fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Skrtiaca klapka-demontáž
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 16:15 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Zdravim forďáci. Potrebujem poradit ako mam postupovat pri demontáži škrtiacej klapky na mojom escorte 1.4 EFI. Klapku som nikdy nerozoberal, tak neviem co ma tam moze prekvapit, na co si davat pozor. Ak by mi niekto vedel poradit budem vdačný. PS: Z čoho je to tesnenie pod klapkou? Diky.

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 21:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2006 21:44
Příspěvky: 35
Bydliště: Kroměříž
Nejprv si kup těsnění pod tu klapku,protože ho určo roztrhneš.Pak sundej hadici sání ke klapce,lanko plynu vyhákneš a nakonec na klapce povolíš 4 šrouby a máš to dole.Nic na tom není.

_________________
Escort 1.4i CVH PTE,55kw, r.v.96, 5dv,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 22:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Diky roman. Potreboval som toto vedet,ze ci ma tam nieco neprekvapi,alebo podobne. Zajtra to skusim rozobrat...

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2007 10:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
To těsnění někdey vydrží, někdy ne. Mě zatím vydrželo :D

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2007 21:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Klapka je vycistena,vsetko som aj zlozil,vsetko funguje. Ale klesanie otáčok sa zrýchlilo len minimálne. Mam este jednu otazku. Co znamena kedmi na diagnostike v servise vysla chyba "prepätie na šrtiacej klapke"?

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 13:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Změř senzor škrtící klapky, zda do něj jde +5V na přívodu. Hlavně proměř hnědý (kostra) proti kostře, zda je bez odporu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 21:35 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Kostri proti kostre premeram. Ale jak odmeram ci tam ide 5V? Ved to napätie tam ide len za chodu motora,nie? A vtedy sa nedostanem s merakom ku kontaktu,lebo bude zapojeny ten konektor...

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2007 01:13 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
matus píše:
Kostri proti kostre premeram. Ale jak odmeram ci tam ide 5V? Ved to napätie tam ide len za chodu motora,nie? A vtedy sa nedostanem s merakom ku kontaktu,lebo bude zapojeny ten konektor...


Ale prt :-) Stačí otočit klíčkem do polohy rozsvícených kontrolek a šťávu tam máš! (je to logický - řídící jednotka už v plný výzbroji čeká až se převalí motor)

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2007 14:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Ok.Idem to vyskusat...

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2007 17:04 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Napatie na klapke je 5.0 - 5.04 volta... Takze myslim ze to je v poriadku! Co mam teda spravit?

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2007 12:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Promer voltmetrem na zapojenem nebo ohmetrem odpor pri otaceni na nezapojenem senzoru. Zda nema nulove nebo nekonecne hodnoty. Musi stoupat kontinuelne.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2007 13:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Ked som spravne pochopil,tak som spravil toto. Odpojil som konektor na senozor skrtiacej klapky(klucik som vybral zo zapalovania) a meral som odpor od vsetkych vyvodov na senzore(3) voci kostre... ale ohmeter neukazal vobec nic... len nekonecny odpor. To co ukazuje ked je v pohotovosti,zapnuty.

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2007 22:01 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
matus píše:
Ked som spravne pochopil,tak som spravil toto. Odpojil som konektor na senozor skrtiacej klapky(klucik som vybral zo zapalovania) a meral som odpor od vsetkych vyvodov na senzore(3) voci kostre... ale ohmeter neukazal vobec nic... len nekonecny odpor. To co ukazuje ked je v pohotovosti,zapnuty.

eeee špatně! připojení na kostru tam vůbec není.
Musíš měřit odpor (budou to nějaký kiloohmy) mezi jedním z krajních vývodů a prostředním přímo v konektoru, pokud budeš přitom kroutit rukou klapkou tak se ta hodnota musí měnit plynule, nesmí tam být žádné skoky.

Ještě lepší metoda je měřit napětí přímo na konektoru ŘJ mezi kostrou a tím středním výstupem za jízdy, taky se musí měnit plynule podle polohy pedálu.
No a úplně nejlepší metoda je měřit to napětí osciloskopem, což jaksi většina lidí nemá.

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2007 17:22 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 17:09
Příspěvky: 26
Bydliště: bratislava
Skusal som to merat,vsetko je v poriadku,napätie stúpa presne podla toho ako pootocim skrtiacu klapku,nieje to rozhadzane ze by odpor kolísal... takze to je v poriadku!!! Ja uz neviem co ine s tym mam urobit...

_________________
Ford Escort - 1.4 EFI, r.v. 12/96, základná výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2007 15:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Kde se da sehnat to tesneni, musim mit nejaky specialni?

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2007 16:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2006 21:44
Příspěvky: 35
Bydliště: Kroměříž
code píše:
Kde se da sehnat to tesneni, musim mit nejaky specialni?

Ve Fordu :lol:,já ho ,ale vystřihl tuším,že s klingeritu,zatím drží

_________________
Escort 1.4i CVH PTE,55kw, r.v.96, 5dv,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
RRoman píše:
Ve Fordu :lol:,já ho ,ale vystřihl tuším,že s klingeritu,zatím drží


Mno doufam, ze nebudou mit zas nejaky blby kecy co to vlastne chcu..

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 18:44 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2006 21:44
Příspěvky: 35
Bydliště: Kroměříž
Code napsal:
Mno doufam, ze nebudou mit zas nejaky blby kecy co to vlastne chcu..[/quote]

Mně to napřed nemohli najít,a když to našel tak řek asi 50kč a týden čekat než to přijde ze skladu. :evil:

_________________
Escort 1.4i CVH PTE,55kw, r.v.96, 5dv,


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz