fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zase to škubání
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 15:58 
Ahoj, mam problém, kterej jsem jinde nenašel. Motor mi za studena po nastartování vyjde s otáčkama cca na 1500ot/min, to je předpokládam správná hodnota. Ale cca tak po minutě (nezáleží na tom, jestli jedu, nebo stojim na místě) otáčky klesnou cca tak na 300 otáček, tak 5-10 vteřin motor blafe na týhle hodnotě, skoro to vypadá, jako by šel na 3 válce. Pak zase sám vylítne na 1500-2500 otáček a ihned zase padá na hodnotu kolem 500ot/min. Pokud v tomhle propadu přidám plyn, auto se celý rozvibruje, vypadá to, jako by se zahltilo a po chvilce ty otáčky vylezou na hodnotu, kterou si určuju plynem. Pokud motor udržuju uměle plynem v otáčkách nad 1200-1300, neni problém. Po ohřátí motoru jde motor úplně normálně. Netušíte někdo, v čem tkví jádro pudla??? Díky moc za každou radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 18:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Udělej to vylučovací metodou nejdříve zkus volnoběžný ventil + čidlo škrtící klapky obojí vyčistit a pak pokud to nebude ono tak koukni na svíčky nebo kabely ale spíš bych sázel na ten ventil

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 19:31 
Díky moc, ale nenapsal jsem, že v technice jsem skončil tak akorát u favorita... Nemoh bys mi prosim poradit, kde to mam najít, nebo poslat třeba fotku??? Díkes...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 20:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
http://mondeo.fordclubs.org/clanky/volno_ventil.htm

tohle je montáž i demontáž volnoběžného ventilu ty fotky neber tak uplně přesně protož ono totiž zálezí jestli máš staré nebo už nové sání ale předpokládám že máš stejný motor jeko já a tak budeš mí ten ventil schvanej mezi blokem motoru a sáním je dost blbě vidět a urcitě na něm nenejdeš modrý štítek s logem fordu. Jo sání je ta věc ke které vede ta velká černá hadice od hzduchového filtru kbybys nevěděl. Tu když sundáš tak najdeš i škrtící klapku a její čidlo klasicky konektor a kabely. Okolí tej klapky to stačí vyčistit třeba lihem nebo benzínem nemusíš se jí bát i zvednout nic se jí nestane. Zpět k tomu ventilu je připevněnej dvouma šroubama problém je že při demontáži musíš vlest pod auto, také od něj vede konektor s kabelama. Na čištění použij opět benzín nebo líh a pořádně ho vykoupej pak si vem buď stlacenej vzduch nebo tyčinky na čištění uší a pořádně ho vyčisti. Nakonec ho prostříkni silikonovím olejem a zpět ho namontuj. Ještě pak musíš vyresetovat říďící jednotku stačí odpojit baterku cca 10min ale bacha jestli nemáš kód k radiu Jinak ten popis na tej adrese je celkem přesnej až na ty fotky.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 20:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
jinak spoustu informaci najdeš na foru v tématu VOLNOBĚH stačí jen hledat

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 06:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
ZKONTROLUJ SI ČIDLO TEPLOTY MOTORU ZA STUDENA SE TI TO CHOVA JAKO KDYŽ JE ZAHŘATY :lol:

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 říj 2006 22:19 
Me neco podneho delal minimalne pruchozi posledni dil vyfuku. Byl nejak zdeformovany a neprochazeli pres nej splodiny. Motor se vlastne sam dusil a snazil se to dorovnavat pridavanim plynu tak se otacky tak houpaly. Zkus uvolnit prirubu u katalizatoru a nastartovat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zase to škubání
PříspěvekNapsal: 25 lis 2006 10:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2006 09:36
Příspěvky: 130
Bydliště: Třebíč
ODPOJ SI LAMDU A ZKUS STARTOVAT BEZ NI A UVIDIŠ :lol:

_________________
ford escort 1.8d zel. met. el. vybava,komplet go,r.v.97,lina kuže.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: škubání
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 21:13 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2006 18:02
Příspěvky: 144
Bydliště: Loket (Karlovy Vary)
Mám taky jeden dotaz teď v zimě (no zima) mi to někdy škube krátce po výjezdu (5min.),ale jak kdy nekdy jo a nekdy je to v klidu může to být tím že je auto ještě studený díkes

_________________
Ford escort 1993 1.8 16v xr3i,červená barva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2007 03:46 
Offline
Nováček

Registrován: 17 zář 2006 14:46
Příspěvky: 44
Bydliště: PB
Ahoj Baku,
zkus restart řídící jednotky.
Vyčistit volnoběžný ventyl.
Pak to často dělají svíčky,může to být i čidlo teploty motoru.
Někdy toto dělá špatný olej.
Také v horším případě špatná zdvihátka ventylů.
Postupoval bych takto:
Restart ŘJ.
vyčištení volnoběžného ventylu.
Buď někde půjčit na zkoušku nebo výmněna svíček.
Vymněnit kabely na svíčky
promněřit čidlo teploty motoru
vymněnit olej + filtr
Pak uvidíš

_________________
Ford Escord 1.6 - 16 v Dohc,Efi 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2007 08:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já bych začal vyblikáním chyb v ŘJ, proměřením všech čidel, změření zda jdou správné signály do ŘJ, kontrola všech hadic v motoru, vyčištění volnoběžnýho ventilu - restart ŘJ, svíčky + kabely atd... nekonečná práce.

Já jsem měl podobný problémy od loňskýho srpna... vyřešil jsem je až teď :roll:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz