fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Escort MK.VII 2.0 16V by Radek
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=33452
Stránka 21 z 22

Autor:  Radek124 [ 29 kvě 2014 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

něco málo trubek cca 5m na výfuk a 2 metry na sání výfuk teda 70mm -2,75" ( stejný průměr jaký vyrábí miltek na RS) a sání je 63mm tak jako velikost IC atd.. ještě nějaké trubky a kolena mám už schované bokem včetně tlumičů
Obrázek

a samozřejmě se mi origo sání vůbec nelíbí :D tak...
Obrázek
Obrázek

Autor:  ferguson [ 29 kvě 2014 21:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

Nie som v tom velmi zbehly, ale nebudu mat posledne valce malo vzduchu? Aj seriove sanie je trochu ladene, aby prisun vzduchu bol rovnaky pre kazdy valec.

Autor:  anthAn [ 29 kvě 2014 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

To je jednoduchý, stačí 4 WB-lambdy a muže si každej válec řídit samostatně nebo aspoň 4xEGT aby viděl, jestli je někde nějakej nedostatek :D :D :D
Ale radek to má určitě odsimulovaný jako chlapec tady http://passionford.com/forum/restoratio ... or-yb.html

Autor:  Radek124 [ 31 kvě 2014 19:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

výroba středového tlumiče
Obrázek

hotovo
Obrázek
Obrázek

Obrázek

jinak sání je hotové včetně vedení od turba do IC . kousek výfuku již je hotov..

Autor:  Wizzy [ 02 čer 2014 07:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

Tož pěkně si hraješ :smt023 :smt023 Ty hranaté sací 'parohy' mi sice mocnelíbit, jsou aerodynamické asi jak Karosa, vevnitř to bude samý vír, žádné laminární proudění (klasické parohy se s hlavou nespasovávají jen tak ze srandy), ale to je jen můj detailismus, tohle v pohodě přetlačíš turbem... S čím ale budeš mít větší problém, tak nikde mezi IC a motorem nevidím pružný spoj - pokud motor nemáš natvrdo do kastle, neutrhne ti to někde, jak se na silentblocích mele? :smt017

Autor:  Radek124 [ 02 čer 2014 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

ten vnitřek potrubí sacího je právě ideální až moc ty víry budou přesně tak jak mají být pro lepší plnění 8)
a pružné spoje staří bohatě u kalpy a u IC motor se moc ehne stejně

Autor:  Radek124 [ 03 črc 2014 21:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

tlačím už 0.8 bar a mám strach co to bude delat při 1.6 bar :D :D doposud sem talčil nakych 0.55 a už tak sem to vytíhal na 250 celkem rychle :D:D na vode se s tím nedá jezdit :lol: :lol:

Autor:  Malfis [ 04 črc 2014 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

No tak hlavně už to video ať ti věříme :-D

Autor:  Fordak33 [ 04 črc 2014 23:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

Při 1.6Bar se splaší poníci a ukážou ti co je nechtěnej offroad ala ende schluss :-D.. Nebo to vzdá část auta..

Autor:  miki21 [ 07 črc 2014 22:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

:arrow: viewtopic.php?f=2&t=57348 :shock:

Autor:  Wizzy [ 09 črc 2014 07:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

O kastli tam nepíše, jestli ji tím motorem neroztrhal nebo nepotunil o strom či jiný zemědělský objekt..doufám, že ne ;-)
Jinak by to mohl být klasický scénář. Začneš valit prachy do Escorta a jednou s hrůzou zjistíš, kolik v tom už máš a pořád je to 'jen' Escort. Pak se svezeš v 'obyč' ST/RS Focusu (přičemž ty ST bys za ty prachy už mohl mít dvě) a zjistíš, že to auto je úplně někde jinde - hlavně podvozek, co si budem vykládat. Tak prodáš se ztrátou Escorta a všechno kolem něj. koupíš Focuse a začneš znovu. Pak se svezeš v emkovém BMW..a furt tak dokola :lol:

Autor:  Radek124 [ 09 črc 2014 15:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

st focuse bych nekoupil nikdy v životě at podvozkově tak motoricky to stojí z hovno :lol: :lol:

Autor:  Rosťa-RS [ 12 črc 2014 13:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

prosímtě jaký kompresní poměr máš na tom motoru, a jak vysoko jsi se nakonec dostal s tím tlakem?
Škoda že to prodáváš..

Autor:  Radek124 [ 13 črc 2014 12:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

nevím kolik má ten motor v serii, asi kolem 8.5:1, tlak je zatím sračka naky 1 bar dneska jdu zvednout an 1.2 bary

Autor:  Rosťa-RS [ 13 črc 2014 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

Jo takhle, To je motor, na kterém standartně už turbo bylo ..... tak hodně zdaru :-D

Autor:  Radek124 [ 13 črc 2014 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

jomotor i převodovka je z focuse RS

Autor:  Radek124 [ 14 črc 2014 22:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

https://www.youtube.com/watch?v=_GKYJS2 ... e=youtu.be

Autor:  miki21 [ 14 črc 2014 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

To je hnus, velebnosti. :smt006

Autor:  Fordak33 [ 14 črc 2014 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

To Toledo :smt098.. Čuchnul sis aspoň? :-D

Autor:  Kabrouš [ 15 črc 2014 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort MK.VII 2.0 16V by Radek

Nakonci by byl efektní drift.

Stránka 21 z 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/