fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 črc 2024 12:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Šílený motor
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 10:44 
Offline
Nováček

Registrován: 25 kvě 2008 10:38
Příspěvky: 5
Bydliště: Chodov u K. Varů
Zdravím, mám problém, jsem majitelem Escorta 1.6, 16 V, 65 KW, r.v. 94 a můj motůrek po opravě jaksi neví co má dělat. Popis toho co dělá:

Motor za studena i ohřátý chcípá, nedrží otáčky. Při jízdě je nutné neustále udržovat otáčky, při zařazeném jakémkoli rychlostním stupni škube, má malý výkon, velkou spotřebu. Po opravě příčky držící chladič po lehkém střetu se srnkou a výměně kapoty ujeto 160 km, motor se přehřál, po vychladnutí a ujetí 10 km ztratil kompresi mezi 2 a 3 válcem. Provedena výměna pístních kroužků, srovnání hlavy, doplnění kapalin, oprava prasklého chladiče (k uvaření a upečení došlo z důvodu nízkého stavu chladící kapaliny). Neprovedena diagnostika motoru po opravě, motor jede, chladič chladí, vše opravované vypadá v pořádku. Motor má ale problém: Motor za studena i ohřátý chcípá, nedrží otáčky. Při jízdě je nutné neustále udržovat otáčky, při zařazeném jakémkoli rychlostním stupni škube, má malý výkon, velkou spotřebu. Auto jede, ale nemůžu s ním jet někam dál, navíc momentálně žiji v Praze a auto je tam.

Je jasné, že bez diagnostiky dál nelze, ale 1.000,- je pro mne momentálně dost peněz (celá nehoda mne stále už 17.000,-), jen se chci zeptat: "Nemáte s tím někdo zkušenosti nebo kde bych mohl najít popis možných příčin a napsané součástky které to mohou způsobovat, abych se připravil na cenu a pokusil se je někde sehnat? Mockrát děkuju...."

_________________
Ford Escort 1.6, 16 V, 65 KW, GAL (5ti dvířko), r.v. 1994, Hranatá přední světla, zaoblený zadek,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 11:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Volnoběžný ventil (zkust ho odpojit, pokud se to chcípání nezhorší, čili bude se ti chovat stejně, bude nejspíš po něm. Ovšem ten by měl na svědomí jen volnoběh.
Zkusil bych svíčky, zapalovací kabely. Oboje cca za litr/sada. Svíčky ber origo Motorcraft AYFS22F1 - je to jistota a cokoli jiné bude za stejné peníze nebo i dražší a je riziko, že odejdou po pár tisících km, Motorcrafty vydrží bez problémů i 60 tisíc.
A před tím možná ještě změřit tlak paliva na liště, jestli není moc velký a nepřechlastává se to. (nestává se to často, ale může odejít regulátor tlaku. Na liště je normální ventilek jako na pneumatice - mívá modrou čepičku - vem normálně měřák tlaku na kola, když zapneš zapalování - zavrčí čerpadlo, tak by tam mělo být přes 300kPa. Jinak za chodu asi tak 210 plusmínus.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 22:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Zapojil si váhu vzduchu?? Pokud to bylo takhle dělaný tak pokud to nemá naučený, neví motor co bez váhy dělat. Pokud je to OK, kontrola hadic od podtlaků a vedení benzínu, ale pokud jsi to přehodil asi nepůjde nastartovet vůbec, ale překontroluj to. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šílený motor
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2008 23:33 
Offline
Nováček

Registrován: 05 bře 2008 21:39
Příspěvky: 18
Bydliště: Ostrava
Kubee píše:
Zdravím, mám problém, jsem majitelem Escorta 1.6, 16 V, 65 KW, r.v. 94 a můj motůrek po opravě jaksi neví co má dělat. Popis toho co dělá:

Motor za studena i ohřátý chcípá, nedrží otáčky. Při jízdě je nutné neustále udržovat otáčky, při zařazeném jakémkoli rychlostním stupni škube, má malý výkon, velkou spotřebu. Po opravě příčky držící chladič po lehkém střetu se srnkou a výměně kapoty ujeto 160 km, motor se přehřál, po vychladnutí a ujetí 10 km ztratil kompresi mezi 2 a 3 válcem. Provedena výměna pístních kroužků, srovnání hlavy, doplnění kapalin, oprava prasklého chladiče (k uvaření a upečení došlo z důvodu nízkého stavu chladící kapaliny). Neprovedena diagnostika motoru po opravě, motor jede, chladič chladí, vše opravované vypadá v pořádku. Motor má ale problém: Motor za studena i ohřátý chcípá, nedrží otáčky. Při jízdě je nutné neustále udržovat otáčky, při zařazeném jakémkoli rychlostním stupni škube, má malý výkon, velkou spotřebu. Auto jede, ale nemůžu s ním jet někam dál, navíc momentálně žiji v Praze a auto je tam.

Je jasné, že bez diagnostiky dál nelze, ale 1.000,- je pro mne momentálně dost peněz (celá nehoda mne stále už 17.000,-), jen se chci zeptat: "Nemáte s tím někdo zkušenosti nebo kde bych mohl najít popis možných příčin a napsané součástky které to mohou způsobovat, abych se připravil na cenu a pokusil se je někde sehnat? Mockrát děkuju...."


jestli tam byl nejaky tukanec tak ti urcite odesla lambda nebo vaha. Ja sem napriklad pribral podvozkem kamen, rana jak z dela a kdyz jsem pak vymenil vyfuk ktery to taky schytal tak auto bylo uplne marne. Vymenil jsem lambdu a OK. Udajne prave muze umrit po silnem otresu. To same vaha vzduchu. Zkus ji odpojit. Pokud ti to pak pojede lepe muze to byt bud prave vaha, nebo lamda (nejpravdepodobnejsi), nebo ventil (mene pravdepodobne). Asi bych ale investoval do te diagnostiky.

_________________
Esco 1.6 16V už není...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 21:47 
Offline
Nováček

Registrován: 25 kvě 2008 10:38
Příspěvky: 5
Bydliště: Chodov u K. Varů
Váha vzduchu a to její čidlo bude nahoře u toho paroží jak je ten veliký napis EFI počítám, lambda vím kde je. Je to pro mne dost problém, poslední auto mělo jen jednobodový vstřik a relativně jednoduchý motor (žádná čidla, vše ještě mechanické) Tohle vozítko je jak jsem si tu přečetl už relativně nadupané elektronikou. Ale pokusím se udělat dle rad a uvidím, na diagnostiku asi bude muset stejně, přece jen asi nejsem až tak zběhlý motorář :-) Děkuji a kdyby někoho napadali další věci jen sem s nimi, pokud nic, tak aspoň budu vědět co kde mám hledat a příště bude vše jednodušší. Jo neexistuje pro tohle vozítko kniha jako na 120 nebo Lady a tak? Nebo není někde na netu servisní manuál pro autoservisi? Je to celkem ceněnej materiál ale co kdyby náhodou...:-)

_________________
Ford Escort 1.6, 16 V, 65 KW, GAL (5ti dvířko), r.v. 1994, Hranatá přední světla, zaoblený zadek,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Šílený motor
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 21:53 
Offline
Nováček

Registrován: 25 kvě 2008 10:38
Příspěvky: 5
Bydliště: Chodov u K. Varů
zedd.x píše:
Kubee píše:
Zdravím, mám problém, jsem majitelem Escorta 1.6, 16 V, 65 KW, r.v. 94 a můj motůrek po opravě jaksi neví co má dělat. Popis toho co dělá:

Motor za studena i ohřátý chcípá, nedrží otáčky. Při jízdě je nutné neustále udržovat otáčky, při zařazeném jakémkoli rychlostním stupni škube, má malý výkon, velkou spotřebu. Po opravě příčky držící chladič po lehkém střetu se srnkou a výměně kapoty ujeto 160 km, motor se přehřál, po vychladnutí a ujetí 10 km ztratil kompresi mezi 2 a 3 válcem. Provedena výměna pístních kroužků, srovnání hlavy, doplnění kapalin, oprava prasklého chladiče (k uvaření a upečení došlo z důvodu nízkého stavu chladící kapaliny). Neprovedena diagnostika motoru po opravě, motor jede, chladič chladí, vše opravované vypadá v pořádku. Motor má ale problém: Motor za studena i ohřátý chcípá, nedrží otáčky. Při jízdě je nutné neustále udržovat otáčky, při zařazeném jakémkoli rychlostním stupni škube, má malý výkon, velkou spotřebu. Auto jede, ale nemůžu s ním jet někam dál, navíc momentálně žiji v Praze a auto je tam.

Je jasné, že bez diagnostiky dál nelze, ale 1.000,- je pro mne momentálně dost peněz (celá nehoda mne stále už 17.000,-), jen se chci zeptat: "Nemáte s tím někdo zkušenosti nebo kde bych mohl najít popis možných příčin a napsané součástky které to mohou způsobovat, abych se připravil na cenu a pokusil se je někde sehnat? Mockrát děkuju...."


jestli tam byl nejaky tukanec tak ti urcite odesla lambda nebo vaha. Ja sem napriklad pribral podvozkem kamen, rana jak z dela a kdyz jsem pak vymenil vyfuk ktery to taky schytal tak auto bylo uplne marne. Vymenil jsem lambdu a OK. Udajne prave muze umrit po silnem otresu. To same vaha vzduchu. Zkus ji odpojit. Pokud ti to pak pojede lepe muze to byt bud prave vaha, nebo lamda (nejpravdepodobnejsi), nebo ventil (mene pravdepodobne). Asi bych ale investoval do te diagnostiky.


ťukanec byl, ale nebyl tak hrozný, no relativně, srnka nepadla ani na kapotu, zůstala stát na svejch a skočila do protisměru pod náklaďák, ani airbagy nevyletěli (pokud tam jsou) ale Němec (původní majitel a první) říkal že jo a v servisu kam s tím jezdil taky bylo to auto jen na serviskách....Ale váhu zkusím a lambdu taky, tu zkusím odpojit...

_________________
Ford Escort 1.6, 16 V, 65 KW, GAL (5ti dvířko), r.v. 1994, Hranatá přední světla, zaoblený zadek,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2008 21:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
manuály máš tady


http://www.fordfans.cz/escort.php

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz