovek, ale ty jsou takové... Víte o lepších?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 12:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
ty lemy no ...chces 2 cm nejjednodusi by bylo vyvalcovat vytahovackou ale nejsem si jistej jestli 2cm by stim slo udelat ale myslim ze by mohlo...

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 13:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
futy: podlozky mam jen na zadku a jen 15mm... a nemam stefty takze sem jen sehnal delsi srouby.. vlastne sem vzal ty nejdelsi co sem sehnal a zarezal sem si je podle potreby
a vykres myslim normalne legalne technickej vykres delanej v SolidWorksu.. samozrejme nejdriv si to crtnu nejakym hrebikem na kus neceho a podle toho mi kamos dela vykresy.. ja bych se s tim mordoval celou noc a on je schopnej mi podle toho co mu napisu po icq udelat vykres... takova trochu telepatie:D ale docela me chape i bez nacrtku... a pak uz to jen zadavam kam je potreba... laser, zamecnictvi, komaxit a podobne... a zadarmiko;) obcas lepsi nez flexa ale obcas musim byt FLEXIbilni a neco porezat klasickym zpusobem:D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 13:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
milos.I: ty to nejak vymakas, to je jasny.. na escortu je stabik uplne jinak.. je chycenej do spodnich ramen a natazenej k predni pricce pod chladicem takze na tohle je esco jednodussi.. zadny kosti.. ja asi budu muset nechat svuj podvozek ikdyz bych moc rad vyskove stavitelnej (treba casem vyresim neco jinyho)
na ty tvoje lemy by asi fakt bylo nejjednodussi vytahovackou.. nic bych nevaril.. leda ze bys chtel udelat celej nejakej bodykit ale o tom tvoje auto neni;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 14:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Maris, no jo, ja si neuvedomil, jaky mas MK, tam je to jiny. Hele s tou predni napravou by ses mohl inspirovat i u starsich modelu s timhle resenim, misto stabiku, kterej zaroven ustavuje ramena se tam daji dat jen tahla zepredu na ustaveni, zezadu se daji dat taky tahla ,ktery chytaj sily pri brzdeni, stabik se ukotvi na tycky k ramenum stelovaci. Moooc hezky to jde, akorat to chce mit strojni moznosti, ktery ti vylozene zavidim. Financne by to ani nemuselo vyjit na tolik, zalezi, za kolik by clovek sehnal matros.
Lemy co takhle Golf 1, ten by mi pripadal nafouknutim moc dobre, ale nevim jak sedi vykrojeni.Mozna by to chtelo obchazet parkoviste se sablonou, teda nez by cloveka zadrzeli pro podezreni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 14:38 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
futy: ja mam pocit ze to reseni stabilizatoru neni spatny.. cim vic dilu tim vic vuli a vic veci na vysrani... takze v tomhle mi to vyhovuje... jen asi casem pujdu do stavitelnych spodnich ramen z cossie.. ty strojni veci nejsou problem protoze delam zasobovani ve strojni firme.. dodavatele mi jdou na ruku kdyz potrebuju neco soukromyho a kdyz to neni nic meganakladnyho tak za to nic nechcou
Golfovy lemy by mohly jit napasovat s nejakyma upravama.. da se vymyslet cokoliv ale jde o to kolik na to mas penez, casu a jak moc precizni to chces.. jednou sem s kamosem ladil Astru kombik pred Hornbachem lesenarskou trubkou.. kola se nevesly do blatniku kdyz sme nalozili asi 400kilovej krb tak se to na miste trochu povytahlo:D ale na tom aute to nebyl zas tak prasackej zasah:D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 15:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Co vim, tak podobne resenou predni napravu ma i sirka, i kdyz je to zadohrab, moje esco to ma taky tak, ale zase je to haklivy na dobrej stav tech gum, ve kterejch je to vsechno ulozeny. Stavitelny ramena jsem uz okoukaval, akorat kupovany jsou o nechutnych penezich a davat to delat, to pro mne taky neni nejpruchodnejsi. Hele, jakej prinos vlastne maj, pokud teda neresim predek komplexne? Odklon i priklon si prece v dost slusnym rozsahu muzu vyresit na hornim ulozeni, kdyz uz by mi o to slo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 15:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
vidis.. ja treba s hornim ulozenim neudelam vubec nic.. musel bych si vymyslet celej system na vrsek tlumice a uplne predelat dosedaci plochu v karoserii.. prijde mi lehci dat stavitelny ramena a pripadne stavitelny tlumice... ale zatim to neresim.. to az fakt nebudu vedet roupama co jeste udelat.. stejne tak i Hi-Spec 4pot trmeny a 300mm kotouce.. v planu toho mam dost ale podle financi a postupne

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 15:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Juuu, to jsou smely plany, pochlub se jak budes pokracovat, to me zajima, drzim palce.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2007 16:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
no tak v prvni rade me musi prijit svetla.. predni cira optika z Clia Mk1 a zadni kristalovky z BMW E30 do roku 87.. snad tam nejak padnou a nebude to vypadat hnusne.. mely by mit jakstaks stejnej tvar jako origo svetla takze by to nemelo kazit dojem staryho Escortiku.. dal me ceka kompletni rozebrani auta, piskovani kastle a lakovani na bilou metalizu (tu si namicham osobne u dodavatele barev) mezitim probehne uprava predniho a zadniho narazniku (zkusim aspon rukou udelat nejaky skicy jak by to melo vypadat), ale designove to bude sjednoceny s bocnim profilem auta a prahama.. taky dojde na nejaky rozebrani motoru a uprava na turbo.. asi si posvaruju nejaky sileny svody at to hezky klouze z motoru do turba.. nejspis XR3 Mk4 hlinikovy sani do motoru, dekompresni podlozka, turbina, zastavba intercooleru pred chladic, s tim souvisi uprava predniho narazniku a vyrobeni nejakyho vetsiho vstupniho otvoru.. ten uz mam taky vymyslenej takze dalsi skicy.. pak se ten motor musi dostat do auta a celym autem natahat elektriku z Hyundai SCoupe GT Turbo (nevim jak ale to pujde) pak me ceka predelani interieru, zadni sedacky, polstry a co pujde tak do cerne kuze (nebo imitace) ram za predni sedacky uz chybi jen nalakovat, uvazuju o lehce namodralych oknech (neco ve smyslu BMW M3), komplet vyfukovej system, ale asi ne nerez, a na konec prijde tlumic Sebring HotSteel (ten uz se vali v garazi), tazny oka neco jak sem nechal udelat NTimu, zadni kotouce ze Sierry, uz jen musim poskladat trmeny, v laku to je a vsechny dily mam taky (krome drzaku trmenu ale ten mi vypali az budu mit vykres a ten bude az budu delat brzdy) casem chci ty predni 4-pistky Hi-Spec a velky kotouce (mozna to vyresim trochu jinak - predni kotouce 305mm z Peugeota 406 Coupe a nejaky 4pistky?), casem mozna stavitelnej podvozek, ale ten zatim neresim.. jo a nejaka chaba aparatura - 2DIN radio s LCD, nejaky repro do dveri, nejaky chrchlatka do zadniho zkracenyho plata a do kufru nejakej mini woofer aby nezabral moc mista a nevazilo to 200 kilo (proste aby to jakoze hralo, na muziku si moc nepotrpim).. a pak uz jen detaily jako ty zrcatka z Yamahy (uz mam skoro hotovy adaptery).. proste aby to auto vypadalo jako normalni trochu vytuzeny auto a nic prehnanyho ikdyz to svym zpusobem bude extrem.. jo jeste pristrojovka z SCoupe GT a nejaky pridavny budiky na tlak turba, na pomer smesi palivo-vzduch, na dobijeni a mozna tlak a teplotu oleje.. nejak k tomu sikovne upravym palubovku at to neni nejakej humus.. na A-sloupek nic davat nebudu a druhej otackomer taky nechci.. at to vypada jako auto a ne formule

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz