fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 06:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 15 dub 2014 14:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Tak to raději nechám tak nebo budu měnit jen spodek. Zapalovací svíčku s čidlem :-/ to mi připadá náročné :-D

U favorita byla praxe taková že základní predstih byl 6° a když se jezdilo na LPG dal se na 20° a byla o litr menší spotřeba jelo to líp a celkový projev byl lepší. Dokonce i jeden borec kdesi jsem to našel měl nějakého tranzita tam dal motor z dvoulitra a pak přidával predstih rím že vytáhl ten věneček dal na řemenici a to čidlo dal k tomu :-D četl jsem to tak rok spátky :-D Tomi to tam s ním řešil :-D a taky tak dopadl se spotřebou jak já z otcem kdysi na fávu :-D

Jenže mám nějaký problém se vstřikovači a celkově občas mi to nevím proč v nízkém zatížení přidává palivo víc a občas míň.
Prostě v nízkém zatížení se ty adaptace nepochopitelně hodně mění.
Varianta jedna. Nízké zatížení moc lesne tlak v sání a vstřikovačům se mění tlak LPG to by mohlo mít za následek kolísání těchle hodnot.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 18 dub 2014 22:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Tak přítelkyně usnula a já se vydal hledat jak velký předstih mají ostatní při provozu na LPG vždy jsem se bál že to už klepe ale jak je vidět po přečtení tohoto topic 12° které jsem tam měl je nic :-D a ten pravý výsledek jsem ještě neviděl.
mi se zdá že mi motor klepe i na benzín bez přidaného předstihu :-D

http://www.fordsierra.eu/phpBB3/viewtop ... =12&t=8670

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 27 čer 2014 22:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže po delší době takový malý update. Můj legendární vstřikovací systém Prins se pokazil. Dojel jsem do Prešova tam na benzínku a najednou LPG kuck kuck…. Říkal jsem si asi někde nějaký špatný kontakt či co ale nakonec po hodině kříšení jsem to vzdal…. Ach jo ten benál je ale drahý. Zajel jsem k plynařovi. Můj typ, je v háji řídící jednotka. Ovšem podle jsem mu nic neříkal jen že mi to nejdede. Chvíli laboroval všechny signály tam byly tak jak měly. Ale po přepnutí vždy nakonec škyt škyt :-D jsem mu řekl můj typ donesl druhou řídící jednotku nastavil a lup paráda… po bližsím průzkumu toho plošňáku uvnitř jsem došel k závěru že se nějak poškodily ty výstupy co ovládají ty LPG vstřikovače. Přecijen tyto vstřikovače mají odpor jen 1,5 ohm a přitom jsou připojené jedním půlem na +12v
Vzhledem k tomu že nová řj stojí ranec a stejně ty vstřikovače každý dával jinak (poznáno podle zbarvení svíček) tak mi to ani nebylo líto.
Koupil jsem tento systém jako starší. Celkově má 8 let já jsem na něm odjezdil 4roky a 100tis km takže to že ty vstřikovače dávaly né zrovna ideálně není vůbec divné. To že odešla řj, no nezadařilo se :-D nic není věčné. Nový systém plánuji jen podtlak řízený lambdou konkrétně Bingo S :-D přítelkyně má bingo M tak alespoň vím do čeho idu 
Jinak širokopásmová Lambdasonda je doma. No jsem zvědavý, až ji napojím :-D Náhodou bingo S umí i širokopásmové lambdy 

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 28 čer 2014 19:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
benzín je drahý :D :D neska sem z 500 najel 60km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 29 čer 2014 20:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
No právě :-D ráno naberu za 900 a odpoledne zase za 900 :-D
tak plynař měl dovču tak snad tento týden

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 16 srp 2014 14:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zdarec!!! Před nedávnem se mi pokazila LPG řídící jednotka. Budiž jí křemíkové nebe lehké…
A po nějaké době kdy jsem testoval kvalitu benzínu na různých benzínkách jsem si říkal že když mi tam stejně E85 přimíchávají tak že to otestuji sám.
Mé auto oproti ostatním se liší, má vstřiky z 2L focuse a váhu vzduchu taktéž z 2L
Při montáži váhy vzduchu z dvoulitru focuse se mi začalo stávat že řj vyhodila poruchu příliš velký rozdíl mezi maf a tps senzorem. Tento problém jsem nakonec vyřešil tak že jsem tps potenciometr naklonil tak aby byl standardně více otevřený což splnilo svůj efekt a řj přestala vypisovat výše zmíněnou chybu.

Adapta cca z -12% klesly na +25% když je potřeba víc jak 25% paliva tak se přidá dodatečně při každém najetí na mapu. Toto přidání trvá cca 3s takže když se ze zatížením dostanu na hodnotu +25% paliva a je zde potřeba ještě více přidat, tak krátkodobé adaptace podle lambda sondy tam toto palivo bez mrknutí oka přidají. Sice v chybových hláškách o řj je zapsaný chyba dlouhý vstřik paliva nebo tak nějak ale na chod motoru toto nemá žádný vliv.
V podstatě i kdyby směs byla krátkodobě ochuzená cca třeba o 6% tak se naprosto nic neděje.
Oproti slunečnému počasí se při dešti adaptace změní o 6% aneb za deště podle mého pozorování jsou adaptace o 6% lepší, ubírá se více paliva je menší spotřeba oproti počasí slunečnému.

Při jetí na maximálně sešlápnutý pedále se činnost lambda sondy odpojuje(přestane ji řj. používat) je to známka že je příliš zmáčknutý akcelerátor. Daleko lepší je mít plynový pedál sešlápnutý jen tak aby lambda sonda oscilovala. Když ji byť jen chvíli podržíme v hodnotě kdy osciluje, a pak plyn došlápneme na podlahu, je jistota že směs i v této horní hranici je v pořádku. Dále mám podezření, že při plně sešlápnutém plynovém pedálu řj. automaticky přidá 5% paliva oproti stavu kdy lambda sonda těsně pod tímto daným zatížením osciluje.

Takže pro ježdění na E85 vám v pohodě stačí led diodový indikátor 0-1V který vám řekne jestli je směs v pořádku či nikoliv. Pokud nejste závodníci, kteří potřebují 100% :-D tak se červených hodnot v adaptační tabulce nebojte. Závodníkům doporučuji dostat adaptace do zelených hodnot pak je jistota že i při plně sešlápnutém akcelerátoru je hodnota paliva dostatečně bohatá na tolik aby to dobře jelo a nic se nepokazilo :-D
Na 2900km N95 jsem měl průměrnou spotřebu 8,0L předstih +12°
Na 2165km s E85 jsem měl spotřebu 7,5L předstih +12°

Když přehodíte váhu vzduchu s průměrem 45 za průměr 55 do řj. jde signál o menším množství vzduchu a tak se směs obohatí o cca 10%
Dále ještě pro info mám na autě regulátor předstihu STAG TAP 01 kterým si zvětšuji předstih ovšem i když jej přidám na benzín motor neklepe (pro rýpaly zapojený je dobře a fungovat funguje)
Asi ho už mám tak vyběhaný, že každé palivo stačí navíc jestli, že v klasickém N95 je E85 tak už bude mít více oktanu než těch 95

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 12:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže kdyby někdo chtěl mapy predstihu a dávky paliva tak písněte nějaké jsem vytvořil dále je stale rozšiřuji takže je sem nebudu dávat.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 13:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
LPG Bingo M a S - Toto je rozšíření k naprosto nedostačujícímu návodu k těmto LPG systémům. Tahle verze není finální a je obohacena o mé zkušenosti a postřehy s provozem tohoto lpg systému.


U systému Bingo M je nejdůležitější prvek regulace směšovač mnohdy stačí když se šikovně nasune hadice ke škrtící klapce a funguje to samo jindy to zase nestačí. Jedná se zde o to že podtlakový systém je v podstatě jak karburátorový a karburátory byly super až na vysokou spotřebu…. Do karburátorů k MPI se přešlo díky lepšímu řízení bohatosti směsi když jedete za deště je podle mého měřní potřeba o 6% méně paliva než za slunečného počasí to ovšem karburátor poznat neuměl, ovšem Lambda sonda to pozná. Celkově z podtlakové regulace mám lepší pocit než předtím z provozovaného systému PRINS VSI což je to nejlepší co jde na trhu dostat.
Když u podtlakového systému dupnete na plyn, otevře li se škrtící, klapka najednou na plno v momentě jakmile začíná proudit do motoru více vzduchu, začíná strhávat automaticky i více plynu.
U mého fordu to bylo vlastně tím pádem trochu složitější. Dupnu na plyn RJ vidí že je škrtící klapka otevřená nouzově tam automaticky dá víc paliva ale jen v první moment pak už jí dojde údaj z MAP senzoru na základě toho a otáček vypočítá zatížení a to je úměrné délce vstřiku paliva a předstihu.
No jo jenomže než to MAP zváží pošle údaj dá povel otevřít vstřik teď to přebere druhá řj v době kdy ten vstřik se má už otevírat takže v reálu se otevírá s opožděním no a v nízkých otáčkách je poté ten chod motoru né zrovna hladký. Co se výkonu týče základní reduktor LOVTEC je do 120KW a pak mají ještě reduktor POWER který je na vyšší výkony jediný problém by byl v případě motoru s turbem nebo jako u mne kdy jsem si na mém fordu udělal náporové sání a to i v nízké rychlosti cca 40kmh zjistil, že ten protitlak obrací proud plynu a zapříčiňuje že motor má nepravidelný chod. V tomto případě by bylo potřeba do regulátoru připojit hadici ze sání, která by tento tlak zvyšovala. Přitom tlak proudění vzduchu se nedá jen tak zanedbat jeho přínos v maximálce u mého auta tvořil 10 km/h takže cca 4-5kw ale to je spekulace a taky to bylo při rychlosti 180km/h takže největší přínos spočívá v přívodu studeného vzduchu, který jde řešit i jinak.
U tohoto systému se mi líbí jeho jednoduchost nastaví se bohatost za volnoběhu poté se nastaví za jízdy dá se to tak plus mínus aby Lambdasonda, cyklovala když se nechá rozmezí širší tak při né sešlápnutém akcelerátoru dochází ke špatnému vyhodnocování stavů a pouští se tam třeba zbytečně moc plynu. Protože když pustím TPS a mám ho správně nastavené tak řj přejde z režimu zátěže do režimu volnoběh což vlastně přiškrtí přísun lpg. Je ale důležité dobře určit rozhraní přechodu jinak auto bude poskakovat, a nebo do něj půjde moc plynu.
CUT OFF – je funkce že při zvýšených otáčkách a puštěném plynovém pedálu se zastaví přísun paliva je to užitečné při brzděni motorem a je to taková nástavba pro volnoběžný režim. Takže pustím akcelerátor řj vyhodnotí že budu zpomalovat přejde z režimu zátěže do režimu volnoběh ale protože mám vyšší otáčky než je nastavené v cut off tak dojde ještě o snížení množství přidávaného paliva o ty procenta co jsou v režimu cut off nastaveny. Řekl bych užitečná věcička dá ji ovšem práci naštelovat tak aby motor neškubal, když i na benzín jsou s tím trochu problémy. Týká se to přechodových stavů a ty ještě nemám úplně prozkoumané. Poněvadž řj plynu se nežídí striktně nastavenou klidovou hodnotou TPS ale má kolem toho udělané nějaké tolerance které nikde nejdou měnit či ovládat.
Ovšem až na tyto nedokonalosti musím říct že je daleko příjemnější když po nastartování se hned auto přepne na lpg a nemusím čekat až se velký fordí motor ohřeje na 40°C Jinak mé auto má plastové sání a škrtící klapku o průměru 55mm jinak má 96KW
Pro software v bingo M je jedno jestli jedete 50 nebo 180 krokový motorek regulátoru lpg se pohybuje pořád ve stejných tolerancích. Nechtělo se mi tomu věřit, myslel jsem si že s tím budou problémy, že to může třeba nestíhat dodávat lpg ale překvapivě a zcela pro mne paradoxně to funguje parádně a to i v těhle přechodových režimech. Na rozdíl od Prins a jednotky závislé na emulaci z ECU auta. Takže pro tunily je LPG jasná volba nastaví se tam bohatost vždycky správně podle lambdasondy, můžete dělat úpravy na motoru jakékoliv.
Dokonce s nastavováním je to tak že můžete na pevno ubrat pozici na krok motorku aby byla směs jenom chudá. A přitom nastavit že při třeba na půl nebo třičtvrtě sešlápnutém akcelerátoru (nastavuje se hodnota 0až 5V na TPS) se objeví možnost obohatit směs o třeba 10% od základní pozice nebo kolik si nastavíte. Takže auto jede na chudou směs najednou na to lidově dupnete, ECU plynu přidá nějaké kroky na víc a dojde k obohacení :-D což je celkem parádní protože plán je takový že namontuji širokopásmovku sešteluji a nechám s klasickou lambdasondou :-D
Funguje to tak, že po přidání se tam objeví třeba plus deset kroků a postupně se ubírá jakmile LS kmitne zastaví se. (Při nízkém zatížení kmitá.) Což je vlastně lepší než kdyby to kmitalo protože se plyn nastaví na stejnou úroveň a při využívání maximálního výkonu nedochází k ochuzování. Prostě stejný princip jak ECU u auta.

Jinak u mojeho bingo M je úplně na nic… asi chyba z výroby je tam špatná emulace lambdasondy kmitá hezky to všechna čest ale její rozsah je od nuly do 0,8v což je naprosto špatně !!! Tím pádem řj si neustále myslí že je tam málo benzínu a adaptace byly na +25% tak jsem emulaci vstupu vypnul tím pádem ale řj auta spadne po nějaké době do chyby. Doufám, že se ta chyba projevuje jen na řízení paliva a né třeba na řízení předstihu… Mám v plánu bingo M rozdělat a opravit tam ten nezbedný kus křemíku který to způsobuje.

Funkce Cut-OFF funguje tak že při každém zapnutí motoru si RJ sama odečte nulovou hodnotu TPS a tu považuje za základní Nečinnost čidla ve volnoběhu je zase jen pro auta typu felicie kdy se pootevíráním klapky řídí přívod vzduchu ve volnoběhu. Ovšem pokud váž vůz tuto funkci nemá je zde nejlepší nastavit minimální hodnotu. Při jízdě s aktivovaným Cut-OFF se u mého auta s neřízenou klapkou oběvovalo že při každém přeřazení a následném přidání plynu auto škublo. Jelikož ECU lpg si myslela že chci brzdit motorem a následně po přidání jel motor chvíli bez LPG to než se mým šíleně dlouhým parožím tam dostalo tak auto při náhlém záběru razantně škublo.
Problém jsem vyřešil tak že na vodič pro TPS jsem nainstaloval diodu a kondenzátor o hodnotě O,68Mf to jsou asi 3s k dobru 1Mf bylo asi 5s. je to jednoduché efektní a laciné řešení. Tak po té je opět možno brzdit s kopce motorem bez toho aby člověk spotřebovával palivo.
(M je jako mikro nechce se mi špekulovat nad tím jak sem dostat ten znak)



Mix LPG
Všimnul jsem si zajímavé věci u mého mixu, trochu jsem ho předělával, byl z felície MBB nebo něčeho takového. Po vrácení původního jsem mix sešteloval tak že na volnoběh měl hodnotu kolem 100 a v zátěži 80 což je naprosto nevhodné. Když jsem ubral tlaku na reduktoru lovtec plastovým šroubkem a nastavil volnoběh, aby dopovídal 70 tak v zátěži hodnota byla taktéž kolem 80
Můj směšovač fungoval, když byl v zátěži tak na 200 a volnoběh byl na 40 což je asi moc velký rozdíl takže by v tomto případě mělo stačit podpořit nasávání plynu zvětšením štěrbiny. Rozhodl jsem se že toto ještě vyzkouším.
Takže zvětšení štěrbiny vedlo k vyrovnání hodnot volnoběhu a zátěže takže v zátěži je teď hodnota o 40 větší než na volnoběh. Taktéž jsem viděl škodu 130 s turbem která jela na LPG v podstatě jediný rozdíl byl v tom že na lpg lowtec připojil podtlakové hadice aby v případě zvětšení tlaku i LPG měl větší tlak. Na videu mu to fungovalo dokonale :-D Takže ani s náporovým sáním nebude problém.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 25 zář 2014 18:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Co je spatneho na emulaci lambdy 0 az 0,8Voltu ?
Ten integracni clen u TPS mas doufam jen smerem k LPG a ne i k ECU. Jinak bys mel chude prechody.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 27 zář 2014 22:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Ano ten integrační člen je jen k ecu LPG a té to naštěstí nevadí. no a ta emulace způsobuje, že ECU neustále přidává benzín protože si myslí že je ho tam málo tak potom jsou adaptace na +25% a nechce to startovat :-D ono možná kdyby to bylo 0,2 až 0,8 tak by to bylo v pořádku ale prostě ta ECU je z toho na větvi.... a člověk aby to pak málem roztláčel :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 28 zář 2014 21:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Presne hodnoty napeti by na to nemely mit vliv. Tedy pokud je to skokovy signal od dorazu k dorazu.
To spis strida toho signalu nebude uplne presne 50 ku 50ti.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014 18:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
Dnes spatřeno jedno oranžove cabrio v Popůvkach. Byl si to ty?

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 01 říj 2014 20:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
a k čemu je dobré ladit LPG :lol: :lol: :lol:

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 06 říj 2014 13:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Ano byl jsem to já :-D Máte tam dobrého doktora přez klouby :-D (v Kojetíně)

LPG je v základu vlastně strašně nedokonale a votunit :-D lze všechno :-D Možná rád tuním :wink: To poznání s toho dostat víc :-D líbí se mi ta adaptivita lpg a nízké náklady.

Naposled dosáhnutá spotřeba na LPG 7,5l LPG na 100km měřeno na 500km a nebyl to žádný kloboučnický styl :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 15 říj 2014 07:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže jsem se konečně dostal k tomu abych doplnil nějaké info o řízení motoru k mým poznámkám z Forddiag tímto Tomíkovi děkuji. A kdyby někdo chtěl ve fordu rozjet něco jiného než origo ECU.
Tak si myslím že se mu to bude hodit :-)

http://ulozto.cz/xYtuWvxY/rizeni-motoru-xlsx

Na výše uvedeném odkazu jsou mapy předstihu či jak se do do chuja píše a dávkování paliva a tak..
No uvidíte vy si to přeberete. :-)

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 15 říj 2014 13:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
ta mapa přdstihu se mi zdá hodně mimo.. při 3500 ot a zatížení 70% předstih 13° ??
to sáme ani ne 20°při plném zatížení ve vysokých otáčkách?

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 23 říj 2014 15:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Nevím no takto mi to vyšlo ale klidně řekni co máš odpozorované ty. Jsem zvědavý :-D Co mám druhou mapu tak vypadá úplně jinak. Tu mám myslím od tebe.
každopádně těch 10° je vřadě. Jinak dával jsem si záležet aby to odpovídalo.
Ono víc jak těch 75% zatížení nejde v tech otáčkách vytáhnout. Možná že je to jen tak že ty sloupce zatížení matou.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 12 pro 2014 14:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zdarec palec!!! tak silentbloky už jsou ve fázi napichaných kroužků a válečů :-D

http://www.jpeg.cz/images/2014/12/12/QWeXg.jpg

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 20 led 2015 13:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Takže na mém nejkrásnějším FOrdovi se objevila druhá vážnější závada která vyžadovala možná taky ne nějaký ten zásah :-D a to jest přibržďování levého předního kotouče. Já si říkal co to nechce jet ani s kopce :-D na parkovišti!!! Protože tam se dělají Go jsem se koukl víc na tu brzdu a přišel na to že jsem pěkný šlendrián a měl to opravit již dávno... :-D Nic vážného drhlo to na těch gumkách.

S touto okolností v garáži opravuji 1mondeo s názvem Cougar a tak jsem si říkal co když ty přední opravné sady budou po osmi letech stejné :-D a hleď :-D jsou :-D Takže v sobotu jsem je rovnou celé přetěsnil aby Cabrio zase pěkně frčelo. Ve středu se jedu podívat do Galanty tak ať mají kluci radost :-D
Takže ford je tak dobrý že po osmi letech nemusel na konstrukci předních brzd šáhnout :-D lol

Jinak ATF Dextron3 v anc food stojí 127kč litr samo rozlévaný a 10W-40 je tam za 95kč/l

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp
PříspěvekNapsal: 20 led 2015 15:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
a já myslel že třmeny vyrábí ATE a Bendix :D :D ne Ford..

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz