fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Moje Esco MKVII 18TD 1997 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=26011 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | anthAn [ 09 říj 2009 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak sem konečně dávám svoje auto. Je to fialovej TurboDieselovej Escort z roku 1997, 51kW. El přední okna, ABS, plecháče 175/70 R13 s origo puklicema, "hudba", neorigo dálkovej centál včetně dálky na kufr, při brždění se rozsvěcí i mlhovky (ale samotné mlhovky jdou rozsvítit nezávisle), relé potkávacích světel, opravenej lucas, silnější klakson (z Opel Vectra A CDX). EGR off, nové zadní tlumiče, nová baterka, nová manžeta na poloose, měněná převodovka, měněno ložisko na LZ kole. V garáži čekaj nový zadní lemy, LP blatník měněnej. Tahokov místo masky, místo mlhovek; v tý kulatý velký díře nic nemam. Na masce mam TD na řidičově straně. <- už ne Momentálně pracuju na FMIC (náporovej intercooler) IC přijde v pondělí, je koncernovej, ale nevím z čeho, sání na který půjde dát hadice jsem vyaukroval za korunu a připravil ho - odolejoval a zaslepil díru na egr. Vzduch budu tahat hlavně vařenejma trubkama, který budou za velkoobchodní ceny od souseda topenáře. Aby to nebyl ježek v kleci, tak to bude na víc částí, který spojim hadicí, pro kterou jedu někdy v tejdnu do Gumexu. Truby budou v laku, protože to bude normální černá varná ocel. IC příjde do tý velký kulatý díry v nárazníku. Kdyby se někdo kouknul do motorcraftu (nebo jak se to jmenuje ) z čeho to je, opsal jsem z toho tyhle dva kódy: F428-2 a 93FF-9429-AA Asi bude taky kónus, do kterýho půjde nápor z levé díry na mlhovku, laminátovej mezikus + odpadní roura. Na lak taky dojde, chtěl bych tuhle fialovou a do toho zelený třpytky. Jestli seženu hodně levně další kapotu, tak bych jí rád nechal obroušenou až na kov pár tejdnů venku - rez . |
Autor: | Mafie [ 10 říj 2009 00:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
anthAn píše: při brždění se rozsvěcí i mlhovky Za to tě musí ostatní řidiči zbožňovat. |
Autor: | džordž [ 10 říj 2009 00:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Holt chce taky mít auto, které oslní |
Autor: | anthAn [ 16 říj 2009 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak jsem mu chtěl dneska udělat radost a zase je proti mě. Chtěl jsem vyměnit olej. Samozřejmě výpušťák nejde povolit, což nechápu, protože jsem ho utahoval jen tak lehce při poslední výměně. Z pod auta se nedařilo, skusil jsem to na rampě - novej voříšek gola vastavená trubkou a ani se nehnul, nakonec jsem ho vožvejkal, protože už byl pěkně načatej Zejtra to dodělam drastičtějš, teď pospícham do hospody |
Autor: | anthAn [ 17 říj 2009 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Nakonec se povedlo a pro příště už budu povolovat výpušťák 24 ne 13 jako doposud |
Autor: | anthAn [ 04 pro 2009 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak jsem si trošku vylepšil noční pohled na silnici. 2x 100w dálky .. je to píchlý přes relé a vlastní pojistku |
Autor: | Đestroyer [ 05 pro 2009 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Ty svetla teda hnus. Filtr good sice bez odstineni. Je to nejak znat jak zvukove tak vykonove? |
Autor: | anthAn [ 05 pro 2009 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Hnus nehnus, ale v noci vidim jak ve dne Ten filtr budu odstiňovat až po zimě - dostane vzduch z náporu. Zvukově to znát je, je to hlasitější a je slyšet pískání turba |
Autor: | Đestroyer [ 05 pro 2009 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Hmm tak piskani turba jo. To by se mi taky libilo. |
Autor: | Jenda080 [ 06 pro 2009 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Mafie píše: anthAn píše: při brždění se rozsvěcí i mlhovky Za to tě musí ostatní řidiči zbožňovat. Hele vono Destroyer to ma na vsech escach a neni to vůbec spatny jak ve dne tak v noci neoslnuje to nic...i kdyz je fakt ze on spis vidi muj zadek nez ja jeho... |
Autor: | anthAn [ 26 pro 2009 03:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak dneska zase pozlobil, prej mu neslušel ten ošklivej drážkovanej řemen, tak si ho svlíknul... víc tady |
Autor: | anthAn [ 16 led 2010 01:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Autor: | Đestroyer [ 16 led 2010 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Co ten predni naraznik... nepujde do barvy + mlhovky? |
Autor: | anthAn [ 16 led 2010 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Mlhovky bych moc rád, ale nejsou love a márazník půjde společně s celym autem (na fotce je vidět i že řidičovej blatník má jinou barvu) pod lak - po maturitě. Příjde i vyvařit a nebo spíš sešrotovat, po tom co tam určitě najdu.... |
Autor: | Đestroyer [ 16 led 2010 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Kdyby si to srotoval tak si vemu neco z motoru. |
Autor: | anthAn [ 16 led 2010 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Dnes jsem dodělal komplet červený podsvícení. Vypínače, ovladače, budíky. Používal jsem diody a takový ty červený diodový silikonový pásky z aukra. Nalepený pásky v ovladačích topení + jedna modrá dioda co podsvěcuje studenou část topení, protože ta červená modrou neprosvítí. Takhle za tmy, jestli to neosilňuje to nevim, ještě jsem v tom nejel, při nejhoršim tam dam poťák a budu si to moct regulovat. Jinak v těch budíkách jsou dvě pásky po třech diodách, jsou nalepený na tom zelenym plastu přes kterej původně svítí žárovky (jsou nalepený v krajích) a drátum jsem vyvrtal malou dirku, vytáhnul je ven a napájil přímo na tu fólii s tištěnym spojem co jde k žárovkam. Nejhorší bylo podsvítit vypínače mlhovky a vyhřejvání okna, protože tam byly nějaký divný 12v diody a já tam pořád spaloval ty svoje než mě napadlo proměřit si to a dát tam k diodam odpory. V naklápění světel je to taky docela "sranda". Ovladače na okna a kufr už jsem dělal dřív, tam už odpory jsou od výroby a mam tam diody, kvůli kterejm jsem rozebral blikačku na kolo. vypadá to že skoro nesvítí kus toho topení, ale to dělá foťák (mobil). Taky jsem nedávno konečně udělal dvojvlákna do zadních světel. Svítí brzdovky i obrysovky slabě, šlápnu na brzdu a obojí se rozsvítí víc. Šel jsem jednoduchou bastl cestou - vyrval jsem spodní kontakt pod brzdovkou a obrysovkou, na ně jsem napájel dráty, vzal jsem žárovky dvojvlákna 5w/21w a na ně napájil dráty (na spodní dva kontakty), zespoda do plastu co se nacvakává na světla jsem vyvrtal díru, tou dráty protáhnul a venku je spojil v čokoládě. Ještě jsem musel zvětšit díru v parabole obrysovky, protože tam jsou původně ty ouzký žárovky a dvojvlákna maj velkou baňku. Je tady i vidět rozsvěcení mlhovek se sešlápnutím brzdy. http://www.youtube.com/watch?v=aUybvqGjTXA |
Autor: | Đestroyer [ 16 led 2010 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Podobne mam taky delanou pristrojovku. Nasazeny ledky a vydlabanej ten zelenej bastl okolo ovlad. vetraku. Brzdovky sem rozsiril jeste o mlhovky. Takze tobe se pri brzdeni rosviti 6 zarovek?:)) Se clovek asi dost lekne... |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |