fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Začal žrát olej
PříspěvekNapsal: 21 čer 2004 08:40 
Čau.Poraďte mi prosim někdo.Zničeho nic mi 1.6 CLX r.v. 92 začal žrát
olej.Stalo se to potom, co jsem nechal v servisu aplikovat dekarbonizér.
Taky se mi zdá,že funí víc než dřív (když sundám víčko od dolejvání oleje).
Mam šanci na levný uzdravení, nebo se chýlí konec ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2004 13:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ono to asi nezačalo zničeho nic, ale po použití "dekarbonizeru". Nepíšeš jestli se použil přípravek do sání, nebo do motorového oleje. Jestli se ti ztráci olej, nepíšeš kolik litrů na 100 či 1000km jízdy, taky příčin může být několik. Každopádně to motor ještě za sebou nemá a dlouho ještě mít nemusí. Nejpravděpodobnější je varianta, že olej utíká přes dříky ventilů a to jak do sání tak do výfuku. Pomoc spočívá ve výměně gufer na ventilech, což lze někdy provést i bez sundání hlavy motoru. Další možnost je vadné těsnění hlavy motoru a olej se dosává buď do chladící kapaliny, nebo do spalovacího prostoru. Ještě je tady možnost úniku přes gufera vačky nebo klikovky a olej utíká pod motor. Ty dvě další možnosti jen při použití dekarbonizéru do motorového oleje. Samozřejmě že po této dekarbonizaci je nutné ojej vyměnit za nový.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2004 15:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Proč jsi použil dekarbonizator ? Co jsem četl, slyšel, tak to nepřináší nic dobrého a naopak způsobuje uvolnění ,,pozitivních" usazenin (tím myslím takové, které pokud by tam nebyli, tak tudy potece olej) a úniky oleje, protože přeci jen starší motory mají větší vůle atd.
Např. Futura se zabýval karbonizací na vstřikách a ta je minimální a nevyplatí se kupovat nějaké zázračnéí prostředky.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2004 09:59 
Dekarbonizér jsem dal do motorovýho oleje a sice proto,že u mýho předchozího auta (Escort 1.3 karbec) to udělalo přímo zázrak,poté co jsem
ho napůl uvařil.
Zatim nevim,po kolika kilometrech to sežralo olej,neboť jsem si všim,že v zatáčkách pomrkávala kontrolka,tak jsem chtěl jenom dolejt a sežralo to
přesně 2 litry oleje,přičemž dekarbonizér a výměna oleje se dělala v lednu.Nenapadlo mě,že dojde k tak drastický spotřebě (před tim nežral olej) a tudíž jsem nekontroloval.Teď se kouknu až najedu 300 km.
Autum moc nerozumim,tak se někomu může zdát,že dělám kraviny.
Dík za každou radu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2004 10:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Richarde za sebe mohu říct, že do svého auta, bych takovýto přípravek do svého auto nenalil. Okamžitě vyměn olej a doporučuji pořádné propláchnutí motoru. Pak nalít olej předepsaný pro tvé auto a modllit se, že to nenadělalo moc škody. Dnešní motory nepotřebují tyto přípravky.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2004 11:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mas nekolik moznosti, bud se to uklidni po vymene oleje, jak rikal Mrazi, nebo je to guferama, u forda chteji asi 100 za jedno, ale da se sehnat kolem 50. Mluvim o 16V, pocitam, ze mas Zmetca. Ale vetsinou se pri vymene gufer hlava sundava, malokdo ma zarizeni na vymenu v namontovanem stavu, navic po sundani je mozny krasne prohlednout a ocistit pripadne vsechno uvnitr.Znamena to investici do tesneni pod hlavu cca 800, pokud rozvodak uz neco najeto, tak radsi taky, cca 1000.Kdyby se uz tohle delalo, tak bych rovnou i zabrousil ventily, potom je to uplne jiny auto, jak nekde tady pise Standa. Ale nez bych neco zacal rozdelavat, zmeril bych komprese a zjistil, jestli neni vada treba v pistnich krouzcich, precti si prispevek k motoru a mereni komprese, je to hodne vystizny.Pokud ti to pri startu modre zakouri, takovej oblak, jsou to s nejvetsi pravdepodobnosti gufera ventilu.
Jinak pokud mas CVH je vsechno jednodussi a o neco lacinejsi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: únik oleje
PříspěvekNapsal: 12 srp 2004 15:00 
Potreboval bych vedět kde si mam nechat vymenit gufera na ventilech, zabrousit sedla a vyměnit rozvodovy řemen - k charouzovi se mi nechce. Praha


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 srp 2004 16:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Podle mě je to ve všech fordích servisech (a vlastně ve všech značkových servisech vůbec) stejný: musíš tam někoho znát, kdo ti aspoň jakž takž zaručí, že to úplně nepodělaj a neřeknou si o šílený peníze (že se všude krade a šidí je jasný). A nebo musíš bejt takový brko, že poznáš, co z*urvili a okamžitě jim začneš stát na krku a bičovat je (ale kdybys byl takovej borec, co s jistotou pozná, že někde něco ošidili, tak si to nebudeš k nim zase dávat...).

Prostě značkový servisy jsou dost nadraka. Já mám oblíbenýho jednoho šikovnýho "garážistu", ten už je dost pokročilej, vybavení má jak leckterej velkej servis a když řekne, že něco dá dohromady, tak taky dá. Když něco neumí, řekne, že to neumí a ať si hledáš štěstí jinde.
Je to na P6, moc se mi nechce sem dávat telefon, tak se kdyžtak zaregistruj a pošli mi zprávu přes fórum...

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz