fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Moje Esco MKVII 18TD 1997 http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=26011 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | anthAn [ 09 říj 2009 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak sem konečně dávám svoje auto. Je to fialovej TurboDieselovej Escort z roku 1997, 51kW. El přední okna, ABS, plecháče 175/70 R13 s origo puklicema, "hudba", neorigo dálkovej centál včetně dálky na kufr, při brždění se rozsvěcí i mlhovky (ale samotné mlhovky jdou rozsvítit nezávisle), relé potkávacích světel, opravenej lucas, silnější klakson (z Opel Vectra A CDX). ![]() EGR off, nové zadní tlumiče, nová baterka, nová manžeta na poloose, měněná převodovka, měněno ložisko na LZ kole. V garáži čekaj nový zadní lemy, LP blatník měněnej. Tahokov místo masky, místo mlhovek; v tý kulatý velký díře nic nemam. Na masce mam TD na řidičově straně. <- už ne ![]() Momentálně pracuju na FMIC (náporovej intercooler) IC přijde v pondělí, je koncernovej, ale nevím z čeho, sání na který půjde dát hadice jsem vyaukroval za korunu a připravil ho - odolejoval a zaslepil díru na egr. Vzduch budu tahat hlavně vařenejma trubkama, který budou za velkoobchodní ceny od souseda topenáře. Aby to nebyl ježek v kleci, tak to bude na víc částí, který spojim hadicí, pro kterou jedu někdy v tejdnu do Gumexu. Truby budou v laku, protože to bude normální černá varná ocel. IC příjde do tý velký kulatý díry v nárazníku. ![]() ![]() ![]() Kdyby se někdo kouknul do motorcraftu (nebo jak se to jmenuje ![]() Asi bude taky kónus, do kterýho půjde nápor z levé díry na mlhovku, laminátovej mezikus + odpadní roura. Na lak taky dojde, chtěl bych tuhle fialovou a do toho zelený třpytky. Jestli seženu hodně levně další kapotu, tak bych jí rád nechal obroušenou až na kov pár tejdnů venku - rez ![]() |
Autor: | Mafie [ 10 říj 2009 00:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
anthAn píše: při brždění se rozsvěcí i mlhovky Za to tě musí ostatní řidiči zbožňovat. ![]() |
Autor: | džordž [ 10 říj 2009 00:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Holt chce taky mít auto, které oslní ![]() |
Autor: | anthAn [ 16 říj 2009 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak jsem mu chtěl dneska udělat radost a zase je proti mě. Chtěl jsem vyměnit olej. Samozřejmě výpušťák nejde povolit, což nechápu, protože jsem ho utahoval jen tak lehce při poslední výměně. Z pod auta se nedařilo, skusil jsem to na rampě - novej voříšek gola vastavená trubkou a ani se nehnul, nakonec jsem ho vožvejkal, protože už byl pěkně načatej ![]() Zejtra to dodělam drastičtějš, teď pospícham do hospody ![]() |
Autor: | anthAn [ 17 říj 2009 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Nakonec se povedlo a pro příště už budu povolovat výpušťák 24 ne 13 jako doposud ![]() ![]() |
Autor: | anthAn [ 04 pro 2009 17:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak jsem si trošku vylepšil noční pohled na silnici. 2x 100w dálky .. je to píchlý přes relé a vlastní pojistku ![]() ![]() |
Autor: | Đestroyer [ 05 pro 2009 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Ty svetla teda hnus. ![]() |
Autor: | anthAn [ 05 pro 2009 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Hnus nehnus, ale v noci vidim jak ve dne ![]() Ten filtr budu odstiňovat až po zimě - dostane vzduch z náporu. Zvukově to znát je, je to hlasitější a je slyšet pískání turba ![]() |
Autor: | Đestroyer [ 05 pro 2009 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Hmm tak piskani turba jo. ![]() ![]() |
Autor: | Jenda080 [ 06 pro 2009 14:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Mafie píše: anthAn píše: při brždění se rozsvěcí i mlhovky Za to tě musí ostatní řidiči zbožňovat. ![]() Hele vono Destroyer to ma na vsech escach a neni to vůbec spatny jak ve dne tak v noci neoslnuje to nic...i kdyz je fakt ze on spis vidi muj zadek nez ja jeho... ![]() ![]() |
Autor: | anthAn [ 26 pro 2009 03:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Tak dneska zase pozlobil, prej mu neslušel ten ošklivej drážkovanej řemen, tak si ho svlíknul... víc tady |
Autor: | anthAn [ 16 led 2010 01:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
![]() |
Autor: | Đestroyer [ 16 led 2010 16:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Co ten predni naraznik... nepujde do barvy + mlhovky? |
Autor: | anthAn [ 16 led 2010 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Mlhovky bych moc rád, ale nejsou love a márazník půjde společně s celym autem (na fotce je vidět i že řidičovej blatník má jinou barvu) pod lak - po maturitě. Příjde i vyvařit a nebo spíš sešrotovat, po tom co tam určitě najdu.... ![]() |
Autor: | Đestroyer [ 16 led 2010 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Kdyby si to srotoval tak si vemu neco z motoru. ![]() |
Autor: | anthAn [ 16 led 2010 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Dnes jsem dodělal komplet červený podsvícení. Vypínače, ovladače, budíky. Používal jsem diody a takový ty červený diodový silikonový pásky z aukra. Nalepený pásky v ovladačích topení + jedna modrá dioda co podsvěcuje studenou část topení, protože ta červená modrou neprosvítí. ![]() ![]() Takhle za tmy, jestli to neosilňuje to nevim, ještě jsem v tom nejel, při nejhoršim tam dam poťák a budu si to moct regulovat. Jinak v těch budíkách jsou dvě pásky po třech diodách, jsou nalepený na tom zelenym plastu přes kterej původně svítí žárovky (jsou nalepený v krajích) a drátum jsem vyvrtal malou dirku, vytáhnul je ven a napájil přímo na tu fólii s tištěnym spojem co jde k žárovkam. Nejhorší bylo podsvítit vypínače mlhovky a vyhřejvání okna, protože tam byly nějaký divný 12v diody a já tam pořád spaloval ty svoje než mě napadlo proměřit si to a dát tam k diodam odpory. V naklápění světel je to taky docela "sranda". Ovladače na okna a kufr už jsem dělal dřív, tam už odpory jsou od výroby a mam tam diody, kvůli kterejm jsem rozebral blikačku na kolo. ![]() vypadá to že skoro nesvítí kus toho topení, ale to dělá foťák (mobil). ![]() ![]() Taky jsem nedávno konečně udělal dvojvlákna do zadních světel. Svítí brzdovky i obrysovky slabě, šlápnu na brzdu a obojí se rozsvítí víc. Šel jsem jednoduchou bastl cestou - vyrval jsem spodní kontakt pod brzdovkou a obrysovkou, na ně jsem napájel dráty, vzal jsem žárovky dvojvlákna 5w/21w a na ně napájil dráty (na spodní dva kontakty), zespoda do plastu co se nacvakává na světla jsem vyvrtal díru, tou dráty protáhnul a venku je spojil v čokoládě. Ještě jsem musel zvětšit díru v parabole obrysovky, protože tam jsou původně ty ouzký žárovky a dvojvlákna maj velkou baňku. Je tady i vidět rozsvěcení mlhovek se sešlápnutím brzdy. http://www.youtube.com/watch?v=aUybvqGjTXA |
Autor: | Đestroyer [ 16 led 2010 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997 |
Podobne mam taky delanou pristrojovku. Nasazeny ledky a vydlabanej ten zelenej bastl okolo ovlad. vetraku. Brzdovky sem rozsiril jeste o mlhovky. ![]() Takze tobe se pri brzdeni rosviti 6 zarovek?:)) Se clovek asi dost lekne... ![]() |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |