S vyssima otackama je to naprosto pravda.Taky tak jezdim, aby to jelo stejne jak na benzin, ale za takzvane sekvencni nebo digitalni LPG si priplaceji i pro vyhodnejsi spotrebu, co jsem ja vubec nepostrehl.To si neumim predstavit, ze by jsem mel s podtlakem nebo kontinualnim vstrikovanim(tak nejak tomu rikaji) jeste vyssi.
Jinak kdyz jsem si to nechaval delat, rozdil mezi sekvencnim a digi jsem uplne nepochopil(zajimal jsem se spis o cenu, a jestli to nedela problemy s plast. sanim), dnes vim ze by bylo lepsi priplatit 2-3000 za sekvencni.
Sekvencni ridi zvlast kazdy vstrik, a bere udaje s benzinove ridici jednotky.Digitalni ma 4 vstriki, ale vsechny vstrikujou stejne, ridici jednotka ma svou "logiku", vatsinou dodava vyrobce parametry pro ruzne vyrobce a motory, a neco doladi technik pri prestavbe, co urcite neni optimalni.Ale nejaka velka tragedie to neni.Zatim vic nez 2000 km bez problemu, co neni nejaka velka statistka, ale opravdu spatnym firmam to casto na jine auta nez skodovky, nejezdi od zacatku
.Dost zkusenosti o LPG ve fordech(i kdyz mondeo) maji na
http://fordclubs.org fore.Co jsem tak nasel na netu nejvic problemu, ktere uz notoricky provazeji povest o LPG, jsou v dusledku nekvalitniho paliva, slendrianska prestavba a pak samozrjeme servis.