fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prebytek motoroveho oleje
PříspěvekNapsal: 18 čer 2007 14:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Co zpusobuje motoru kdyz mam asi 3mm nad max ryskou oleje v motoru. Nejak sem meril a lil ale boly olej nesel dobre videt a pro pretoceni motora pak se to ustalilo a mam nad max ryskou hladinu. popripadše jak to odstranit? Rada typu pockej az ti papne je .... bo mi to nepapa. bych cekal az do dalsi vymeny :D

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 čer 2007 18:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Podle Etzolda (Mondeo) se olej NESMÍ lít nad rysku MAX, potom se olej dostává do výfuku a může zničit katalyzátor.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 čer 2007 20:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
to je presne to ceho sem se bal, myslim muj pripad ;). Ted je mi to uz jedno, olej bud sezral nebo vysral buhvikudy a kat mam totalne KO, predtim jen vysypany, ted uz podle me i ucpany (vubec to nejde vytocit). Kdyz jsem doplnil, byl lehunce nad max...podle me je tam nejaka rezerva, ale urcite si na to uz priste dam pozor...

jinak kdyz se ti to nezda, tak jednoduse upust, dole mas vypousteci sroub, jak jinak menis olej? ;-)

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 07:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
No vypoustecim sroubem. sem ho povolil a nez sem se nadal byl cely sroub v nadobe i s olejem. UPS. Asi to udelam radej.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 19:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Ja to nevidim az tak kriticky, teda vlastne ja nemam kat:D Motoru samotnymu pokud to nejak vic neprezenes tak par kapek navic by nemelo nic udelat. Flusne to bud vrchem ke vzduchovymu filtru, nebo spodkem primo do sani, ale vzdycky to projde valcem - nejak se spali.

Osobne do fiesty neleju pres pulku tolerance, ikdyz naleju presne na max tak mi to stejne plivne do OCT (vam ke vzduchovymu filtru). Jak se zacne trochu zavodit, ma tendenci foukat olej odvetravanim vika vacek.

Ale snad kazdej tam ste schopnej nalejt kolik potrebujete ne? Naleju 4 litry, pockam, skouknu a doleju... Mezi minimem a maximem by na zeteku mel bejt litr rozdil.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 20:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2005 12:32
Příspěvky: 362
Bydliště: Milevsko,Sepekov
nojo ale víc oleje větší tlak a někam se to musí natlačit něcomůže povolit těsnění nebo simerink a nebo taky třeba nic ale to bych neriskoval.

_________________
žabožrout .P106 1,1taková nákupní taška do města prodán
peugeot 807 v plný palbě,bohužel chtěl sem původně Galaxe
807 na prodán ,momentálně ford fusion 1,4 tdci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2007 21:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jak vic oleje = vetsi tlak? ten olej navic je stejne ve vane kde zadnej tlak nema... stejne tak nevidim duvod proc by to melo mit vliv na simerinky - to spis kdyz se ti treba ucpe odvetravani spodku.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 09:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Olej je navic ve vane, a o tu boucha klikovka, tak bude bouchat vic. Ale radej to upustim, nez abych mel riskovat neco

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 10:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pokud to je trochu nad rysku, pak to motoru ublizit nemuze - nema jak. Vetsi tlak oleje je blbost, je tam stejne regulace tlaku. Klilkovka do niceho neboucha, pokud zacne, bude zle. Neriskujes nic, stejne si to ten olej casem sezere.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 11:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Většinou přebytečnej olej motor sám schroupe - to je to jak popisujou , že se dostane do výfuku :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 11:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
mrazik: My se ucili ze motor narazi ojnici o hladinu oleje a ten se rozstrikuje na steny valcu. Mozna to bylo u skodovek tak.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 12:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 srp 2005 12:32
Příspěvky: 362
Bydliště: Milevsko,Sepekov
Nechápu jak se olej dostane do výfuku to potom ten motor je v pr.... a netěsní olej do výfuku to sem neslišel kudy by se tam dostal přes písty to nejde to setřou kroužky a kudy ?

_________________
žabožrout .P106 1,1taková nákupní taška do města prodán
peugeot 807 v plný palbě,bohužel chtěl sem původně Galaxe
807 na prodán ,momentálně ford fusion 1,4 tdci


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 14:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já myslím, že to neteče nějak přímo, ale je to myšleno tak, že při zvýšené hladině toho motor víc "vycáká" hlavně přes odvětrání klikovky do sání, ono se to ve válci samozřejmě spálí, ale vzniklé mastné saze zacpou katalyzátor, kterýžto potom motor dusí a je samozřejmě nefunkční.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 čer 2007 19:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Wizzy píše:
Já myslím, že to neteče nějak přímo, ale je to myšleno tak, že při zvýšené hladině toho motor víc "vycáká" hlavně přes odvětrání klikovky do sání, ono se to ve válci samozřejmě spálí, ale vzniklé mastné saze zacpou katalyzátor, kterýžto potom motor dusí a je samozřejmě nefunkční.


Asi tak. ale 3 mm nic není. Mě to např. v servise (náš ředitel má) přelili o 1 litr :shock: :shock:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2007 09:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Wizzy to by jsi tam musel nalit aspon 10 litru. Jinak vim co myslis a tohle nastane ve chvili, kdy motor totalne uvaris a s tim uvaris i olej a on zacne penit a tim nabyva na objemu a dostane se do sani pres odvetrani ventiloveho vika. Tohle ale nejcasteji nastava u naftaka s turbinou, kde pak nastava takove mensi perpetum mobile, kdy nejde motor vypnout a pomuze jen ho chcipnout pres rychlost - nekdy se to ovsem nestane a motor se zadre, protoze vyleti do vysokych otacek.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2007 10:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ono asi něco málo navrch není žádníá tragédie, z vlastní zkušenosti mluvit nemůžu (naštěstí ;-) ), tohle varování mám z Etzolda.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz