fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kompresní tlaky
PříspěvekNapsal: 09 pro 2007 22:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
zdravim, na svém motoru jsem měnil pístní kroužky, dělal jsem i ventily a nakonec jsem naměřil kompresní tlak cca 10bar, čili 1000kPa. Nevím jestli to není málo??? Zase ten motor má "podle knížky" :D kompresní poměr 8,5:1, což by odpovídalo, ale přece jen, nevíte někdo o tom víc?? Jinak to je motor 1.6CVH

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2007 22:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pokud máš na všech válcích stejně, tak je to ok.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2007 22:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Kompresní tlak pro motor 1,6 typ LUC Normální12 - 14(bar) Minimum10(bar)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2007 23:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Záleží taky čím a jak to měříš...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2007 23:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
tak typ to je L4B. Ten LUC má zase vyšší kompresní poměr co jsem koukal, tak s tím to nemůžu srovnávat.

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2007 23:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No i pro tenhle motor by měly být ty tlaky stejný...
Kód motoruL4B
Zdvihový objem1597(cc)
Volnoběžné otáčky900 ± 25(upm)
Ventilová vůle Hydraulika
Kompresní tlak Normální12 - 14(bar) Minimum10(bar)
Tlak oleje 1.0/900(bar / ot/min)
Palivový systém (výrobce a typ) Bosch KE-Jetronic
Pořadí pálení1-3-4-2 Předstih (před HÚ)12 ± 2/900(° / upm)
Odpor zapalovací cívky, primár0.72 - 0.88(ohm)
Odpor zapalovací cívky, sekundár4500 - 7000(ohm)
Svíčky (výrobce a typ)Motorcraft AGPR22C Vzdálenost elektrod svíčky0.75(mm)
Tlak vstřikovacího čerpadla2.7(bar)
CO obsah< 0.5(%)CO214.5 - 16.0(%)HC100(ppm)O20.1 - 0.5(%)
Lambda0.98 - 1.02
Teplota oleje během zkoušky80(°C)
Zvýšený volnoběh2800-3100(upm)CO při zvýšeném volnoběhu< 0.3(%)
Uzavřít zkušební smyčku v: (upm)700-1000(upm)Lambda0.98 - 1.02 Změna Lambdy (Delta Lambda)0.02

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2007 10:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jestli jsi tlaky měřil hned po výměně pístních kroužků, tak se ještě zvednou po najetí pár tisíc km. Jinak na měřený tlak mají také vliv třeba otáčky startéru. Především jde o to naměřit na všech válcích skoro stejnou hodnotu (odchylka do 2 bar je akceptovatelná).

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2007 14:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
Taky jsem slyšel, že na naměřenou hodnotu má vliv klapka, pokud je zavřená nebo otevřená, ale nemyslím si, že je v tom rozdíl...nevim, abych neplácal nesmysly :D

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2007 14:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To leda v případě, že tam nejsou sací ventily.... :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2007 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
možná že se tam i nějakej ten ventil najde :-D :-D :-D jinak dík za rady ;-)

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2007 23:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Tlaky se mají měřit bez vstřikování paliva(vytáhnout konektory vstřiků nebo vyndat pojistku čerpadla) a s plným plynem(otevřená klapka), ne?

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2007 23:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
ano klapka musí být otevřená naplno jde přece o to aby se do motoru během měření dostalo co nejvíce vzduchu a válce se natalkovaly na maximum. Se zavřenou klapkou se do motoru dostane minimum vzduchu a naměříš akorat prd.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2007 11:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
to jsem si myslel, těch 10bar jsem natlakoval se zavřenou klapkou, pak napíšu co jsem naměřil....díky

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2007 12:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Tak hru na mereni tlaku nemam rad... vetsinou je to nejspolehlivejsi cesta, jak se nas*at. Kazdopadne pri mereni tlaku vytahnout relatko palivoveho cerpadla a mit plne seslapnuty plyn po celou dobu mereni (chce to dva lidi)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz