fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Znizeny vykon motora
PříspěvekNapsal: 01 zář 2007 18:16 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
Zrejme sa stale opakujem. Nebudem opisovat vsetky chyby co pozorujem na aute, iba spomeniem nepravidelny volnobeh a maly vykon. Kompresia je v pohode 13,13,13,13. Po diagnostike som zistil nasledovne dve chyby ‘62‘ , ‘63‘. Takze usudzujem ze je nieco so zapalovanim. Sviecky som vymenil za Motorcraft AGPS 22C, to mi pozeral predavajuci vo forde podla technicaku. Po resete RJ sa vsak moc neudialo, teraz hlasi iba chybu 62. Svieckove kable mam Bosch, namerany odpor maju 7.11; 8.86; 11.19; 11.88. Problem je v tom, ze vo ford servise mi povedal ze kedze auto je zo Svajciarska, kde mali akusi inu normu, tak sa takzko zhanaju suciastky a blablabla. Objednali sme kable ale tie uz len podla kratkych „fajok“ nepatrili pre tento motor. Potom zase podla katalogu nasiel ine, ktore sa vsak nedaju kupit ako sada ale iba jednotlivo kazdy zhruba za 1000 Sk co je strasne vela. Potom som obehal asi dalsich 5 obchodov kde Motorcraft nepredavaju. Preto prosim majitelov escortov s tymto motorom aby mi povedali za aku cenu a kde presne sa to da kupit, lebo na Slovensku moc sance nevidim.

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2007 11:03 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
Bol by som taktiez velmi vdacny ak by tieto kable vedel niekto zohnat a nasledne mi ich aj poslat. Samozrejme ze to zaplatim.

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2007 22:44 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
Nikto nic?

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2007 10:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
I když je auto ze švajcu tak na něj budou stejný svíčky- viděl bych to na neochotu prodejce a na Slovensku snad nejste zaostalí aby tam neprodávali díly. Když nepomůže Ford zkusil bych třeba Mototchnu, nebo něco :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2007 14:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A jak interpretuješ (nebo v tom servisu) tu chybu 62? Podle zdejší tabulky (pokles výkonu na válci 3) nebo podle jiných zdrojů (napětí na senzoru škrticí klapky je pod minimem 0,6V)?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2007 18:10 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
No zrejme podla tunajsej tabulky. V jednom servise mi vytlacili tiez nejake dvojmiestne kody pre moj motor. Su sice v nemcine, ale malo by to byt to iste.
62-Leistungsabfall - Zylinder 2;
pricina Verdichtung, Zundkerzen

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 zář 2007 19:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
maslo: Mám stejnej motor, auto taky z CH. Zapalovací svíčky jsem tam měl buď AGPS 22C1(odtrh cca 1-1,1mm) a teď AGPS 22C(odtrh cca 0,8mm) - obojí mi dali pro tenhle motor ve Fordu a ve stejný prodejně. Na oba druhy chod motoru bez změny. Tenhle motor proti Zetecům není na svíčky háklivej - každopádně tyhle Motorcraft svíčky stojí kolem stovky za kus, což ujde(vydrží) a nehledal bych náhradu.
Zapalovací kabely jsem sehnal u Forda, ale měli docela problémy je najít a všechny kusy někde vyhrabat - taky mi nejdřív dali dva kabely OK a dva s jinou fajfkou(černý, původní jsou červený), který tam nešly(krátký) - ty pak vyměnili za správný(objednávali je). Drahý jak svině, cena 4ks těch správných byla celkem 1935Kč(prosinec 2004), za kus to bylo 330 až 654Kč.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 18:31 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
to MV: Toto som potreboval pocut. Takze chyba nie je v mojom aute ale vo Forde. Len stale neviem pochopit tu cenu 1000 Sk za kus.

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2007 20:14 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
No tak po mesiaci som sa konecne dopracoval ku spravnym Motorcraft kablom (aspon dufam). Su sice ciernej farby ale presne take iste ako povodne. Aj po resete RJ stale hlasi chybu 62-nizsi vykon na druhom valci. Volnobezny ventil je cisteny, volnobeh nekolise, iba nepravidelne trha s autom. Indukcna cievka bude asi v poriadku, to by potom nesly dva valce. Lambda bude asi tiez, lebo som v septembri na emisnej presiel s velkou rezervou. Cidla by mali byt asi v poriadku ked ich diagnostika nevypisala. Takze jedine ma napada zly vstrekovac na druhom valci, alebo preskoceny rozvodovy remen. Kedze kompresiu mam 13-13-13-13. Uz naozaj netusim

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2007 09:17 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Zkus zkontrolovat svíčky, jestli jedna z nich není černá, nebo mokrá. Pokud ano, chyba bude s velkou pravděpodobností v cívce. To, že nepojedou dva válce jsem si dřív taky myslel, nicméně závada na švagrově Mondeu mne vyvedla z omylu. Zapalujou sice dva válce současně, nicméně svíčky nejsou zapojené paralelně, ale každá má zřejmě svoje sekundární vinutí...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 21:44 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
Takze dnes sa menili na aute rozvody. Stary rozvodak nebol preskoceny a s novym to ide uplne tak isto. Taktiez sa snazil mechanik zmerat kompresiu, ale mala by byt zhruba v tolerancii, okolo 12-13. Premeral som senzor na skrtiacej klapke, odpor narasta linearne. Auto stale mierne sklbe na volnobeh. A vsimol som si ze niekedy je vidiet nie velky biely dym z vyfuku. Najme teraz ked je volnku vlhko. V lete to nebolo vidiet vobec. Lenze voda z expanznej adobky neklesla ani o milimeter, takze tesnenie pod hlavou by malo byt asi tiez v poriadku. Som vdacny za kazdu dalsiu radu.

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 22:02 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
Este dodam ze sviecky nie su vobec cierne, vyzeraju ako nove. A ten dym sa zjavi aj pri zohriaotm motore v cykloch.

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007 18:16 
Offline
Nováček

Registrován: 17 dub 2006 14:52
Příspěvky: 45
Bydliště: Bratislava
Ziadne napady?

_________________
Escort combi 91' clx; 1.6 EFI 77 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007 19:43 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
ten kour bych neresil, to dela kazdy auto za studena...za mokra to bude kourit jeste dyl, protoze se ta para hur rozpousti ve vzduchu, protoze ten je nasycenejsi vodni parou...teda podle me

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz