fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 18:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Turbo 1.4i Escort
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 16:10 
Čus lidi.Rozhodl jsem se trochu posilnit mé auto.A chtěl bych se zepatat,jestli by šlo namontovat turbo t25 do ford escort 1.4i.Jestli ano,jak?díkec za odpovědi jak kladné tak i negativní.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 16:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Rovnou na to zapomeň.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 16:21 
Offline
Forďák

Registrován: 28 lis 2008 21:16
Příspěvky: 102
Bydliště: Plzeň
to asi nema cenu komentovat...vsechno jde kdyz se chce,otazkou je jestli to ma vyznam a jestli to mas chut delat.Je to srani,jak se samotnym upravenim pro turbo,ale hlavne s elektronikou a vsim moznym,myslim ze jsou tu jisti nadsenci kteri by ti to vysvetlili lepe :) podle me je lepsi reseni poridit 1,8 88kw nebo 96kw,1.4 je dost spatny zaklad pro nejake upravy a nebo za hodne kacek ;) tot muj nazor

_________________
Escort 1,6 Zetec,hatchback,66kw,r.v.98....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 16:32 
Offline
Forďák

Registrován: 28 lis 2008 21:16
Příspěvky: 102
Bydliště: Plzeň
Ja jsem jenom zvedavej kdy tu padne nejakej topic "jak oturbit fiat seicento" nebo podobne :lol: :twisted:

_________________
Escort 1,6 Zetec,hatchback,66kw,r.v.98....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 19:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
a jak oturbit fiat 126?? :-D

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 19:38 
Offline
Forďák

Registrován: 28 lis 2008 21:16
Příspěvky: 102
Bydliště: Plzeň
toz na fiata bych zkusil plechovku od konzervy a nebo jsem slysel ze prej ty konzervy od jahod jsou o neco lepsi,dava to prej vetsi tlak,tu das normalne na svody,staci heftnout,dva tri body...no a na aukru si koupis pistalku do vejfuku aby to melo spravnej zvuk a hotovo,kdyz sectes naklady,tak je to zhruba 19,90 za jahody (obsah muzeme snist) a 129,- plus 50,- postovne za pistalku z aukra do vejfuku a turbo je doma...zkusenej kutil to ma za pul hodiny hotovy. Ocekavanej narust vykonu u fiata 126 je cca o 80-90 koni.

_________________
Escort 1,6 Zetec,hatchback,66kw,r.v.98....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 21:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
Mac Háček: nebo třeba Malucha 650E, že? :-D

duplux: :-D :-D :-D

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 00:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Samozřejmě se to dá, je otázka kolik hodláš investovat 100-150t.Kč? Pak se do toho můžeš pustit. Je potřeba vyřešit jiný písty, zmenšit kompresní poměr, možná ojnice, jiný mapy do ŘJ... no a pak k tomu vylepšit podvozek, lepší brzdy...
Konec srandy: do 1,4 to fakt nemá smysl, to si radši kup nový auto co už má v 1,4 turbo - pokud to řešíš kvůli pojistce. Pokud chceš vyšší výkon tak XR3i se dají koupit za slušnou cenu a už celkem jedou ;-) :D

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 02:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Todle.....je uz moc....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...pro kristovy rany.......

dej tam turbo z RS 1.6..mozna minutu to bude mit vykon jako 1.6 atmosfera pred smrti a to vsechno se odehraje asi vterinu predtim, nez ti to vystrili pisty i s klikou vyfukem....heh.....kde se tydle dotazy berou, to bych rad vedel...kdo temdle lidem plati a tydle sracky....KDO???? Ja nechci umrit smichy u pocitace, ja chci umrit v aute....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 02:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
sorry ze negativni reakci, ale vetsi hovno sem dlouho necetl...to prekonalo vsechny hovadiny zde napsane...bud mas hodne penez, nebo male IQ....jak si muzes myslet, ze smrduta fordi na hovno 1.4 snese turbo? Uz sis nekde neco o turbu precetl? Cokoliv??!!!!!Treba jak to funguje a co to potrebuje????Myslim ze muzes bejt rad, ze po tech letech ten motor vubec funguje sam o sobe...pokud ses trochu normalni, tak si sezen 1.6 77 kw CVh. nebo zeteca 1.8 jakehokoliv....dej to tam...pojede to skvele a bude to stat mnohem mene nez turbit neco co hned umre s vykonem, ktery nestopji za to...

Stojim si za tim ,ze na tydle projekty tady nikdo, opakuji NIKDO, nema prachy, potazmo koule....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 08:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Bodka.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 10:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Proč mu to tady všichni haníte??? Samozřejmě že to jde a je to výbornej nápad, sice do toho bude muset něco málo investovat, ale pak bude mít fakt brko a ještě k tomu ušetří hrozný peníze na pojistce. :-D

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 23:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
duplux píše:
to asi nema cenu komentovat...vsechno jde kdyz se chce,otazkou je jestli to ma vyznam a jestli to mas chut delat.Je to srani,jak se samotnym upravenim pro turbo,ale hlavne s elektronikou a vsim moznym,myslim ze jsou tu jisti nadsenci kteri by ti to vysvetlili lepe :) podle me je lepsi reseni poridit 1,8 88kw nebo 96kw,1.4 je dost spatny zaklad pro nejake upravy a nebo za hodne kacek ;) tot muj nazor


fiat seicento už jsem v turbu viděl,asi před 5ti rokama to bylo v Autosport&tuningu fiat seicento Biturbo 1.2,, mělo to tušim 192koní=))) musel bych se podívat, někde to asi ještě mam schovaný, takže seicento v turbu už je starý=), chtělo by to nějákej up!grade třeba starej brouk v turbu=))jinak na youtube je i fiatr 850 turbo, pro fanšmejkry fiaťáky

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 23:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
a co se týče Twinka:::vyser se na turbo,dej tam 2,0 16v dohc efi RS2000,jako jsem to udělal já, spokojenost naprostá, dušička má klid, kdejaký kamna si to rozmyslej Tě předjíždět, a navíc to je asi nejlevnější řešení, horší je to v případě že dutohlavci od VB poznaj rozdíl že to asi není 1,4, když otevřeš kapotu, a na tachnický z toho maj radost jako ty když jim hodít nějákýho kapřika=)))

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz