fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford Escort mk2 1975
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=55472
Stránka 1 z 1

Autor:  luky3293 [ 28 pro 2012 00:19 ]
Předmět příspěvku:  Ford Escort mk2 1975

Zdravím, nedávno jsem koupil escorta mk2 z roku 75 s motorem 1.3 40 kw. Je dost silně zrezlý ... prahy, lemy, blatníky a další. Ale dnes se mi ho podařílo nastartovat, zítra zkusim project, jestli řadí apod. Rozhodl jsem se že ho udělam na rally historiků. Chci nechat původní 1.3 ale našel jsem že tam dávali těch 40 kw co mam já a ještě nějaký 1.3 s něco kolem 51 kw, nevíte jaký je v těch motorech rozdíl ?? jestli mam shánět ten silnější nebo ne, aby se třeba nelišili jenom ve vačce nebo karburátoru který stejně půjdou jiný. Díky za případný rady nebo tipy.

Fotky jsou zde: http://luky3293.rajce.idnes.cz/Ford_Escort_mk2

Autor:  futura [ 28 pro 2012 10:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Jejda, vitam te mezi pacienty, krasny auti, ocenuju dvoudver, kulaty predni svetla.Jen si nejsem jistej, jestli vis, do ceho jdes, ono konstatovani silne zrezly jeste nemusi vystihovat skutecnou realitu, ale da se vsechno, hlavne to nevzdavej.Koukni v tomhle tematu nekam hodne dozadu, najdes tam dve stejny auta a hodne inspirace a hlavne motivaci najdes na www.turbosport.co.uk.K motorum muzu kouknout do chytry knizky az se k ni dostanu, ty 1,3 jdou trosku mimo mne, vykon se z toho da, ale prece jen je to vic prace a penez, nez vetsi obsah, u cistyho historika to ale ma opodstatneni. Ruzny udaje k tem 1,3 motorum jsou i na http://rcma.free.fr sice jsou to MK1, ale ono je to v zasade stejny a hlavne tam clovek potesi oko.
Pojezdi dokud to drzi pohromade, ta vzpominka te bude motivovat az do toho sahnes, drzim palce, davej sem fotky a postup praci.
Odkud jsi?

Autor:  luky3293 [ 28 pro 2012 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Jsem z chebu, je mi jasný že takový věci sou neskutečně časově i finančně náročný ale počítám s tím. Nejsou pro mě problém opravy ale spíš úpravy. Většinu věci jsem schopen si sám udělat asi až na lakování. Jsem schopnej dat auto do původního stavu, ale dělat na něm úpravy už je horší. Chtěl sem se zbavit těch listů na zadku a dát tam vinuty pružiny, viděl sem na to kit v anglii, rád bych sehnal nebo vymeslel kratší řízení. Ale motor bude nejhorší a nejdražší. Pročítal sem ten projekt jak miloš předělával toho escorta mk2 a z toho sem byl unešenej, krásná a důkladná práce. Až takhle hluboko to nechci dělat, jelikož budu mít původní motor tak nemusim řešit dif a podobný.

Autor:  milos.l [ 28 pro 2012 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

tvar to drží, tak nebude problém to dát dokupy, mrkni s čím jsem začínal já, horší to mít nebudeš :D

kdybys potřeboval nějaký díly, případně radu, klidně piš

fotogalerii ze stavby mýho auta najdeš na www.rwdford.cz

ta 1,3 se dělala s vyšší kompresí - HC

máš homologace? kdyžtak pošlu mailem, na 1,3 bych nějakou měl mít

Autor:  Lubak [ 28 pro 2012 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Tak tomuhle fandím, dávej další fotky z průběhu oprav a hlavně neztrácej naději :-D On je to běh na dlouhou trať

Autor:  Labtec [ 28 pro 2012 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Tohle je podle fotek ještě zdravej escort :wink:

Autor:  luky3293 [ 28 pro 2012 23:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

No ono už to pomalu začíná :) víko rozdělovače je prasklý a k tomu i palec. Zkoušel sem něco od bosche ale je moc malý to víko. Podle štítku je je typ motoru J1 ale na bloku motoru pod svíčkama je vyraženo RK51049, to je sériový číslo nebo co je to ??

Obrázek


Jinak za dnešek sem stihl akorát zkusit kolo co sem si vypůjčil aspoň na zlepšení nálady :D

Obrázek


Je to 14" 7.5 vzadu a ve předu sou užší.

Zítra mam v plánu první jízdu ale chybí mi dodělat podtlakový ovládání rozdělovače a benzinový hadičky. A na víku plovákový komory je kromě přívodu benzinu ještě jeden plastovej vývod a nevim co to má být jestli přepad nebo co, protože když motor běží nic z něj neteče, podtlak tam taky neni tak nevim.

Autor:  luky3293 [ 29 pro 2012 00:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

milos.l píše:
tvar to drží, tak nebude problém to dát dokupy, mrkni s čím jsem začínal já, horší to mít nebudeš :D

kdybys potřeboval nějaký díly, případně radu, klidně piš

fotogalerii ze stavby mýho auta najdeš na http://www.rwdford.cz

ta 1,3 se dělala s vyšší kompresí - HC

máš homologace? kdyžtak pošlu mailem, na 1,3 bych nějakou měl mít



Na tvoje stavby sem koukal s otevřenou pusou fakt klobouk dolů.
čim zvětšili tu kompresi ?? snížením hlavy ? a nemáš náhodou díly na rozdělovač na 1.3 ? potřebuju víko a palec. Dík.
Jinak k autu kromě klíčů nemam vůbec nic, žádnou homologaci ani techničáky jenom štítky co sou na autě :( takže pak pude na veteránský čísla.

Autor:  milos.l [ 29 pro 2012 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Já tyhle x-flow motory moc neznám, ale nepletu-li se, tak to má plochou hlavu i s ventilama v rovině a spalovák je v pístu. Takže kompresi jedině jinejma pístama.

Dvě 1,3ky už sem někomu nechával celý, takže dílů mi moc nezbylo. Jednu další mám v jezdícim autě, ale z toho bych něco bral nerad. Kdyžtak mám kamaráda kterej bude mít. Skoro bych čekal že rozdělovač bude stejnej i s 1,1 a 1,6. Nebo poptej na fordeveru, tam někdo mít bude.

Hoď mi do SZ mail, najdu nějakou homologaci na závodní 1,3ku a pošlu.

Autor:  luky3293 [ 29 pro 2012 23:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Ještě mi nejdou psát SZ jak sem tady novej :-D když tak mi ty pošli svůj a já ti na něj napíšu, dík moc.

Autor:  miki21 [ 30 pro 2012 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Už jdou :smt006 Jinak přeju pevné nervy. :wink:

Autor:  futura [ 31 pro 2012 14:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Na ty veci k rozdelovaci mrkni na www.mjauto.cz, neco tam maji, ale idealni je vedet OEM cislo dilu a hlavne co je to za vyrobce rozdelovace, davali ruzny a dily nejdou zamenit. Ono mozna by se neco naslo i u jinejch prodejcu, ale vzdycky je to sazka do loterie, pokud kupujes na dalku a nemas uplne presny oznaceni. Ono i v krame s vymontovanym dilem bejva potiz nekdy.Spousty veci na upravy ty 1,3 najdes i u Burtona v Anglii, tusim, Burtonpower, to vygooglis. A u tech frantiku, jak jsem daval link mas fotky hlavy a kombinace pistu, chce to jen rozbalit ten levej sloupecek.Fakt tam chces tu 1,3?

Autor:  ČUČO [ 31 pro 2012 21:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

http://auto.bazos.cz/inzerat/20656367/n ... z-foto.php

Autor:  ČUČO [ 31 pro 2012 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

http://auto.bazos.cz/inzerat/20656321/n ... z-foto.php

Autor:  luky3293 [ 01 led 2013 02:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

To nejsou oni ty víčka na rozdělovač, tohle sou moc nový, já mam zajištění na 2 plechový příchytky. Ta anglická stránka je dobrá, je tam fakt hodně věcí. A pro tu 1.3 sem naprosto přesvětčenej, nebude to tak velkej výkon, ale je to původní :)

Autor:  luky3293 [ 01 led 2013 02:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ford Escort mk2 1975

Jinak už sem najel první asi 2 km kolem baráku na zkoušku a sem mile překvapenej živostí i po těch letech :-D Akorát zadek je strašně lehkej a pořád prokluzuje, ale trochu to zpravý ten rám a hlavně širší pneu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/