fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ford Escort [1.8 TD - 66kW][1.6 16v - 66kW] http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=33449 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Raito [ 06 črc 2011 12:33 ] |
Předmět příspěvku: | Ford Escort [1.8 TD - 66kW][1.6 16v - 66kW] |
Zdravim, doufám, že jsem natrefil na správnou sekci fóra, kde se představují vozidla. Chtěl bych se pochlubit se svym Escortíkem, kterýho mam teprve druhej den. Zatim vypadá, jakoby se měl každou chvíli rozpadnout, píská klíňák, otáčkoměr nefunguje a každý kolo drží jiná matka, takže s tim nejezdim. Nicméně plány do budoucna jsou a hodlám se mu řádně věnovat a udělat z toho pořadný auto Získal jsem ho výměnou za Fiat Punto 1.2SX '93. Specifikace: - Ford Escort 1995 Coupe - 1.8 TurboDiesel - RFD 66kW/5 500rpm - Manuál - Servo Práce na tom je opravdu spousta a teď jsem dodělal školu, takže jsem bez korunek přes prázdniny, snad bude nějaká brigáda do září, pak nastupuji do firmy takže se tomu budu moct pořádně věnovat Pár foteček: [EDIT] 18.9.2011 jsem si přivezl ještě Escort MkVII Combi '98 1.6 16v, více info zde: http://fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&p=428108#p427998 |
Autor: | angličák [ 06 črc 2011 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Drzim palce, ovsem kdyz vidim ty fotky, tak musim chte nechte rict, ze bych to dojezdil a zahodil, pokud se to driv nedojezdi samo. Jak vidim ty prahy, tak ani snad vic videti netreba. |
Autor: | Malfis [ 06 črc 2011 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Viděl jsem daleko horší prahy a nebylo to tak zlé nakonec Ukaž nám nosníky |
Autor: | Raito [ 06 črc 2011 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
snad to půjde, taky už sem viděl auta v horšim stavu a nakonec se s tim dalo pracovat. Nosníky a vůbec spodek nafotim až se dostanu nějak na rampu, možná snad zejtra |
Autor: | skaldal [ 07 črc 2011 07:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Raito píše: už sem viděl auta v horšim stavu a nakonec se s tim dalo pracovat To je sice hezký, ale na to je potřeba peníze!!!! A popravdě když už bych si chtěl udělat pěknýho Escorta, tak bych ty peníze rozhodně necpal do tohohle omlácenýho vraku, ale koupil bych nějakýho zachovalejšího a tohohle dojezdil a sešrotoval, jak psal angli. Ono totiž pokud to s nějakou renovací myslíš vážně, tak kupní cena je minimální část z toho, na kolik tě to celý vyjde. Ale to tě nechci nijak strašit, jen mě baví, kolik nadšenců co si koupí první "auto" mají takové plány a nakonec to skončí v kopřivách nebo ve šrotě. Nebo to "udělání" auta probíhá tak, že si koupí štětku a pixlu červené barvy, všechno shnilý přetřou (brzdy i s brzdnou plochou), nalepěj na auto různý cirkusárny a tím renovace končí. |
Autor: | Raito [ 07 črc 2011 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Však tyhle obavy chápu, byl jsem toho svědkem u pár lidí (nejčastěji s auty jako VW Golf 3 a Favorit) ale jak jsem řekl, peníze budou a moje první a snad ani poslední auto to neni Dokážu k tomu mít svůj zvláštní cit a vymazlit si to. A trochu už s tím mam zkušenosti. Předtím jsem měl Fiata Punto a když sem to dostal do rukou tak to byl taky víceméně vrak ale postupně sem si to dal dohromady a to při škole, kdy sem dělal jen občas brigády. Celej motor sem přetěsnil a víc jak půlku dílů vyměnil, z hromady železa mezi kolama sem udělal zpět nápravu, dělal jsem rozkopanou elektriku po předchozím majiteli... zkrátka vim co to obnáší, i když tohle bude chtít víc práce, a nervy na to mám |
Autor: | skaldal [ 07 črc 2011 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
OK, tak budu držet palce a sledovat. |
Autor: | angličák [ 07 črc 2011 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
A nebylo by lepsi venovat svuj drahocenny cas nejakemu zajimavejsimu vozu??? "Renovovat" Mk.VII TD mi prijde jako totalni mrhani casem...sle pokud jsi presvedcen o to, ze to smysl ma, tak ti preju pevne nervy a dobrou naladu |
Autor: | Jenda080 [ 07 črc 2011 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Zalez co mas proti Mk.VII TD..to si opravu nezaslouzi? |
Autor: | Raito [ 07 črc 2011 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Nehledim na to jestli to je moje snový auto nebo ne, zkrátka mi celkem dost padlo do oka a i kdybych šel časem do jinýho auta tak si ho nechám pro přítelkyni A pracovat na tom mě prostě baví |
Autor: | anthAn [ 07 črc 2011 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Raito píše: ..... A pracovat na tom mě prostě baví Přesně tak a tohle je věc, kterou už angličák nechápe, protože mu escorti zhnusili život
|
Autor: | hks23 [ 07 črc 2011 16:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Zdarec. Taky přeju pevný nervy a pak hodně štastných kilometrů. Taky jsem měl problémy s korozí na nosnícich a ted jsem se ji konečně zbavil. ted prijdou na řadu dily pro motor. Jen nechapu pány inženýry z Fordu dát do 3dvéřáka 1.8TD |
Autor: | Lubak [ 07 črc 2011 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
hks23 píše: Zdarec. Taky přeju pevný nervy a pak hodně štastných kilometrů. Taky jsem měl problémy s korozí na nosnícich a ted jsem se ji konečně zbavil. ted prijdou na řadu dily pro motor. Jen nechapu pány inženýry z Fordu dát do 3dvéřáka 1.8TD Co na tom nechápeš proč 1.8 TD do 3d escorta? Hold někdo chce naftu do jakéhokoliv auta to je na každém soudruhoj co si dá pod kapotu ne? |
Autor: | Raito [ 14 srp 2011 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Tak po delší době aktualizuji stav: Hlavní věc je ta, že spodek je (tedy byl) totálně sežranej. Zadní levá část nosníku díky rzi přestala existovat a bylo vůbec zázrak, že při převozu neupadla náprava. Stejně tak vpravo vpředu je u spolujezdce tak 5x5cm díra a dalo se tudyma kouknout na čalounění... Naštěstí mám šikovnýho známýho, u kterýho sem auto nechal a po několika hodinách dřiny to nejduležitější zespod vyvařil a hodil do laku proti korozi. Zbytek podvozku je poměrně dost uzenej ale proklepával sem to a zatim to už "jen" ( ) z 95% vypadá na povrchovou vrstvu a celej spodek proto čeká ještě pořádná oprava a ošetření. Na tom Escrotu bude ještě spousta další práce, po delším koumání a zjišťování už vím následující závady: - Levej zadní tlumič - K.O - Klakson nevim čim to ale nefunguje. V pojistkový skříni na pojistku vůbec nebyly svorky a po čase sem je našel někde hluboko v palubovce. Když jsem tam hodil pojistku tak to ani nemuklo. Podivný bylo, že ze svorek vedl oranžovej a černej kabel ale když sem koukal letmo ke klaksonu tak z něj vedl fialovej a černej. Zatim sem to ale nehrotil a bude to teprve předmětem šetření - Zadní stěrač bez odezvy, nevim jestli motorek nebo jen vedení, neměřil sem zatím. - Mlhovky zadní vpředu ani nejsou, vzadu fungujou ale je tu problém s jejich tlačítkem. Nechce zůstat zamáčklý... - Levá přední brzda když sem to projížděl tak auto brzdilo vcelku fajn ale problém byl, že když jsem jel pomalu (cca 25km/h) a z lehka sešláp brzdu, začly se ozývat podivné zvuky, vyloženě jak kdyby něco vlevo vpředu o něco dřelo. Byl to vyloženě zvuk jak kdyby kolo šoupalo o podběh ale dělala to brzda. - Ruční brzda - K.O - Baterka - 15% životnost - Otáčkoměr nejspíš kvůli změně motoru jsou jiný budíky. Už jsem si zde i různě po netu našel několik návodů jak ho zprovoznit tak uvidíme Nejsou to až zas takový ohromný průsery a krom toho podvozku se na tom postupně dá a bude pracovat Ten podvozek mne mrzí ale zase jsou tu způsoby, jak tomu autu ještě na pár let vdechnout život a to je to o co mi jde. Krom těchto vyjmenovaných je zapotřebí ještě udělat samozřejmě výměna všech srandiček podvozku jako čepy a silenbloky a jak je vidět na fotkách tak zhruba všechny plechy karosérie. Co si vyloženě pochvaluju je motor. Původně je tohle kastle z verze 1.8TD 44kW RVA ale někdo tam dal motor 1.8TD 66kW RFD. Bohužel/naštěstí, mi přijde, že tam nechal původní převodovku, protože při testech na rovinkách se to pozoruhodně rychle dostane na 120 ale už na 90 to řve jak hovado na 4ku a na 5ku sme vytáhli maximálku 170km/h (dle otáčkoměru, můj odhad bude spíš 160 dle toho jak to nadměřuje při nižších rychlostech v porovnání s naměřenýma hodnotama z radaru) a už nemělo tednenci to tlačit. Přijde mi, že kdyby byla převodovka delší nebo měla aspoň 6tej kvalt, tak by to tam sedělo daleko líp, alespoň v porovnání třeba s 1.8DT Laguna Combi, která dokáže vytlačit až na 220km/h. A nepotřebuju slyšet, že to mam radši hodit ze skály a sešrotovat Během dneška ještě přihodim fotky |
Autor: | -daggy- [ 15 srp 2011 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Raito píše: - Mlhovky zadní vpředu ani nejsou, vzadu fungujou ale je tu problém s jejich tlačítkem. Nechce zůstat zamáčklý... To poznam, na fieste som zadnou hmlovkou vyblikal celu morzeovku kym to ostalo zatlacene a svietilo to neprerusovanie. Pomohla az vymena tlacitka |
Autor: | pbjun [ 02 zář 2011 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
Jj mlhovka ma rychle a levne reseni - kup tlacitko Taky sem na prvni fieste menil... |
Autor: | KKKuba [ 02 zář 2011 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.8TD 66kW |
ono taky konkrétně u fiesty záleží jak je usazenej ten plast okolo, ne vždy to musí být vina tlačítka.. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |