fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 črc 2024 11:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: guferka ventilu - zetec
PříspěvekNapsal: 27 črc 2008 23:48 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
ahoj, zajimalo by me, kolik tak stoji nova sada gufer + do jaky miry se daj vymenit v domacich podminkach..diky

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 00:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
já je kupoval za 800, ale ne u Forda, tam vycházely myslim na 1400,-
Nevym jaké máš vybavení, ale musíš mít přípravek na rozvody, a hlavně něco na zmáčknutí pružin. Já to dělal s kámošem, s podoma vyrobenym přípravkem, a byla to docela pakárna. A když to budeš mít venku, tak si sežeň někoho kdo ti zabrousí ventily a jejich dříky.

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 09:30 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
aha, takze musim sundavat rozvody a hlavu?
v tom pripade bych to asi nechal radsi udelat mechanikovi

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 10:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
Ano, hlavy musí dolu takže i rozvody.

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 13:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
vůbec to nemusí dolů.... dá se to dělat na autě :!: Udělal jsem tak dvě auta :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 20:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
JJ. Taky už sem o tom slyšel, že to de dělat na autě.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 20:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
je pouze důležitý mít nahoře písty na tom válci na kterým to děláš - ty ventily nepropadnou - je fakt, že se teda víc nadřeš s tou pružinou, ale ušetříš kupu peněz :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2008 22:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
tak já to vždy děla na sundané hlavě, ale pokaždé to bylo stejně že se dělala GO motoru, nebo těsnění pod hlavou, zatim nikdo to po mně nechtěl udělat jenom gumfera. Ale jsem rád že to vim, že to jde i na autě.

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2008 07:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
stačí si udělat přípravek ze staré svíčky do které si necháš navařit autoventilek pak to našroubuješ místo svíčky a nafoukáš asi 1 atmosféru potom ten ventil nejde stlačit dolu takže tam je napevno po výměně gufer na ventilech a nasazení pružin zpátky jenom vypustíš vzduch z válce a pokračuješ na další :D

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2008 07:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A zároveň tak otestuješ, jestli jsou ventily O.K. 8-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2008 07:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
a nejen ventily ale i pístní kroužky

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2008 10:29 
Offline
Forďák

Registrován: 03 zář 2007 21:51
Příspěvky: 412
Bydliště: Praha, severní Čechy
aha..a myslite ze laik jako ja je schopnej to udelat aniz by neco podelal? nevim kolik si za tohle rikaj mechanici, rad bych usetril nakou tu korunu, ale ne zas za cenu toho ze bych poslal motor k certu...

_________________
dříve Escort Mk6 .94/1.6i EFI CLX /5dv., dnes F Focus ST170 5dv., r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2008 10:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Čeká tě rozhodit rozvody, vytáhnout vačky, zdvihátka a pak po zmáčknutí pružin vytáhnout s ventilu zajišťovací měsíčky, přístup je k tomu hrozný, protože už pružiny jsou utopené v hlavě a ještě musíš něčím zatlačit a měsíčky vytáhnout. Přiložím pár foto jak to vypadá:
Obrázek

Obrázek

Gufero je až dole a to ještě busdeš mít středem ventil:
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2008 11:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
to jsi ty pružiny a všechno naházel do kupy??? To by se snad nemělo.... :shock:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2008 14:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Krtek-NA píše:
to jsi ty pružiny a všechno naházel do kupy??? To by se snad nemělo.... :shock:

A proč by se to nemělo? Myslíš že pružina je vychozená přesně na své místo a jinde nebude lícovat? Jistě ostatní motorové věci se dávají tam kde byly, ale u tohoto je to jedno.

Obrázek

Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2008 01:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
to jo, ale výfuková bývá jiná než sací.... :wink: nevím teda jak tady.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2008 21:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2007 11:45
Příspěvky: 1710
Bydliště: Mělník
já je teda naky naházel všechny dohromady, a pak jsem je tam skládal jak mi přišli pod ruku. Jezdím s tím už rok a půl a bez problémů. Tak ty pružiny asi jsou stejný. A nikdy jsem se zatim u žádnýho motoru nesetkal, že by byl rozdíl mezi výfukovejma a sacíma pružinama.

_________________
Escort cabrio RS 2000 -(1990), Ford Transit (1996)
Opel Monza A (1979) Opel Senator A (1978) - oboje 6 v řadě 3,0. New Opel Monza A (1978) 2,8 automat
EX:Opel Omega B 3,0 , Escort 1,6 16v, škoda 120GLS, 120LS, 105L, Fiat Uno 1,3 Turbo - jen jedna škodovka našla jného majitele než šrotiště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2008 00:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 20:45
Příspěvky: 277
Bydliště: Malacky Slovensko
Krtek-NA píše:
to jo, ale výfuková bývá jiná než sací.... :wink: nevím teda jak tady.
Pruziny su rovnake, ventily su ine ale neda sa to pomilit lebo by ti nesedeli dobre na sedlach v hlave. Ale pozor na dobre zabrusenie ventilov a sediel lebo potom mozes robit vsetko znovu.

_________________
Ford Escort, r.v 97, 1,6 16V 66KW Modré podsvietenie všetkých budíkov, červené podsvietenie vypínačov, stredová opierka z bielej kože, doplnky z bielej kože plus slonia kosť. Kožený volant, 15" ALU kola, výfuk, nasávanie, rádio Alpine vpredu 16 repro Magnat + vyskace Hertz. Vzadu 2x Magnat. 500W zosilovač, subwofer infynity 1250W. Prahy, Vzadu číre svetlá. Zamračená kapota. Zadné dvere zahľadené.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz