fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hydra
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2004 23:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
Zdravim, tak jsem se sem zase po dlouhé době mrknul, a mám otázku., jestli někdo kupoval hydroštosy a kolik za ně asi dal , mam najeto asi 115tkm, a začíná to už trošičku cvakat

díkes RS1400


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2004 07:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No ty mas asi CVH,ne? Tak tam jedno tak cca 200. Jinak ve 115 je na cvakani jeste nejak brzy podle mne.Mozna zkus dat jiny olej pri vymene, jestli to neco udela.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Jaky olej?
PříspěvekNapsal: 01 čer 2004 09:21 
Jaky olej je tedy dobre davat pri cvakajicich zdvihatkach - hustsi, nebo ridsi, neboli 5W40 nebo 10W40 (standard je 5W30)?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Výměna zdvihátek
PříspěvekNapsal: 01 čer 2004 12:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Zdvihátka jsem měnil (všechny) tak před měsícem, začalo mi to asi před půl rokem cvakat a nemizelo to ani po nastartování. Mám 1.6 cvh, 165t km, r.91. Po výměně cvakání ustalo (zacvaká jen po nstartování, než natlačí olej) a taky to pocitově nějak líp jede (táhne víc od spoda - i od 1800-2000 a zmizela mi díra v plynu cca mezi 2000-2500ot.). Spotřebu jsem zatím nezměřil, ale asi to míň žere. Viděl jsem ty zdvihátka, dvě byly KO, třetí načatý, ostatní jakš takš. Jedno zdvihátko stálo myslím 250Kč, radši se podívám. Prý se nemusí měnit všechny, dají se poznat ty špatný (po sundání víka - chce to prý zkušenost). U cvh (=8V) prý lepší vyměnit všechny, ale u 16V měnit všechny už je to pálka, tak záleží na penězích. Ale zdvihátka mají podobnou životnost, tak můžou pak odcházet postupně.
Asi platí, že na mazání zdvihátek zejména u starších motorů je lepší řidší olej, snáž a rychlejš se k nim dostává, hlavně na volnoběh, kdy není tlak oleje takovej. Ale olej se nevybírá podle zdvihátek, jde o doporučení výrobce motoru a jaký trasy jezdíš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2004 22:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
mno nevim, posledních 20tkm sem ho bral trochu u huby, a začlo to cvakat, mno nevim, mrknu a uvidim, jinak olej tam je pennzoiláckej, 10w/40, jinak čím starší motor tak dávaj hustší olej sem slyšel zase já 15w-20w


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2004 20:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
ještě dotázek jak velkej problém byl je vyměnit u tý 1,6cvh??? tak se sundaj jen ty rádoby vahadla, a pak by měly jít ven né ???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2004 07:38 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, presne tak, vymena neni slozita. Haynes doporucuje hydra pred montazi naplnit olejem injekcni strikackou, pokud jsou fungl novy. Potom to tolik nerve po nastartovani.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2004 22:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
to Futty: dík,poohlídnu se kde je maj za jakou cenu a vrhnu se na to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2004 09:49 
Je známo, že motory Zetec S používají "mechanická" zdvihátka s podložkami. Napadla mne jedna věc; byl by velký problém použít tyhle zdvihátka i v Escortu (Zetec). Předpokládám, že by to bylo asi i levnější, než kupovat nová hydraulická zdvihátka. Zabýval jste se tou myšlenkou už někdo?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jaky olej?
PříspěvekNapsal: 25 čer 2004 10:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
George V. píše:
Jaky olej je tedy dobre davat pri cvakajicich zdvihatkach - hustsi, nebo ridsi, neboli 5W40 nebo 10W40 (standard je 5W30)?


Hlavne do zeteca nic jinyho nez plnou syntetiku 5w30 nebo 5w40 !

pokud to bere olej nebo prochcava tak radsi pretesnit, ale nelejt tam nic hustsiho....

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2004 11:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Dee, myslis, ze fakt musis do zmetca cpat tak drahej olej? Nerikam do novyho, nebo kdyz ma pod 100tis a je udrzovanej, ale kdyz se kouknu na navody k obsluze, tak hlavni je, aby ten olej splnil pozadavky na specifikaci a to uz v klidu zvladne i polosyntetika.Zvlast na beznej provoz, kdy to nedrtis.Pevny zdvihatka by se mi taky libily, ale nevim, ze by to nekdo zkousel prebastlit, i kdyz je fakt, ze na nektery hodne ostry vacky se davaj i na stary typy. Ale asi jsou to special delany, nepredpokladam, ze by se dalo bez uprav prehodit starej a novej typ. Aspon videt by to chtelo, clovek by byl chytrejsi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2004 13:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Kolega má ve Focusu motor Zetec S a už od pohledu je to úplně něco jiného než naše Zetecy E. Hlava motoru má menší rozměry a jiný tvar, zdvihátka tam budou určitě jiné, myslím že také menší. Navíc nevím jak by se museli upravit kanálky pro olej, které ho tlačí do zdvihátek.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2004 13:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty pevny zdvihatka ma v nabidce Burton, ale mam pocit, ze se pouzivaj jen k vackam kolem 300°,ono tam musi bejt vyreseny i stelovani vule tema podlozkama, teda pokud tyhle ostry vacky neco takovyho vubec maji. Takze holt musime zustat dal u hydrostelu, ale zase tak hrozny to neni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zetec-S
PříspěvekNapsal: 25 čer 2004 13:50 
Stando, skutečne je v tom Focusu Zetec? Tyhle pevný zdvihátka se montovaly i do Zeteců-E do Mondeií od r. 1998 a ten motor vypadá úplně stejně, jako ten náš. Aspoň podle Etzolda pro Mondea. Je označován kódem L1Q (1,6).


Naposledy upravil Návštěvník dne 28 čer 2004 06:17, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2004 13:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
futura píše:
Dee, myslis, ze fakt musis do zmetca cpat tak drahej olej? Nerikam do novyho, nebo kdyz ma pod 100tis a je udrzovanej, ale kdyz se kouknu na navody k obsluze, tak hlavni je, aby ten olej splnil pozadavky na specifikaci a to uz v klidu zvladne i polosyntetika.Zvlast na beznej provoz, kdy to nedrtis.Pevny zdvihatka by se mi taky libily, ale nevim, ze by to nekdo zkousel prebastlit, i kdyz je fakt, ze na nektery hodne ostry vacky se davaj i na stary typy. Ale asi jsou to special delany, nepredpokladam, ze by se dalo bez uprav prehodit starej a novej typ. Aspon videt by to chtelo, clovek by byl chytrejsi.


Futy pisou to na kazdy strance, zetecinside.com, mkvregister.co.uk apod, dost lidi si stezovalo na zakousnuti ventilu pri pouziti 10w40 do zetecu....

to je mozna taky duvod proc nekdo ma u pomerne novyho esca zadelany hydrostely a podpaleny ventily a ma pak spatny tlaky....buhvi co tam totiz predchozi majitel lil.

A povtrdil mi to i clovek kterej se specializuje na fordy (ne jen servisak od ofiko fordu) uz dost dlouho a kterymu v tomhle verim, protoze vim ze odvadi spickovou praci.

Muj motor jezdi na syntetiku od zacatku a ja to budu dodrzovat co jen to pujde.... natoceno 170000km a mezi vymenama oleje neni nutny dolejvat, proste to spadne od vrchni ke spodni rysce po tech 15000km a to musim rict ze to nijak nesetrim a tak polovina kilometru je najeta po praze takze zadny pericko.

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2004 11:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
čus, tak sem se byl ptát zatím v jednom krámě na ty hydra , ta slečna co tam byly mě mile překvapila, jedno hydro údajně452kč!!!!! já myslel že mi vypadnou oči, tak jsem zase radši šel. teď mě čeká výměna kuláku, tak to budu muset odložit, hotl scházej chechtáky...=/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2004 19:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
RS1400 - hydra stojí skutečně jen 250 Kč/ks, zkus to jinde. Jinak já leju olej Castrol Magnatec 5w-40 a spokojenost. Dokonce mi ho doporucili ve Fordu, kde kladli duraz na 5w, prave kvuli hydroštelum. Mam najeto 140 tKm a pohoda.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2004 10:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, hydra na CVH se fakt daji sehnat do 250, to je hranice. Jinak si myslim, ze cpat 5/40 do CVH je kontraproduktivni, do zmetca v peknym stavu klidne, ale ford na CVH udava specifikaci SG/CD, dneska kazdej slusnej mineral ma SJ/CD, takze jde jen o viskozitu, pokud nejezdim v krutych mrazech ta 15/40 bohate staci, kdyz bych chtel utracet, tak mozna polosyntetiku 10/40. Ono dost zalezi i na stavu motoru a na co jezdil doted. Dat do motoru, kterej jezdil na mineral plnou syntetiku muze udelat z motoru olejnicku, to rozpusteni usad a zaneseni kanalu bych nevidel tak tragicky, pokud ten motor neni v hroznym stavu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2004 19:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Souhlasim s Futurou, já dal za hydra na CVH 240Kč za jedno.
S olejem do CVH taky souhlasim. Ptal jsem se i člověka, co dělá Fordy už hodně dlouho - prý je to škoda tam cpát syntetiku a někdy to udělá víc škody než užitku. Já tam třeba liju 10W40 (SJ/CF), 10W40 tam dával i celou dobu předchozí majitel a je fakt, že mám spotřebu oleje nula-nula-nic. Výměny dodržuju po 10.000km a roce (to u mně většinou vyjde +/- stejně).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2004 20:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
Tak už jsem konečně ty hydra vyměnil , pánové to je klid , konečně žádnej šicí stroj :D čus RS1400


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz