fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Escort MKVII - Dar-nedar http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=48&t=55904 |
Stránka 1 z 7 |
Autor: | Maxx [ 04 dub 2013 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
DeathVeronica píše: Zdravím, po delším uvažování jsem se rozhodla hodit sem pár fotek mého "Sexforda" a něco o něm... zajímavej název, z čeho vznikl? ![]() Jinak držím palce, sypat takové sumy do tohoto povozu a snaha udržet ho i přes tyhle náklady při životě trochu hraničí s masochismem (ale to je jen můj subjektivní názor), pokud ho miluješ, není co řešit ![]() Tak hodně štěstí, pevné nervy při opravách a úpravách a hlavně hodně km bez nehody ![]() |
Autor: | tomin [ 04 dub 2013 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
Jestli se na technicky dotkne nosniku, coz dotkne, protoze vedi ze to na Escach hori, tak ti ho prodloubne i sirkou a tak neprojdes. ![]() ![]() edit: ted koukam ze Maxx ma stejny nazor. ![]() |
Autor: | DeathVeronica [ 04 dub 2013 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
Sexford vznikl už u starýho auta mýho ex - měl taky escorta ale hatchback v benzínu a tak nějak mu to celou cestu pořád cukalo že to vypadalo jako když tam celou cestu někdo ... ![]() ![]() Jinak spodek je bez rezu, tam na tom nic nenajdou, servisák mi řikal že takhle krásnej spodek u Esca ještě neviděl, na podzim jsem ho měla nechat ošetřit, jenže nebyla dvojka navíc, tak snad to tuhle zimu přežilo, to jsem ještě nekoukala. Prej i výfuk je v tak supr stavu že přežije celý auto. No ono totiž hlavně sice to od roku 2003 stojí pořád venku, ale letos to byla první zima kterou odjezdil, jinak vždycky celou zimu stál, tak to nemělo co rozežrat ![]() A prachy do toho cpu postupně, hlavně nejvíc stály rozvody, pak to vyvaření a pak repas alternátoru (věděli jste že bez alternátoru se dá jezdit i týden? ![]() Děkuji za přání k mnoha km bez nehody, už je to skoro dva roky co jsem se s něčím/někým drcla, tak snad už můžu říct že jsem vyježděná ![]() |
Autor: | Maxx [ 04 dub 2013 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
tak pokud je zdravej spodek (což je u Escorta dnes už téměř zázrak) tak je to celkem důvod ho nechat doma. To startování a spotřeba by se mi ale nelíbilo, nezačalo to náhodou zlobit po těch rozvodech? Docela bych to tipoval že se úplně nepovedly... Bez alternátoru se jezdit dá, ale jen s nafotvým autem ![]() ![]() Jinak mám doma pár pitomostí na delfína, třeba koženej béžovej volant s airbagem, kdybys pro něj našla využití ![]() a ještě jeden pitomej dotaz - jak jsi přišla k tomu nicku? ![]() edit DEKL: ještě můžeš přihodit foto ![]() |
Autor: | DeathVeronica [ 07 dub 2013 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
Spodek se musim preventivně podívat pokud to budu mít možnost někde zvednout, ale ještě na podzim byl zdravej jak rybička, tak snad se to po zimě teď nechytlo. Začínám z tý technický mít slušnej vítr... Jinak taky nejsem až takovej blázen že bych doma nechávala starou plesnivou rezavou hajtru, dokud to jezdí a netrousim cestou díly tak je to dobrý ![]() Jinak problémy se startem musely začít ještě když ho měl strejda, já už si ho brala s tím že to moc nechytalo, ale bylo to každopádně lepší než teď. Už se 2x měnily žhavičky, jednou kabel k žhavení a mám i novou baterku. A pořád to dělá, teď přes ty mrazy tuplem. Jsem otočila klíčkem, chvíli ticho a až po cca 3 vteřinách začal vůbec aspoň trošku točit, po věčným přidávání plynu aby motor chytil jak má a neklepal se jen na dva až tři válce mi to holt něco sežere. (Tohle snad na technický zkoumat nebudou ![]() ![]() K nicku jsem přišla už na střední když jsem psala do školních novin, tak nějak to vyplynulo z davu, jsem tak trošku víc tenkrát dávala najevo že poslouchám metal ![]() Já budu mít na závěr taky jeden pitomej dotaz - co znamená "pár pitomostí na delfína"? respektive toho delfína si neumim nikam zapojit k autu.... ![]() ![]() |
Autor: | Mawerick 81 [ 07 dub 2013 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
aj mne to takto chyta,, az nato, ze starter ide,, ale ked chyti, tak na dva valce,, preto startujem s plynom,, a trocha mu pridam,, aj ja som po vymene zhavicov a nic sa nezmenilo,, moj odhad je ze mame nieco s tryskami,, alebo druha moznost, ze spadava nafta,, lebo pri teplom to startuje perfektne.. |
Autor: | Ford [ 07 dub 2013 13:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
a funguje ti ten sytičový nesmysl co je na hlavě motoru a ovládá lankem čerpadlo při studeném startu na přidání nafty |
Autor: | Mawerick 81 [ 07 dub 2013 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
ak mam za seba povedat,, tak ked to rucne potiahnem,, lebo parafinovy termostat samozrejme nefunguje,, tak to chyti na 4 o cosi skor,, ale tym to nebude.. to len pomaha,, ostavam pri probleme s tryskami.. treba ich dat otlakovat,, pripadne nastavit,, alebo ak rozprasuju pod zlym uhlom tak kupit nove. |
Autor: | DeathVeronica [ 07 dub 2013 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
Mě to za tepla taky chytá krásně, třeba dneska bylo u nás na sluničku až kolem 17 stupňů a chytil skoro hned, jen si tak dvakrát, třikrát zakuckal a šlo to i bez plynu. Varianta že je v riti vstřikování už tady byla, ale logickym uvažováním bych řekla že to je v háji ten startér když to po otočení klíčkem nedělalo vůbec nic. Jinak jak tady hoši píšete o nějakých lankách, termostatech a sytičích a tak vůbec nevím co to je a kde bych to měla hledat ![]() ![]() ![]() ![]() Jinak to startování zatím neřešim, pokud už bude teplo, tak to chytat zase začne pěkně... Teda doufám ![]() |
Autor: | Lahvac [ 08 dub 2013 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
DeathVeronica píše: ... co znamená "pár pitomostí na delfína"? respektive toho delfína si neumim nikam zapojit k autu.... Delfínem je dle mého hanlivě označován Escort Mk7 závistivými majiteli starších modelů ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mawerick 81 [ 08 dub 2013 01:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
tak ono mne to kucka aj ked je leto,, zarana.. beee ![]() |
Autor: | Maxx [ 08 dub 2013 09:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
tak prvně bych zareagoval na kolegu Lahváče - nevím co je na označení "delfín" hanlivého a už vůbec nevím, co je na Mk.VII k závidění ![]() Jinak je to přesně tak, výrazem "delfín" se všeobecně označuje právě tahle poslední generace Escortu pokud jde o to startování - začal bych asi od začátku a to změřením tlaků ve válcích (pokud si dobře vzpomínám, potřebuje tenhle motor - aby slušně startoval - tlaky okolo 27bar, pokud má míň, už se mu moc nechce). Svého času jsem vlastnil vzhledově výstavní Sierru 1,8TD, při teplotách nad nulu startovala luxusně, při poklesu pod bod mrazu téměř vůbec...po změření tlaků bylo vše jasné (27-22-22-21), pokud mě má stárnoucí paměť neklame, je tohle bolest těchhle 1,8TD motorů od fordu... Až pokud se toto nepotvrdí, řešil bych všechno ostatní. Pokud se malé tlaky potvrdí, pak už není moc co řešit - buď motor vyměnit, nebo auto dojezdit a zahodit ![]() |
Autor: | Mawerick 81 [ 08 dub 2013 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
alebo kupit kruzky, gufera, a jedno tesnenie pod hlavu,, a urobit SO.. nestoji to vela. |
Autor: | Maxx [ 08 dub 2013 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
no...takhle jednoduchý to právě většinou není...výměna samotných kroužků většinou nic neřeší (zvlášť u takhle starých dieselů) a kompletní GO se už nevyplatí |
Autor: | DeathVeronica [ 08 dub 2013 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
tyy jo, tak jsem zas o něco chytřejší ![]() |
Autor: | Marcel [ 08 dub 2013 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
Tlaky se měřej zařízením, které se dává místo svíček, pokud vím... V servisu by to někde měli mít. Nebo nějaký diesel specialista... Pokud má motor 164, je v pohodě, pokud to někdo nehonil a měnil pravidelně olej... Spíš bych to startování viděl na ventily - nebo tohle už má hydroštely? ![]() Výměna motoru možná je, ale sehnat dobrý motor td je trochu problém, proto bych radši poladil stávající motor. Začít od jednoduchých věcí - nepadá nafta? Na technické se vyměněný motor neřeší, pokud tam dáš ten samý typ motoru. Motory si můžeš přehazovat jak chceš, pokud je to stejný typ (stejný typový štítek... ![]() |
Autor: | c.w.o.k. [ 09 dub 2013 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
DeathVeronica píše: nemám zkušenosti s nikým kdo by někdy v autě měnil motor. no tak já je vloni tahal z aut, jak kočka koťata ![]() |
Autor: | DeathVeronica [ 09 dub 2013 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
Dobrá, další otázka, co znamená termín "padá nafta"? ![]() ![]() ![]() Jinak olej byl až na jeden případ měněn vždy po 10 tisících, jednou to na ně nalítalo přes 30, to jsem jen jednou dolila když na mě řvala kontrolka za jízdy ![]() Další ponámka - ventily ještě vim o čem je řeč, ale ty hydro-něco už neznám ![]() ![]() Každopádně všem díky za každý tip a každé info, ráda se dozvim a taky to líp potom vypadá když se dokážu odborně vymáčknout co chci a ne to popisovat všemožně ![]() |
Autor: | Maxx [ 09 dub 2013 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Escort MKVII - Dar-nedar |
Nafta evidentně nepadá, to by totiž nestartovalo po nějakém stání ani když je venku teplo. Jinak tyhle motory nebyly moc trvanlivé už z výroby, takže při těchhle najetých kilometrech můžou být tlaky dávno v háji (moje sierra neměla najeto o moc víc a motor byl KO), za sebe samozřejmě přeju a doufám, že to nebude tvůj případ...startér je samozřejmě taky důležitej, protože tenhle diesel potřebuje jednak slušně nažhavit a pak i solidně otočit motorem, aby se stlačením zahřál ve válci vzduch na požadovanou teplotu a nafta se v něm vznítila, ale podle toho co píšeš bych tipoval že se to jen startérem nevyřeší. Osobně po zkušenostech s tímhle motorem bych nechal ze všeho nejdřív právě změřit tlaky, pak bych laboroval dál... jinak to co jsi psala - "jednou to na ně nalítalo přes 30, to jsem jen jednou dolila když na mě řvala kontrolka za jízdy" je právě pro tenhle motor poměrně podstatný problém a značné urychlení konce jeho životnosti...o důvod víc nechat změřit tlaky ![]() hydroštely jsou hydraulická zdvihátka ventilů, která automaticky vymezují jejich vůli a není je proto třeba seřizovat - ty tam nemáš ![]() lambda sonda se týká pouze benzínových motorů - tu tam taky nemáš ![]() |
Stránka 1 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |