fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 22:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 20 led 2015 22:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
No když tak nad tím přemýšlíš máš pravdu :-D ale jsou na fordovi :-D takže jsou to fordí brzdy :wink:

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 13 úno 2015 13:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Musím se pochlubit :-D je to tu a vypadá to solidně :-)
Obrázek Obrázek

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 28 úno 2015 22:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Tak borci co čert nechtěl po půl roce jsem se konečně vybičoval vyměnit to stupidně kapající topení :-D ch jo je to fakt za trest a to tedy dvojitý :-D trvalo mi dvě hodiny než jem ho dostal ven... navíc při tom rozdělávání jsem přišel na spoustu nepořádku a spoustu věcí co bych chtěl otunit :_D Ch jo... :-D Tak nějaké foto...

Třeba mi není jasný význam tohoto....
Obrázek
http://www.jpeg.cz/images/2015/02/28/6FDMg.jpg

ObrázekObrázekObrázek

A tady mé otuněné řízení :-D
Obrázek

Ještě při té příležitosti proběhla úprava vnitřních klapek samo že komplet vyčištění a změna kanálů aby se první odmlžovalo okno u řidiče a né naopak :-D protože to se fordovi fakt nepovedlo :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 23 bře 2015 22:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Borci musím říct že na benzín jezdit s AFR kolem 0,8 je úžasné :-D tomu se říká zátah :-) Celkově musím říct že širokopásmovka je velmi zajímavá hračka :-D Musím dát fotky :)

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 23 bře 2015 22:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Co básník myslel tímhle? .. nevypadá to zrovna bytelně a bezpečně

Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 24 bře 2015 09:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pěkný bastl :-)
Někomu se rozpadl posuvný sloupek řízení, tak z něj uprasil "pevný"? :mrgreen:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 28 bře 2015 10:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
0.8 AFR neexistuje protože to není ani v rozsahu WB lambdy.. když už tak 0.8 lambda.. a i tak je to celkem hodně bohaté protože 0.8 lambda je nějakých 11.8 AFR což už je tak na hraně zeteca v atmosferické verzi..

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015 20:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
K tomu bastlu řízení.. Ne nerozpadlo se mi nic jen mi vadilo jak je to nepevné a tak nějak se to hýbe. Rozpadnout by se nic nemělo v podstatě jsem na to jen přidával materiál tak o to strach nemám. Pěkně pevně to všechno teď drží :) Nejbrutálnější úprava byla nejefektivnější :-D

Tak s tím AFR se omlouvám.... Zajímám se o to krátce a tu terminologii nemám ještě zvládnutou.
0,8 lambda jasan no k tématu ono někde existuje tabulka toho co zetec zvládne a co ne ? :-D
Protože to s tím pak valí jako bych koně vyměnil za ďábly :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 01 dub 2015 22:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
jinak řečeno ta AF je už dost na obyč atmosferu která nemá velký KP.. tím že to je moc bohate tak může být i vysoká teplota spalin a tím pádem ventily atd z toho nebude mít radost

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 02 dub 2015 08:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
0,8-0,9 ještě není taková krize.. A bohatá směs podle mě spalovací prostor spíš ochlazuje, než ohřívá.

http://www.ssamp-krnov.cz/upload/soubory/00182.pdf

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 02 dub 2015 13:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Já na to stabilně nejezdím nemám tam připojenou lambdasondu a když jedu na benzín je to takto. Najel jsem na to tak cca 20km :-D Jinak jasně už chápu jak to myslíte. Bohatá směs propálený písty a tak... Každopádně dík za reakci teď jsem dal menší váhu vzduchu a mám to kolem 0,9 až 1,1

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 02 dub 2015 13:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže nové zjištění na poli výzkumu mého auta bohatosti směsi a předstihu.

Jak pomocí lambda sondy poznat dobrý či špatný předstih :-D
Po několikátí letech a poté co půl roku používám širokopásmovou lambda sondu sem zjistil že když vám dělá skoky nahoru a dolu. Víz obrázek. Tak předstih je moc vysoký a musíte buď obohatit směs nebo snížit předstih.

Velký předstih Obrázek A tady předstih dobrý nebo malý Obrázek Ikdyž ještě by to mohlo být rovnější.
Jak jsem k tomu došel…
Poté co jsem jezdil na můj velký vyrobený mix jsem si říkal že asi směs špatně promíchává. A proto je ten průběh tak kostrbatý. Obzvlášť když jsem přepl na benzín a průběh byl naprosto linearní bez žádných brutálních výkyvů.
No a poté co jsem nainstaloval menší mix s průměrem 32 a připravil se tak o třetinu kroutícího momentu a zjistil že to vůbec nepomohlo… Mi po nějaké době auto začalo střílet do sání… No samo mezera mezi fajkou a svíčkou způsobila že jiskra klouzala po keramice a nepálila ve válci. U benzínu se to projevuje cukáním. U podtlaku LPG ranami do sání :-D Tím bych chtěl poděkovat Majhulovi za pučení ořechu na svíčky :-D Jinak Majhul má fakt parádní motor!! A to KA je fakt potěcha pro tuniče jako jsem já :smt006

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 03 dub 2015 10:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
bohužel přesný předstih s kterým bys auto naladil na 100% nzjistíš bez monitoringu progese tlaku ve spálovací komoře..

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 07 dub 2015 12:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Ano to je pravda ale říkám si že takto poznám aspoň že je velký ;-)
Tak jsem uklízel bordel po taťkovi a našel jsem toto...
Obrázek

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 22:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Borci tak jsem na auto dal obutí s cougara takže 205/55 r 16 a teda musím říct že špica :-D spolu s diezlovskou převodovkou na to moje dlouhé cestování je to super :-) přesnější údaje dodám ale při 90kmh mám cca 2100ot/min :-D takže při 130 mám nějakých 3100ot/min což když jsem měl kola takové jaké mají být tedy 195/50R15 a převodovku MTX co má být na RS2000 a nebo na mém XR3i jsem při 3100ot/min měl rychlost 90km/h

Taže vlastně jako bych měl šestku. Zajisté je to trochu línější čtverka při 50kmh se ve městě dá rozjíždění nebo jízda do kopce je taktéž v klidu ;-) ale tachometr mi pořád ještě nadměřuje o cca 4km ale větší kola už nemám :-D jinak líbí se mi že to na těch velkých kolech tak nedrncá :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 27 črc 2015 13:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže milí zlatí nemožné se stalo skutečností. Můj krásný zlatý ford začal špatně startovat :-D
První jsem vyměnil baterii jsem si říkal přeci jen má 44Ah baterie Varta bue 5 let :-D no a cougar jednu potřebuje jenže nic tím to nebylo. Pak následovalo vyměnění startéru za jiný který jsem zgenerálkoval protože můj původní startér tam vevnitř měl prasklou tu klec a občas při delším startování prostě jakoby se startér začal točit na prázdno...
Říkal jsem si když už to blbě chytá tak ať to nemusím aspoň tlačit :-D
Tak pořád jezdím na LPG tak moudré hlavy řekly určitě budeš mít špatný benzín :-D po vyjetí nádrže a natankování nového se nic nezlepšilo. Tak jsem změřil tlaky na liště taky v pořádku. Si říkám furt frčím na benzín možná že jsou ty vstřiky prostě už špinavé :_D namontoval jsem druhé a spíš se to startování zhoršilo. (Papírově měly dávat méně paliva) Následovala výměna ŘJ a už jsem tak nějak začínal rozvážně přemýšlet jestli po těch 140tis km by to nechtělo udělat hlavu protože zapoměl jsem říct startovalo to špatně jen jako studené.

Nuže nyní po čtyřech měsících a najetí 15tis km jsem onu kouzelnou záhadu zdá se přeci jen rozluštil. V čera jsem seděl u mého známého Tomíka a tak jsem si stěžoval na tu mou oranžovou potvoru co mi to jen dělá.... No a při tom stěžování mi řekl jestli by to nemohlo dělat ono čidlo polohy klikového hřídele.

Doma jsem zača hledat nějaké v šuplících nakonec jsem vytáhl to čidlo z cougara... Jenže bylo obité a prasklé od pružiny co létala u spojky :-( (Doufám že kousek pružiny nezůstal za setrvákem a nebude pokračovat ve své zkázonosné činnosti.) Ten cougar je teda zdá se taky dáreček :-D ale nicméně po změření mělo hodnotu 436 ohmů no a čidlo co jsem před 5 lety z blbosti kupoval nové mělo hodnotu 467 ohmů nicméně každopádně na to nakřáplé čidlo s cougara to startuje parádně, řekl bych tak jak dřív :-D origo čidlo má mít 400 ohmů plus mínus 10%. Takže po výměně všecho i svíček to jsem zapomněl zmínit, to nakonec bylo čidlo polohy klikového hřídele.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 28 srp 2015 13:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže nově si svým záměrem již nejsem tak jist závada z dlouhým startováním se objevila znovu. Nakonec jsem vyměnil edis a startování je cajk...

Při zrychlování mi auto nepříjemě vibrovalo věděl jsem že to má za následek zvýšení podvozku přední nápravy o 1cm ale že to bude dělat až tak moc jsem netušil. Je to tím že vnitřní klouby vždy chodily zhruba ve vodorovné ose s těhlicí. Já ten úhel změnil. Problém je v tom že při tom dlouholetém vodorovném stavu se v kloubech vytlačily jamky. Já změnil ten úhel a kloub začal mít jinou pracovní polohu. Takže nakonec jsem to opět snížil na původní výšku. Klouby se mi měnit nechtělo :-D

Dále escortík dostal nové zadní tlumiče monroe :-D ty staré byly trochu vytečené a při zvýšení podvozku začaly mlátit z důvodu nedostatku kapaliny v nich. Jinak dal jsem i jiné pružiny :-D a to z felície z pikapa mají větší průměr a zadek auta tak neklesne když ho naložím kuframa :-)
Jinak průměrná spotřeba za můj tisíci kilometrový výlet do kraslic a německa při rychlosti 130kmh a víc... mi vyšla průměrná spotřeba v plynu 9L

ObrázekObrázek

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 28 dub 2017 20:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Čao borci tak už jsem tady chvíli nepsal ale mám takový krásný report o posilovači řízení a tak mi připadá že by byla škoda se o to nepodělit...

Zdarec palec!!!
Dovolil bych si toto téma oživit... Tak po všech těch letech GOčkování posilovačů řízená musím říct že to TRV má největší slabost ve spodním guferu blíž k hřebeni pod olejovým rozdělovačem.
V principu jsem nakonec skončil s tím že po opravení posilovač začal stejně cca po dvou letech téct. Nakonec díky několika štědrým dárcům a kupům jsem je měl doma čtyři a stejně to bylo celkem k ničemu nakonec každé začalo téci dole a problém se stal postupem času neřešitelný. Hlavní problém je v oněm spodním guferu které je sice na vracečce ale zato rozdělovač má tendenci se kroutit a lehe ohýbat takže jsem nakonec namontoval posilovač z focuse.

Zde nějaké fotky co a jak :-D v podctatě je nutné míti svářečku neboli spíše a lépe cočko
musí se převařit tlaková trubka k posilovači řízení je to na řízení ta menší a taky ta druhá je hliníková .-D navíc ta výstupní není tlaková tak stačí jen hadice na olej a sponka :-) A taky je nutné upravit napojení na volant tak aby mělo správnou výšku a bylo správně natočené. V podstatě to natočení není tak kritické protože volant můžete pohodit o 1/6 a sbytek se dožene na tyčkách od řízení :-D
výška už ale důležitá je. Lámal jsem si jaktože to focusovské má jiný rozměr ale ten rozměr je dán jen těma tyčkami takže mi spadl kámen ze srdce a šlo se předělávat :-D

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz