fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Escort Mk.VII 2.0 NGA
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=55473
Stránka 4 z 5

Autor:  Malfis [ 08 zář 2014 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Kéž by :D

Autor:  Malfis [ 04 říj 2014 21:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Něco málo z upgradu brzd... :-P

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Autor:  Rosťa-RS [ 06 říj 2014 13:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Ten upgrade ti nežeru!!! Kde jsi je koupil :-D Good práce :-)

Autor:  Radek124 [ 06 říj 2014 16:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

nejlepší na tom všem je že stač pouhá jedna kaluž nebo bláto a je to všechno na hovno :D :D :D

Autor:  Rosťa-RS [ 07 říj 2014 10:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

:-D to znám :-D poslouchej ty šrouby co ti drží náboj máš nové že ? ide mi o to jakou jsi použil pevnostní třídu? Těch šroubů. Jestli jsi je teda měnil

Autor:  Malfis [ 07 říj 2014 15:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

ano nové inbus pevnost 12.9.

radku já občas beru vapkou auto i zespod tak barvičky stalé vidět jsou :D

Autor:  anthAn [ 07 říj 2014 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

tak pozor, wapkou zespoda bez problémů foukneš vodu pod gufera .... v ložiskách kol, na převodovce..

Autor:  Rosťa-RS [ 10 říj 2014 12:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Tak už vím proč auto ze spodu neumývám :-D DDííík za ty šrouby :-D vedl jsem polemiku jestli by nestačily 8.8 :-D když ty origo ford nejsou značené

Autor:  Malfis [ 10 říj 2014 14:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

8.8 jsou fakt másla ! Na autě jsou snad všude 10... Kup 12.9, je to levné.

Autor:  Malfis [ 10 říj 2014 20:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Něco z tvorby brzdového potrubí. Zahodil se komplet mozek a na radu Radka se dělá okruh předek/zadek :wink: a jelikož po prvním pokusu kdy mě chcal snad každý spoj, sem se nasral a koupil pořádnou pákovou pertlovačku a jsou pertly jako víno :wink: a potrubí u kol nepovede jak je origo okolo tlumičů, ale vyvedu ho zespod z nosníků.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Autor:  Rosťa-RS [ 12 říj 2014 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Supr krásná práce :-) mozkem myslíš ABS co ? :-D v zadu zátěžák necháváš ? Teoretisky kdyby byl předek předek a pak zadek zadek tak by stačilo vést do zadu jen jednu trubku ? :-D ale asi by to ten zátěžák neureguloval :-(

Autor:  progip [ 12 říj 2014 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Pořádně si se do toho opřel, jen tak dál :smt041
Mimochodem, co je to za kola? To jsou Cosworth?

Autor:  dj.DEKL [ 12 říj 2014 21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Jojo :smt023

Autor:  Malfis [ 13 říj 2014 00:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Zátěžák není :-D ano mozkem jsem myslel ABS modul. První vývod mám vyveden na předek a ten zadní dozadu. Časem pokud se bude dělat hydro ručka tk by se mohla udělat jen jedna trubka dozadu a rozvodku až tam do kol.

Autor:  Rosťa-RS [ 13 říj 2014 07:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

A nebude ten zadek moc brzdit ? jako to budeš mít good :-D míň trubek míň starostí :-D

Autor:  Malfis [ 13 říj 2014 10:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

No to se uvidí :-D

Autor:  Malfis [ 14 říj 2014 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Tak brzdíme, ale že by něco extra to ne, ale tak uvidíme až si to sedne. Jinak další poznatek je ten, že sem 2x odvzdušnoval a žádné bubliny a po nastartování změkne pedal a chodí tvrdý až od půlka cca... :x

ObrázekIMG_20141013_205039 by malfis1990, on Flickr

ObrázekIMG_20141013_205059 by malfis1990, on Flickr

ObrázekIMG_20141013_123254 by malfis1990, on Flickr

ObrázekIMG_20141013_205027 by malfis1990, on Flickr

ObrázekIMG_20141014_155112 by malfis1990, on Flickr

ObrázekIMG_20141014_155101 by malfis1990, on Flickr

ObrázekIMG_20141014_155051 by malfis1990, on Flickr

Autor:  Standa [ 20 říj 2014 09:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

V Hrabyni jsem zkoukl na živo a provedeno moc hezky, jen tak dál !

Autor:  Malfis [ 27 říj 2014 14:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Včerejší jízda v Mostě

https://www.youtube.com/watch?v=ZL_xdvSrIvo

Bohužel sem si zajel jen jedno kolo, pak po dojetí čára oleje za mnou, kouknu pod auto a vana kapala celkem dost. To že netěsnila vím dlouho, prakticky od té doby co sem složil motor s tím bojuji. Další jízdu jsem nechtěl riskovat a auto odstavil a vozil se nejdříve s PaulemP a pak s Destroyerem. Jediné co mě napadá tomu rapidnímu uniku, že byl olej příliš horký a byla velmi nízka viskozita oleje, protože cestou domů už byla jen vana orosená a nic za běhu motoru nekapalo... další poznatek je, že na zadní brzdy to chce omezovač, je to prebrzděné jako prase o čemž se můžete přesvědčit v čase 6:27 :D důsledek toho je ten, že všechny 4 gumy jsou v prdeli, mají ubroušený běhoun a bouchá to za jízdy :-x

Autor:  progip [ 27 říj 2014 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Escort Mk.VII 2.0 NGA

Pěkný zvuk
a pěkně si vzal tu koktávu :-D

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/