No, tak nároky se stupňují a s nedostatkem výkonu se muselo něco začít dělat. Investice, co by se musela vložit do Escorta se zkrátka nevyplatí... co si budeme povídat a tak se pořídil nástupce na hraní
Původně jsem pokukoval po ST225, ale co čert nechtěl zrovna se objevilo u sousedů vedle v republice jedno RSo a tak sem ho musel omrknout... a.... nedalo se odolat
a po týdnu už sem pádil po vlastní ose domů
Vánoce 2015 budou pro příštích alespoň 10 let mé nejlepší co kdy byly
Něco k autu - Ford Focus RS MK1, výrobní číslo #286, r.v 11/2002, původ CH.
Motor:- najeto 142tis
- výkon 236 koní (bez chipu)
- decat
- výfuk Sebring, silentbloky Powerflex
- komplet osazen hadicemi Samco Sport
- filtr KN
Podvozek:- origo tlumiče Sachs Race Engineering
- pružiny origo Sachs
- uložení předních ramen Powerflex
- spodní silentblok převodovky Powerflex
- pneu Nankang Sportnex NS-2R vpředu, vzadu Pirelli PZero
- kola origo 18" OZ Racing v bílém prášku
Karoserie:- fólie TimFol + pruh na čelním skle
- zatmavená světla
Interiér:- turbotimer HKS (auto zůstane nastartované po nastavenou dobu bez klíčku v zapalování kvůli dochlazení turba)
- budík Depo Racing WA 4in1 - tlak oleje, teplota oleje, teplota vody, voltmetr
Plány:- zatím nic co se týče úprav
- klasický servis - nový olej, rozvody, brzdy...
- jezdit a stále jezdit :**///
A teď co každého nejvíc zajímá