fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 16:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Riadiaca Jednotka, Vyfukove potrubie
PříspěvekNapsal: 12 úno 2008 22:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Zdravim, mam dotaz, mam prestavane auto z automatu na manual. Kvoli tomu aby som dostal starter pred motor (na automate za motorom) som musel vyhodit katalizator a miesto neho je tam iba rura. Chcem sa spytat ci to moze mat vpliv na vykon alebo spotrebu a ked tak ci sa to da nejako obist??? Dalsia vec je RJ, tu mam povodnu z automatu, tak isto chcem vediet aky to ma vpliv, ci je to to iste ako pri manualy alebo v com je rozdiel???

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 00:13 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
ja myslim ze ty RJ sou stejny, kdyz se podivas na kody v blikaci diagnostice tak tam najdes i polozky pro automat...

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 09:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
RJ stejná není, automat má trochu jinak položené maximum kroutícího momentu a někde jsem zachytil, že má snad omezovač na 4000rpm - ale to se mi moc nezdá, navíc to nemám ověřené.
Vykuchaný katalyzátor má trochu negativní vliv na spotřebu a taky poklesne kroutící moment (a tím i výkon) v nižších otáčkách. (vzhledem k tomu, že je možný ten omezovač na 4000rpm a motor tudíž nejde vytočit, tak je to celkem zásadní problém).
Myslím, že sehnat svody a první díl výfuku s katalyzátorem pod motorem někde na vrakoviště či u Skaldala nebude moc velký problém.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 10:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Taky bych rekl, ze automat ma jinou RJ, tutove tam bude jeste nejaky dalsi cidlo, nebo cidla, ktery manual nema a kdyz vezmu, jak to v ty RJ vsechno souvisi se vsim, asi to nepojede uplne tak, jak by mohlo, pac tomu chybej nektery zpetny vazby. Melo by se to asi i objevit pri vyblikani, vyskocej tam asi kody, ktery jsou dost nepravdepodobny.
Neco podobnyho mi to ukazovalo pri vyblikani RJ z mondi 2l, byly tam chyby na vecech, ktery v aute nemam, kdyz jsem dal RJ origo a jen s eprom mondi, tak uz je to nehazi. Jinak s tou mondi to jelo subjektivne dobre, ale s tou origo nemam pocit, ze by jelo hur a hlavne to min zere, no min, nesezere me to celyho, jen ohloda.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 10:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Automat má navíc snad jen čidlo na polohu fofr-klacku (aby se dalo nastartovat jen na P nebo N), ale co se elektriky týče, tak je to snad stejné, ne?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 11:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ja nevim, tohle neznam, ale melo by tam bejt neco, co umozni kick down a podobny picovinky, kazdopadne v seznamech RJ jsou pro automaty uplne jiny cisla.A z mnoha osobnich zkusenosti muzu potvrdit, ze vyrobce dobre vi, co dela a i kdyz si myslim, ze jsem prisel na bohovskej zlepsovak, vetsinou jsem dospel k zaveru, ze original splnoval obecny pozadavky lip.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 18:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Je pravda ze ten obmedzovac tam je ale to sa nam podarilo spolocne s WALKEREM obist spolu aj s tym startovanim. Vyfukove svody uz mam aj s prvym dielom a katalizatorom, Ale hacik je tu!!! Zohnal som aj RJ s takeho isteho auta ale manualu a chcem vediet ci to mozem dat do mojho, ci to tam pasuje a ci to nebude vadit, napr. Imobilizer a poistkova skrinka??? :shock: :shock: :shock:

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2008 21:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Wizzy píše:
RJ stejná není, automat má trochu jinak položené maximum kroutícího momentu a někde jsem zachytil, že má snad omezovač na 4000rpm - ale to se mi moc nezdá, navíc to nemám ověřené.
Vykuchaný katalyzátor má trochu negativní vliv na spotřebu a taky poklesne kroutící moment (a tím i výkon) v nižších otáčkách. (vzhledem k tomu, že je možný ten omezovač na 4000rpm a motor tudíž nejde vytočit, tak je to celkem zásadní problém).
Myslím, že sehnat svody a první díl výfuku s katalyzátorem pod motorem někde na vrakoviště či u Skaldala nebude moc velký problém.


Kto je Skaldal???

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2008 08:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud je RJ stejnyho typu, tj. EEC IV nebo EEC V, uvadim tu 5, protoze uz tady probehlo, ze v pozdejsich modelech je nekteri maji, tak by nemel bejt problem. Ale ten muze nastat a zasadni, pokud ta nova RJ ma vestavenej imo a ty k tomu nemas klic s cipem, potom ti bohove budiz milosrdni, muzes si ji nalozit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2008 09:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Mozem je met aj s klucem teda aj i imob.

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2008 09:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak potom jo, jinak je k nicemu. Ale na vestavenej imo nejsem expert, nemam ho, takze si radsi pockej na potvrzeni mejch nazoru nekym, kdo to zna z praxe.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz