fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Co je tohle ?
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 10:16 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2005 08:50
Příspěvky: 13
Bydliště: Ostrava
Zdarec,

mám ESCO už nějaký pátek, myslím, že už se v něm pomalu vyznám, ale přecejen mi ještě není jasné, k čemu slouží tyhle trubičky:
Obrázek
jsou pod protižárovým krytem a vedou z nadparoží dolů do něčeho, co se opírá o spoj paroží s výfukovým potrubím, zhora to vypadá:
Obrázek
nic dalšího než tyhle dvě trubičky do "toho" nevedou, tak nevím ...

Praskla mi totiž jedna z trubiček:
Obrázek,
poznal jsem to podle "prskavého" zvuku z oblasti výf. patroží. Prosím poraďte jak se ten díl jmenuje, co má za funkci? Jo ještě musím říct, že krom jiného zvuku jsem nepozoroval žádnou změnu v chování motoru ... .

Díkes Tom.
[/url]

_________________
Ford ESCORT Combi,
ZETEC 1.6 16v 66kW
L1H, 07/1996
olej:Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40
svicky:Motorcraft Platinum
celkem najeto cca 175 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 15:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Je to kvuli ekologii a do vyfukoveho potrubi se temito trubickami dostava v urcitych davkach vzduch, ktery pak snizuje emise. Da se to i vyndat, ale pak je treba zadelat vznikle diry zaslepkama.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Naposledy upravil mrazik dne 03 dub 2007 13:51, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 07:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Urcite bych to co nejdriv zapajel, je to nad lambdou a muze to nerizene prisavat vzduch, muzes mit potom rozhozenej celej motor.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2007 09:51 
Offline
Nováček

Registrován: 18 črc 2005 08:50
Příspěvky: 13
Bydliště: Ostrava
Takže něco jako EGR, jo?

To Futura: zapájet? vždyť tam musí bých nechutně horko ... to by pájka (ani tvrdá) asi nedala, ne? Jinak vedlejší trubička (vedle té prasklé) je pro změnu volná a bojím se utahovat tu vyhřátou
převlečnou matku ...

Mimochodem jak nejlépe postupovat při odtahování takových vyhřátých zoxidovaných dílů?

Díky
Tom.

_________________
Ford ESCORT Combi,
ZETEC 1.6 16v 66kW
L1H, 07/1996
olej:Liquid Molly Super Leichtlauf 10W-40
svicky:Motorcraft Platinum
celkem najeto cca 175 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2007 09:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
mrazik píše:
Je to kvuli ekologii a do vyfukoveho potrubi se temito trubickami dostava v urcitych davkach vzduch, ktery pak snizuje emise. Da se to i vyndat, ale pak je treba zadelat vznikle diry zaslepkama.


Já tohle na autě nemám, ale jak tak na to koukám, jak jsou ty trubičky nasměrované proti toku spalin, není to spíš ten druhej ekologickej nesmysl, a to přisávání spalin do sání, tudíž tady potažmo jejich odvod?
Jinak k věci - já bych se na nějaké opravy vykašlal, zrušil bych to a otvory v parohách zavařil.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2007 12:52 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tvrda pajka by to mohla vydrzet, na vareni nevim, je to dost tenky.A pokud nedelas nejaky zasadnejsi upravy, nerusil bych to, musela by se oddelat ta krabice dole s podtlakem a zaslepit to. Sice to ma zlepsovat cistotu plynu jen pri studenym motoru, takze pri normalnim mereni by to na emise nemelo mit vliv, ale neni vylouceny, ze to muze hazet na diagnostice nejakou chybku, byt bez vlivu na funkci. Ty trysky v parozi kdou fakt trosku proti proudu plynu a lehce snizujou prurez, ale nemam pocit, ze vyndani a zaslepeni by se dalo nejak hmatatelne poznat. Povolovani prevlecek je humus, mozna by pomohlo nahrati plamenem, predtim zkusit i zastrikani, hlavne se to pri vetsi sile celkem snadno deformuje ta matka.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2007 22:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Wizzy tohle jen prisava do spalin vzduch a spaliny s tim vzduchem reaguji a snizuji se emise. Mnohem mnohem lepsi nez EGR. Myslim ,ze nechat to tam je to nejmensi.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2007 07:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já rozumím tomu, jak to funguje, ale přišlo mi, že když jsou ty hadičky i jejich zapuštění do svodů jakoby v protisměru toku spalin, tak dostat do parohů vzduch bude celkem hokna, ne? Ovšem ono to možná jen tak na první pohled vypadá, ovnitř to nebude vyloženě proti proudu. Každopádně se rád nechám poučit :D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2007 08:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No ono to mas neco jako na principu fixirky, ze vejfukovy plyny si tlakem proudeni ten vzduch prisajou, co si pamatuju, tak ten vnitrek ty trubicky v parozi je derovanej, takze primo proti proudu plynu to neni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2007 09:13 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To se to potom celé vysvětluje, díky :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz