fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 18:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 11:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pleteš se jen v jedné věci, VSS nesnímá pulzy ze setrvačníku, na to je tam snímač (a pokud je v predli ten, tak ani nenastartuješ, snímač polohy kliky je pro chod motoru nezbytný). VSS má pohon přímo od převodovky, mám pocit že přímo od díiferáku. Určuje jednotce, jestli se auto hejbe a pokud ano, tak udržuje zvýšené otáčky motoru (cca 1100rpm), aby byla výkonová rezerva pro posilovače, atd... Navíc je ještě určující i pro vypínání vstřiků při brždění motorem, atd.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 11:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To Intex: myslim ze jsi vedle. Proc by jednotka, i kdyby dostavala kdovi jake informace od VSS, ti nastavila volnobeh 2000 tis. ???
Takto to nefunguje. Jednotka podle VSS pozna jestli jedes a nebo ne. Pokud jedes, volnobeh je vyssi nez po zastaveni. Tot vse. Rozhodne to (VSS) nemuze zpusobovat chcipani motoru nebo litani do neprimerene vysokych otacek.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 13:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2008 10:41
Příspěvky: 57
Bydliště: Vysocina-Jihlava
samej chytrej ale furt nam nikdo nerek cim to je

_________________
Ford escort Mk IV 1,4 R.v.88 benzin(jednobodove strikovani)

http://www.spritmonitor.de/en/detail/308529.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Já jen mluvím z vlastní zkušenosti. Co se toho snímání na setrvačníku týče, tak právě tam si myslím, že to čidlo je. Od roku X (a teď nevím, protože když jsem byl na vrakáči pro "nový" setrvák, tak mi nabízeli dva různé) má setrvačník po obvodu vroubky. Moc by mě zajímalo, jak z konstantního vroubkování nějaké čidlo pozná polohu - jedině je/není pohyb a jaká je rychlost - tedy polohu klikovky asi těžko.
V případě, že toto čidlo odpojím, mi po vyřazení/sešlápnutí spojky spadnou ihned otáčky na normál (900-1100ot/min), které řídí volnoběžák.
Proč jednotka nastavuje vyšší otáčky těžko říct, sice jsem se v programovém vybavení EEC-IV jednu dobu hrabal, ale ekonomické režimy jsem nestudoval.

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 15:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Po obdvodu vroubky ? Znamena to zuby ? Pokud ano, tak k nalezeni polohy se pouziva jeden vynechany nebo vetsi zub. Pak uz to ma jednotka jednoduche.

Jak dalece si se hrabal v programu pro EEC IV ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 15:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Diry na servaku jsou na cidlo polohy kliky, cidlo rychlosti je valecek se 3 dratama na vystupu bowdenu z prevodovky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 16:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Je teda pravda, že jsem ten setrvák podrobně nezkoumal, takže můžeš mít pravdu a jeden vroubek je tam jinak, to ano. Přecijenom ale vroubky byly dost nahusto, což by mi pro snímaní polohy klikovky přišlo zbytečné.

Jinak co se mých šíleností s EEC-IV týká, tak jsem si hrál s provozními tabulkami v různých programových režimech. Tj. taková obdoba "chiptuningu", ale nic extrémního :-)
Spíš jsem se zajímal o to, jak ta jednotka programově funguje (základní assembler na Intelu).

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 16:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Zkus odpojit cidlo kliky a nenastartujes. Kdyz odpojis cidlo rychlosti, pojede to.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2009 19:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Pokud se tedy bavíme o tomtéž tak jsem právě toto čidlo odpojit zkoušel a výsledek viz. výše. Nedělal jsem to přímo já, ale kámoš s mojí asistencí, tak je možné, že vytáhl to druhé.

V tom případě jsem asi teda žil v omylu... :oops:

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2009 15:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2008 10:41
Příspěvky: 57
Bydliště: Vysocina-Jihlava
up

_________________
Ford escort Mk IV 1,4 R.v.88 benzin(jednobodove strikovani)

http://www.spritmonitor.de/en/detail/308529.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Problém s otáčkami
PříspěvekNapsal: 18 úno 2009 16:06 
Offline
Nováček

Registrován: 24 led 2009 17:02
Příspěvky: 26
Bydliště: Chotěboř
Když vyřadím tak mi otáčky začnou lítat mezi 1700 az nula a někdy i chcípne motor. ale nedělá to pravidelně. Teď to dlouho neudělalo až dnes ráno. Kolikrát je to o hubu když v křižovatce to chcípne. Neví te co by to mohlo být? To to téma jsem tu nenašel tak prosím prosím poraďté.

_________________
Motor 1.8 16V Zetec 85KW r.v 96. Klimatizace.
Dříve motor 1.6 16V Zetec r.v. 97 65KW
__________________________________
Jinak až na opravy stářím vše šlape ok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2009 00:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2008 12:06
Příspěvky: 383
Bydliště: Prágl
Určitě to je v sekci Volnoběh. Zkus vyhledat "chcipani motoru/auta" nebo ventil odvětrávání klikové hřídele, nebo části těhle slovních spojení....

_________________
Ford Escort MKVII; 1.6 16V Zetek; 1597ccm/66kW/90HP; r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2009 12:44 
Offline
Nováček

Registrován: 24 led 2009 17:02
Příspěvky: 26
Bydliště: Chotěboř
ok zkusím se podívat po těchhle pojmech :-)

_________________
Motor 1.8 16V Zetec 85KW r.v 96. Klimatizace.
Dříve motor 1.6 16V Zetec r.v. 97 65KW
__________________________________
Jinak až na opravy stářím vše šlape ok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 14:36 
Offline
Nováček

Registrován: 09 bře 2009 14:16
Příspěvky: 1
Bydliště: Litomyšl
Zdravim všechny. Mám s těma otáčkama úplně stejný problém a opravdu nevím co s tím. Byl bych moc rád,kdyby někdo poradil. Jsem z toho zoufalej :(

_________________
Tomi
Escort CLX, 1994, 1.4, 55kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz