fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Escort Mk.VII 2.0 NGA http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=55473 |
Stránka 4 z 5 |
Autor: | Malfis [ 08 zář 2014 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Kéž by |
Autor: | Malfis [ 04 říj 2014 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Něco málo z upgradu brzd... |
Autor: | Rosťa-RS [ 06 říj 2014 13:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Ten upgrade ti nežeru!!! Kde jsi je koupil Good práce |
Autor: | Radek124 [ 06 říj 2014 16:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
nejlepší na tom všem je že stač pouhá jedna kaluž nebo bláto a je to všechno na hovno |
Autor: | Rosťa-RS [ 07 říj 2014 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
to znám poslouchej ty šrouby co ti drží náboj máš nové že ? ide mi o to jakou jsi použil pevnostní třídu? Těch šroubů. Jestli jsi je teda měnil |
Autor: | Malfis [ 07 říj 2014 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
ano nové inbus pevnost 12.9. radku já občas beru vapkou auto i zespod tak barvičky stalé vidět jsou |
Autor: | anthAn [ 07 říj 2014 15:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
tak pozor, wapkou zespoda bez problémů foukneš vodu pod gufera .... v ložiskách kol, na převodovce.. |
Autor: | Rosťa-RS [ 10 říj 2014 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Tak už vím proč auto ze spodu neumývám DDííík za ty šrouby vedl jsem polemiku jestli by nestačily 8.8 když ty origo ford nejsou značené |
Autor: | Malfis [ 10 říj 2014 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
8.8 jsou fakt másla ! Na autě jsou snad všude 10... Kup 12.9, je to levné. |
Autor: | Malfis [ 10 říj 2014 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Něco z tvorby brzdového potrubí. Zahodil se komplet mozek a na radu Radka se dělá okruh předek/zadek a jelikož po prvním pokusu kdy mě chcal snad každý spoj, sem se nasral a koupil pořádnou pákovou pertlovačku a jsou pertly jako víno a potrubí u kol nepovede jak je origo okolo tlumičů, ale vyvedu ho zespod z nosníků. |
Autor: | Rosťa-RS [ 12 říj 2014 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Supr krásná práce mozkem myslíš ABS co ? v zadu zátěžák necháváš ? Teoretisky kdyby byl předek předek a pak zadek zadek tak by stačilo vést do zadu jen jednu trubku ? ale asi by to ten zátěžák neureguloval |
Autor: | progip [ 12 říj 2014 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Pořádně si se do toho opřel, jen tak dál Mimochodem, co je to za kola? To jsou Cosworth? |
Autor: | dj.DEKL [ 12 říj 2014 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Jojo |
Autor: | Malfis [ 13 říj 2014 00:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Zátěžák není ano mozkem jsem myslel ABS modul. První vývod mám vyveden na předek a ten zadní dozadu. Časem pokud se bude dělat hydro ručka tk by se mohla udělat jen jedna trubka dozadu a rozvodku až tam do kol. |
Autor: | Rosťa-RS [ 13 říj 2014 07:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
A nebude ten zadek moc brzdit ? jako to budeš mít good míň trubek míň starostí |
Autor: | Malfis [ 13 říj 2014 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
No to se uvidí |
Autor: | Malfis [ 14 říj 2014 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Tak brzdíme, ale že by něco extra to ne, ale tak uvidíme až si to sedne. Jinak další poznatek je ten, že sem 2x odvzdušnoval a žádné bubliny a po nastartování změkne pedal a chodí tvrdý až od půlka cca... IMG_20141013_205039 by malfis1990, on Flickr IMG_20141013_205059 by malfis1990, on Flickr IMG_20141013_123254 by malfis1990, on Flickr IMG_20141013_205027 by malfis1990, on Flickr IMG_20141014_155112 by malfis1990, on Flickr IMG_20141014_155101 by malfis1990, on Flickr IMG_20141014_155051 by malfis1990, on Flickr |
Autor: | Standa [ 20 říj 2014 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
V Hrabyni jsem zkoukl na živo a provedeno moc hezky, jen tak dál ! |
Autor: | Malfis [ 27 říj 2014 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Včerejší jízda v Mostě https://www.youtube.com/watch?v=ZL_xdvSrIvo Bohužel sem si zajel jen jedno kolo, pak po dojetí čára oleje za mnou, kouknu pod auto a vana kapala celkem dost. To že netěsnila vím dlouho, prakticky od té doby co sem složil motor s tím bojuji. Další jízdu jsem nechtěl riskovat a auto odstavil a vozil se nejdříve s PaulemP a pak s Destroyerem. Jediné co mě napadá tomu rapidnímu uniku, že byl olej příliš horký a byla velmi nízka viskozita oleje, protože cestou domů už byla jen vana orosená a nic za běhu motoru nekapalo... další poznatek je, že na zadní brzdy to chce omezovač, je to prebrzděné jako prase o čemž se můžete přesvědčit v čase 6:27 důsledek toho je ten, že všechny 4 gumy jsou v prdeli, mají ubroušený běhoun a bouchá to za jízdy |
Autor: | progip [ 27 říj 2014 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA |
Pěkný zvuk a pěkně si vzal tu koktávu |
Stránka 4 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |