AD1: 17 už jsou doma, chybí mi 2 gumy na přezutí (215/45 (Z)R17) ... kola stříbrný, límce leštěý a trochu zoxidovaný, ale letos to dam takhle
Express is over Dneska jsem ho prodal kámošovi, kde si dojezdí svoje poslední 4,5 měsíce na stavbě a půjde přetavit na Škodu Karoq. Trochu nostalgie - byli jsme spolu přes 6 let (od ledna 2011), z toho posledního 1,5 roku už i s turbínou ... milion věcí měněno, z toho 500 000 věcí měněno opakovaně, jedna tabule plechu atd...
Pro ty, co budou tvrdit, že je to škoda, tak asi není. Koroze byla v tolika dalších místech a zákoutích, kde se to po dalších 50 let nevyplatí vařit. Do toho dobová koreknost (veterán) byla v háji ineriérem z MK7 a vevařením lemu z nissan cherry. S autem jsem si užil hodně zábavy, pár cest na laně/platě. To auto bylo vlastně už na odpis když jsem ho přivezl, ale mojí tvrdohlavostí (+ rozpočet studenta) jsem kdejakou blbost radši hodiny opravoval (nebo se s tim naučil žít a prohlásil to za vlastnost), než přistoupit na drahou výměnu auta nebo zásah servisu. Hodně jsem se naučil i třeba o ochraně proti korozi na vařených částech ... sledováním jak mi to začíná znova hnít..
Dík patří jerikkovi, který mi dohodil inzerát a já si stihl zavolat první. Pak Lamovi (tady bych všelijaký výpomoci a záchrany vypisoval dlouho) a nakonec walkerovi, který mě na mých prvních čáskách 2010 zblbnul do expressa.
Fotka dostává svému motivu...
|