fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Cabrio XR3i 1.8 130hp http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=30269 |
Stránka 6 z 6 |
Autor: | Rosťa-RS [ 20 led 2015 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
No když tak nad tím přemýšlíš máš pravdu ale jsou na fordovi takže jsou to fordí brzdy |
Autor: | Rosťa-RS [ 13 úno 2015 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Musím se pochlubit je to tu a vypadá to solidně |
Autor: | Rosťa-RS [ 28 úno 2015 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Tak borci co čert nechtěl po půl roce jsem se konečně vybičoval vyměnit to stupidně kapající topení ch jo je to fakt za trest a to tedy dvojitý trvalo mi dvě hodiny než jem ho dostal ven... navíc při tom rozdělávání jsem přišel na spoustu nepořádku a spoustu věcí co bych chtěl otunit :_D Ch jo... Tak nějaké foto... Třeba mi není jasný význam tohoto.... http://www.jpeg.cz/images/2015/02/28/6FDMg.jpg A tady mé otuněné řízení Ještě při té příležitosti proběhla úprava vnitřních klapek samo že komplet vyčištění a změna kanálů aby se první odmlžovalo okno u řidiče a né naopak protože to se fordovi fakt nepovedlo |
Autor: | Rosťa-RS [ 23 bře 2015 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Borci musím říct že na benzín jezdit s AFR kolem 0,8 je úžasné tomu se říká zátah Celkově musím říct že širokopásmovka je velmi zajímavá hračka Musím dát fotky |
Autor: | anthAn [ 23 bře 2015 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Co básník myslel tímhle? .. nevypadá to zrovna bytelně a bezpečně |
Autor: | Wizzy [ 24 bře 2015 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Pěkný bastl Někomu se rozpadl posuvný sloupek řízení, tak z něj uprasil "pevný"? |
Autor: | Radek124 [ 28 bře 2015 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
0.8 AFR neexistuje protože to není ani v rozsahu WB lambdy.. když už tak 0.8 lambda.. a i tak je to celkem hodně bohaté protože 0.8 lambda je nějakých 11.8 AFR což už je tak na hraně zeteca v atmosferické verzi.. |
Autor: | Rosťa-RS [ 30 bře 2015 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
K tomu bastlu řízení.. Ne nerozpadlo se mi nic jen mi vadilo jak je to nepevné a tak nějak se to hýbe. Rozpadnout by se nic nemělo v podstatě jsem na to jen přidával materiál tak o to strach nemám. Pěkně pevně to všechno teď drží Nejbrutálnější úprava byla nejefektivnější Tak s tím AFR se omlouvám.... Zajímám se o to krátce a tu terminologii nemám ještě zvládnutou. 0,8 lambda jasan no k tématu ono někde existuje tabulka toho co zetec zvládne a co ne ? Protože to s tím pak valí jako bych koně vyměnil za ďábly |
Autor: | Radek124 [ 01 dub 2015 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
jinak řečeno ta AF je už dost na obyč atmosferu která nemá velký KP.. tím že to je moc bohate tak může být i vysoká teplota spalin a tím pádem ventily atd z toho nebude mít radost |
Autor: | Wizzy [ 02 dub 2015 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
0,8-0,9 ještě není taková krize.. A bohatá směs podle mě spalovací prostor spíš ochlazuje, než ohřívá. http://www.ssamp-krnov.cz/upload/soubory/00182.pdf |
Autor: | Rosťa-RS [ 02 dub 2015 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Já na to stabilně nejezdím nemám tam připojenou lambdasondu a když jedu na benzín je to takto. Najel jsem na to tak cca 20km Jinak jasně už chápu jak to myslíte. Bohatá směs propálený písty a tak... Každopádně dík za reakci teď jsem dal menší váhu vzduchu a mám to kolem 0,9 až 1,1 |
Autor: | Radek124 [ 03 dub 2015 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
bohužel přesný předstih s kterým bys auto naladil na 100% nzjistíš bez monitoringu progese tlaku ve spálovací komoře.. |
Autor: | Rosťa-RS [ 21 dub 2015 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Borci tak jsem na auto dal obutí s cougara takže 205/55 r 16 a teda musím říct že špica spolu s diezlovskou převodovkou na to moje dlouhé cestování je to super přesnější údaje dodám ale při 90kmh mám cca 2100ot/min takže při 130 mám nějakých 3100ot/min což když jsem měl kola takové jaké mají být tedy 195/50R15 a převodovku MTX co má být na RS2000 a nebo na mém XR3i jsem při 3100ot/min měl rychlost 90km/h Taže vlastně jako bych měl šestku. Zajisté je to trochu línější čtverka při 50kmh se ve městě dá rozjíždění nebo jízda do kopce je taktéž v klidu ale tachometr mi pořád ještě nadměřuje o cca 4km ale větší kola už nemám jinak líbí se mi že to na těch velkých kolech tak nedrncá |
Autor: | Rosťa-RS [ 27 črc 2015 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Cabrio XR3i 1.8 130hp |
Takže milí zlatí nemožné se stalo skutečností. Můj krásný zlatý ford začal špatně startovat První jsem vyměnil baterii jsem si říkal přeci jen má 44Ah baterie Varta bue 5 let no a cougar jednu potřebuje jenže nic tím to nebylo. Pak následovalo vyměnění startéru za jiný který jsem zgenerálkoval protože můj původní startér tam vevnitř měl prasklou tu klec a občas při delším startování prostě jakoby se startér začal točit na prázdno... Říkal jsem si když už to blbě chytá tak ať to nemusím aspoň tlačit Tak pořád jezdím na LPG tak moudré hlavy řekly určitě budeš mít špatný benzín po vyjetí nádrže a natankování nového se nic nezlepšilo. Tak jsem změřil tlaky na liště taky v pořádku. Si říkám furt frčím na benzín možná že jsou ty vstřiky prostě už špinavé :_D namontoval jsem druhé a spíš se to startování zhoršilo. (Papírově měly dávat méně paliva) Následovala výměna ŘJ a už jsem tak nějak začínal rozvážně přemýšlet jestli po těch 140tis km by to nechtělo udělat hlavu protože zapoměl jsem říct startovalo to špatně jen jako studené. Nuže nyní po čtyřech měsících a najetí 15tis km jsem onu kouzelnou záhadu zdá se přeci jen rozluštil. V čera jsem seděl u mého známého Tomíka a tak jsem si stěžoval na tu mou oranžovou potvoru co mi to jen dělá.... No a při tom stěžování mi řekl jestli by to nemohlo dělat ono čidlo polohy klikového hřídele. Doma jsem zača hledat nějaké v šuplících nakonec jsem vytáhl to čidlo z cougara... Jenže bylo obité a prasklé od pružiny co létala u spojky (Doufám že kousek pružiny nezůstal za setrvákem a nebude pokračovat ve své zkázonosné činnosti.) Ten cougar je teda zdá se taky dáreček ale nicméně po změření mělo hodnotu 436 ohmů no a čidlo co jsem před 5 lety z blbosti kupoval nové mělo hodnotu 467 ohmů nicméně každopádně na to nakřáplé čidlo s cougara to startuje parádně, řekl bych tak jak dřív origo čidlo má mít 400 ohmů plus mínus 10%. Takže po výměně všecho i svíček to jsem zapomněl zmínit, to nakonec bylo čidlo polohy klikového hřídele. |
Stránka 6 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |