fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 07:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: cuká studenej Zetec
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2007 21:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2006 09:42
Příspěvky: 104
Vím, že to tady asi tak 80% lidí řeší, ale mě prostě pořád cuká studenej Zmetec :twisted: Ráno nastartuju, to že kolísají otáčky to jsem si zvykl, ale když se rozjedu, tak cuká jak Škoda 120! Ujedu cca 200m a Fordík je v pohodě, necuká a jede plynule...Další věc je taková, že mi to dělá jen když je venku teplo! V zimních obdobích necuká a jede plynule hned po startu. Takže to je evidentně problém teplého počasí, pomůžete mi někdo?? :( Jinak - nový svíčky
- vyčištěný volnoběžný ventil
-zkouška odpojení lambdy
-výměna vzduch. filtru
- tak co mám kua ještě udělat?? :evil:

_________________
142.9 dB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007 00:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
mne to dela neco podobnyho.sice asi tak,ze po nastartovani se do kopce musim rozjizdet pres rucku,protoze jinak by nasledovalo hekani a couvacka.takze ho musim vytocit a jet..
zameril bych se na cidla termostatu nebo MAF,pripadne cidlo teploty vzduchu.
treba ti nekdo poradi neco lepsiho,odeme to ber ciste jako dojem.

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: cuká studenej Zetec
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007 02:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:20
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
DbAlesh píše:
Jinak - nový svíčky
- vyčištěný volnoběžný ventil
-zkouška odpojení lambdy
-výměna vzduch. filtru
- tak co mám kua ještě udělat?? :evil:

Zkoušel páníček vyblikat diagnostiku? :wink:
Vymazal ŘJ potom co si hrál s lambdou? :wink:
Docela bych tipoval na MAF..

_________________
Obrázek Ford Focus 2.0i :: 130 PS :: Magnum grey


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007 07:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Špatný MAF by se projevoval tak, že by se motor nenechal vytáčet do vyšších otáček, byl by líný. Čidlem teploty vody to nebude, to by dělalo za libovolného počasí. Napadá mě toto - v tomto počasí je ráno mnohem vyšší relativní vlhkost, než v zimě a skoro bych řekl, že máš nakopnuté zapalovací kabely. Jestli máš možnost si je od někoho půjčit, tak to vyzkoušej. Mohlo by to být i čidlem teploty vzduchu na sání. A rozhodně nezaškodí projít a pročistit všechny konektory v motorovém prosotru.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007 15:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2006 09:42
Příspěvky: 104
No jednotku jsem mazal několikrát, vyblikat diagnostiku jsem nezkoušel, :shock: Kabely mam nový, ty jsou v poho, ale zkusim ještě Wizzyho radu s čidlem teploty vzduchu na sání.....Pak zkusim radu Enjoye s čidlem termostatu a pak už asi jedině servis a napíchnout to na diagnostiku, ale nevim nevim.....i tak dík, klidně přispívejte zkušenosti dál.... :wink:

_________________
142.9 dB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007 17:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
to ja mam spis opacny problem. nastartuju, motor bezi na 1500 a kdyz se rozjedu a hned vyradim, tak ma 3000 ot., kdyz nevyradim, tak to ty skoro 3000 jede samo na jednicku bez plynu. kdyz potrebuju cca 10km/h ke vratum, tak musim bud pribrzdovat, coz neni moc efektivni anebo trosku rozjet a vyradit. po 200m volnobeh spadne na 1100.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007 22:08 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. me tohle delal spatny kabel od senzoru skrtici klapky - daval mensi hodnotu napeti do ridici jednotky a ta nebrala toto cidlo v potaz a odhadovala polohu plynu, take si na tento tempomat pamatuju.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2007 10:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2006 09:42
Příspěvky: 104
Dobře kluci, ale tento topic je zaměřen na to, že motor cuká a studenej nejede, ne že máte výhodu a máte tempomat :!: dík za pochopení :?

_________________
142.9 dB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2007 14:16 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
DbAlesh a na to bych ti mohl odpovedet., ze to tema uz tady je.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2007 17:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
mrazik píše:
M. me tohle delal spatny kabel od senzoru skrtici klapky - daval mensi hodnotu napeti do ridici jednotky a ta nebrala toto cidlo v potaz a odhadovala polohu plynu, take si na tento tempomat pamatuju.


a delalo ti to porad, nebo taky jen 200m po nastartovani. jeste dodam, ze ten motor u me musi bejt studenej, teplej je v pohode

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 18:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2006 09:42
Příspěvky: 104
to Mrazík, konkrétně toto téma s konkrétní závadou co mam já jsem nenašel, ale jestli špatně hledám, tak dík za odkaz.... :smt021
Jinak jsem dnes pročistil a prostříkal sprejem na kontakty všechna čidla, tak uvidim zítra jestli se něco zlepšilo.....ale dík všem za rady peace

_________________
142.9 dB


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2007 09:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
DbAlesh dobre prohledni odvetrani klikovky, tam si muze motor prisavat vzduch a pak to cuka.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz